2017-02-11, 20:35
Medlem
Turbotraktors avatar
En gång fes jag i en glasfiberbåt mitt ute på sjön när det var vindstilla. Det lät bättre än Allans låt.
Citera
Avslutad
Ja, vad ska man säga... Det är ju pinsamt dåligt (som vanligt vill man tillägga, men nu är det ju sämre än vanligt...)

Pontare var ju nästan bra för 20 år sen, men idag var det ju pinsam skit! Hur fan vågar han visa sig med sån smörja???
Citera
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Herregud vilken dålig rappare, blev säkert med bara för att han stödjer flyktingar.
Mja, han är bättre än så. Låten var sjukt dålig bara. Jag växte upp med Samuel och det är sjukt hur han har ändrats. Riktigt äcklig personlighet har han fått. Han var mycket mer down to earth när vi var yngre. Vet inte vad som har hänt med honom. Fula jävla wanksta tatueringar har han också.
Citera
Medlem
Haha så uppenbart att Christer Björkman har utgått från politiska val när han valt ut artister. Gärna vänster och pk och invandrarkramare ska man vara.
Citera
Medlem
Hur fan ser det bandet ut. Herregud SVT utlänningar och stockholmsbögar. Stackars skånskarna i publiken som får detta tvingat på sig
Senast redigerad av Snobbenomimmi 2017-02-11 kl. 20:38.
Citera
2017-02-11, 20:36
Medlem
catforwardpowers avatar
Synd att Hasse ställer upp som programledare i propagandafestivalen. När han tävlade med guld och gröna skogar var det som en hederlig konservativ motpol mot det "moderna" kulturvansinnet. Nu har han allierat sig med fienden
Citera
2017-02-11, 20:36
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
"Var har du varit" borde väl heta? Eller är det nya rikssvenskan kanske.
Såg någon revy med Galenskaparna nyligen när Claes Eriksson drev med folk som byter ut "var" och "varit" mot "vart" och "vart". Han sa: "Snart kommer folk väl säga 'vart har du vart?'". Publiken skrattade eftersom det låter helt vrickat och främmande i det svenska språket. Ikväll blev det verklighet.
Citera
2017-02-11, 20:37
Medlem
Mikeyjamess avatar
Det här är ju låtstöld! Sångaren tom låter som en annan känd sådan!

Go röst och låt, men scenografiskt bara konstigt Det är som The Ark och Yohio hade avlat fram några kärleksbarn.
Citera
2017-02-11, 20:38
Medlem
newsfilters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
En gång fes jag i en glasfiberbåt mitt ute på sjön när det var vindstilla. Det lät bättre än Allans låt.

https://www.youtube.com/watch?v=Tk-5RVMerfI
Citera
Medlem
Bra låt. Men Ola Salo hade gjort den så mycket bättre själv!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Ja, vad ska man säga... Det är ju pinsamt dåligt (som vanligt vill man tillägga, men nu är det ju sämre än vanligt...)

Pontare var ju nästan bra för 20 år sen, men idag var det ju pinsam skit! Hur fan vågar han visa sig med sån smörja???
Skojar du eller?? Han må se inte riktigt klok ut men gällande bidragen har han varit överlägsen hittils.
Citera
Medlem
donaukinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Bra låt och kul med rock men fy fan vilka fula kläder
Normkritiserande heter det! Haha nä... Dåligt försök att provocera. Tråkig låt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in