2017-02-10, 20:46
Bannlyst
PM. Tack för det

Citat:
Ursprungligen postat av Ake.Jimmiesson666
Ja, villa med 5 rum. 1,25 Miljoner 2014.

Jag tackar för svaret. Värdet på villan säger inget DIREKT är det ingen som har bild på huset och vem som äger det? Nu blir man riktigt nyfiken och vill få en förklaring?

Det känns inte som om A-Laget har sin vanliga fest? Rökförgifting ett stängt spjäll t.ex?

Hade det varit fråga om mordbrand så vore detta större?

En villa i ett fint område som ägdes av inte så typiska Svenskar snarare nya vänner men med jobb.

OBS PM.
Senast redigerad av Dirrtyfingers 2017-02-10 kl. 20:50.
Citera
2017-02-10, 20:53
Medlem
Varför står det "misstänkt mord" i rubriken?? Polisen har ju ingen misstanke om brott?
Citera
2017-02-10, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dirrtyfingers
Jag tackar för svaret. Värdet på villan säger inget DIREKT är det ingen som har bild på huset och vem som äger det? Nu blir man riktigt nyfiken och vill få en förklaring?

Det känns inte som om A-Laget har sin vanliga fest? Rökförgifting ett stängt spjäll t.ex?

En villa i ett fint område som ägdes av inte så typiska Svenskar snarare nya vänner men med jobb.

OBS PM.

Det verkar som det är en olycka och det rör sig om icke Svenskar. Har fått Namn som inte är från Europa via PM.

Det är inte första gången folk vänder sig till mig via PM.
Citera
2017-02-10, 21:05
Medlem
meadowstreets avatar
Citat:
Det verkar som det är en olycka och det rör sig om icke Svenskar. Har fått Namn som inte är från Europa via PM.

Haha, har du ens läst tråden? Då kanske du sett att troliga namn redan framkommit.
Citera
2017-02-10, 21:10
Bannlyst
Nej jag sitter illa till gick in av en slump. Det här är väldigt tragiskt jag har fått PM någon vill att jag ska lägga namn och det gör man bara inte.
Sen om det ligger något brott bakom vet varken jag eller den som skriver PM till mig?

Men den som skriver till mig kan Svenska lika bra som jag. Tack för mig.
Citera
2017-02-10, 21:11
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:

OBS PM.
Säger en hel del! 1.25 miljoner är det nog ett av Sveriges billigaste hus.
Tycker det säger mycket, måste vara ett totalt vreck, och värdet är nog bara tomten?
Citera
2017-02-10, 21:15
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Tycker det säger mycket, måste vara ett totalt vreck, och värdet är nog bara tomten?
Som vanligt är du ju helt väck!
Det här tyder ju på gas eller överdos
Citera
2017-02-10, 21:22
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Innerfittefett
Som vanligt är du ju helt väck!
Det här tyder ju på gas eller överdos
Menar du att 1.25 miljoner för ett hus är helt normalt.
Det ger en räntekostnad på ca 1000:-/månad.
Sen tillkommer lite uppvärmning och underhåll. Men att köpa ett hus och bo i för 2-3 tusen per månad är något skumt med.
Citera
2017-02-10, 21:25
Medlem
hashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reda
Om de druckit GHB från tex en Absolutflaska i tron att det var vodka skulle de nog kunna dö utan att begripa mer än att de blev ovanligt fulla i kväll.
Verkar osannolikt. Om man väljer att dricka så förtär man det gemensamt, inte i olika rum.
Citera
2017-02-10, 21:25
Medlem
Brutus01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Gissar att du bor i Stockholm. Nej det är förmodligen ett normalt hus som är 50-60 år. Det ligger Skivarp en by med lite över 1 200 invånare.
Citera
2017-02-10, 21:28
Avslutad
Namn på de döda?
Citera
2017-02-10, 21:29
Medlem
Citat:

2st fINLÄNDARE och en Ungrare.tack för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in