2017-02-11, 08:54
Medlem
Mommejrs avatar
Åt totalt 12 MG och drack kanske 5 öl, somnade på golvet. minns nästan allt dock,
Citera
2017-02-11, 09:50
Medlem
Nu suger jag på detta med Fb så möjligt jag skriver på fel ställe. Jag har ätit ett 50-tal av dem totalt o känner tyvärr inte annat än trötthet (har som mest tagit 5 4 mg åt gången) MEN de hjälpte som fan att gå av Fentanyl med. Ingen abstinens alls. Men som många skrivit, den flesta hemmapressade rc:n är tyvärr skit just nu. Vad gäller TS så tycker jag de varit bra men som sagt, ingen större effekt på deras "benzo".
Citera
2017-02-11, 10:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjate
Nu suger jag på detta med Fb så möjligt jag skriver på fel ställe. Jag har ätit ett 50-tal av dem totalt o känner tyvärr inte annat än trötthet (har som mest tagit 5 4 mg åt gången) MEN de hjälpte som fan att gå av Fentanyl med. Ingen abstinens alls. Men som många skrivit, den flesta hemmapressade rc:n är tyvärr skit just nu. Vad gäller TS så tycker jag de varit bra men som sagt, ingen större effekt på deras "benzo".

Nu är det ju en RC, de kanske blir en kors tolerans med fentanyl osv.
Vissa äter 4 st och mår som gudar (mot ångest) sen tar vissa 20st och inte känner ett skit.

Kanske de inte kan kombineras med SSRI eller andra droger.
Det är ju något skumt med dem.
De kanske inte finns i Apotekets sortiment av en anledning utan stannade på RC nivån.
Citera
2017-02-11, 11:08
Medlem
GregorSpencers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enstorlina1
Nu är det ju en RC, de kanske blir en kors tolerans med fentanyl osv.
Vissa äter 4 st och mår som gudar (mot ångest) sen tar vissa 20st och inte känner ett skit.

Kanske de inte kan kombineras med SSRI eller andra droger.
Det är ju något skumt med dem.
De kanske inte finns i Apotekets sortiment av en anledning utan stannade på RC nivån.
Korstolerans med opioider har den knappast, en lite märklig hypotes. Tänk på att denna substans förekommer som metabolit till ett flertal bensodiazepiner som redan ser bruk, däribland midazolam som hör till de vedertagna flöddersubstanserna. Dess effekter på den mänskliga organismen är med andra ord inte totalt okända.

Att SSRI skulle hämma effekten känns också långsökt. Mer alldagliga hypoteser såsom svag batch, ojämnt doserade tabletter, bensotolerans och individuell känslighet verkar mer troliga.
Citera
2017-02-11, 11:13
Medlem
medlem9001s avatar
Citat:
TS/TTs är ju bekräftade som skräp tillsvidare.
Ta 50 st av Askens och be till gud att du inte får andnöd.
Citera
2017-02-11, 11:21
Medlem
Någon kunnig inom området som vet toxicitet en på metaboliten norflurazepam?
Citera
2017-02-11, 12:01
Medlem
paralisants avatar
Citat:

Även jag tyckte att dessa (askens tabbar) var perfekta att bota Fentanyl abstinensen med. Visst, jag har lite abs fortf. Men ingenting jämfört om jag inte hade tagit norfluran. Dock så tycker jag att dem går åt rätt fort, nog mest för dem är lågt doserade.

Jag har känt ett visst illamående och yrsel efter jag använt Norflurazepamen dock, mest dagen efter, någon som kan bekräfta samma feeling?
Citera
2017-02-11, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paralisant
Även jag tyckte att dessa (askens tabbar) var perfekta att bota Fentanyl abstinensen med. Visst, jag har lite abs fortf. Men ingenting jämfört om jag inte hade tagit norfluran. Dock så tycker jag att dem går åt rätt fort, nog mest för dem är lågt doserade.

Jag har känt ett visst illamående och yrsel efter jag använt Norflurazepamen dock, mest dagen efter, någon som kan bekräfta samma feeling?

Nu var jag ju dum o köpte TS men har precis beställt från Askens så får en väl se. Har inte upplevt illamående dock men det kanske är för att dessa inte var några höjdare jämförelsevis
Citera
2017-02-11, 12:31
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Nu var jag ju dum o köpte TS men har precis beställt från Askens så får en väl se. Har inte upplevt illamående dock men det kanske är för att dessa inte var några höjdare jämförelsevis

Coolers. Rapportera gärna när du provat och upplys oss om vad du tycker.
Citera
2017-02-11, 12:44
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Coolers. Rapportera gärna när du provat och upplys oss om vad du tycker.

Har prövat askens, och dom funkar väldigt bra till viss mån.
Citera
2017-02-11, 12:46
Medlem
paralisants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Har prövat askens, och dom funkar väldigt bra till viss mån.

Yes. Jag tycker dem var väldigt bra också. Tänkte mest att Ninjate också kunde rapportera om vad han tyckte.

Har du upplevt nå illamående eller liknande på dem, typ dagarna efteråt?
Citera
2017-02-11, 12:47
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Yes. Jag kommer dem var väldigt bra också. Tänkte mest att Ninjate också kunde rapportera om vad han tyckte.

Har du upplevt nå illamående eller liknande på dem, typ dagarna efteråt?

Nej inget illamående direkt, har intagit en del a-pihp som kan stått för lite illamående, men när substansen vart var för sig så har jag inte upplevt någon bieffekt. Förutom en väldigt konstig sak,
"tappar" lite känsel i tummen efter intag av dessa, om det är dem som ställt till det vet jag inte. Men det kom dagen efter när jag vaknade. Typ som att man skulle ha vätska samlad under huden lr nått i den stilen. Det är bara den högra tummen också konstigt nog, inga andra delar på kroppen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in