Citat:
Ursprungligen postat av
divadnil
Jag bumpade ett inlägg som handlade om BW som gärningsman men alla börjar genast undersöka PR återigen... Känns som om BW undgår radarn hela tiden...
Med lite distans till gårdagskvällen så hoppas jag innerligt att ni hittar något spår men jag skulle bli både ledsen och förvånad om BW var skyldig då han inte visade några tendenser till aggressivitet när jag var i lag med honom.
Nu var jag mest med UA och HA och träffade sällan BWs andra vänner men jag kan lova att skulle jag veta vilka PK och PU var vore det ingen hemlighet.
Och sist det pm jag fick i natt om att några hemtjänstkvinnor sett mig i en bil på torget så har varken jag eller min advokat blivit frontade med dessa uppgifter under åren jag var misstänkt.
Till er som jobbar outtröttligt med tråden för att komma någon vart så är jag tacksam även om mitt namn dyker upp ibland jag och min familj vill få ett avslut på det med.
Mvh PR
PS är inte själv inne i tråden så mycket men får givetvis info när det skrivs om mig och är det något så svarar jag på pm i fortsättningen då det här ligger bakom mig nu.