Detta är ingen engångsföreteelse heller. Här är några fler exempel.
Detta är vad som egentligen pågår bakom pannbenet på flyktingvurmande kvinnor.
Citat:
Kvinnan ska ha sommarjobbat vid ett hvb-hem i Värmland som tar emot ensamkommande flyktingbarn och ungdomar.
Nyligen berättade ungdomen att sommarvikarien ska ha haft sex med honom ”25-30” gånger, varav vid minst ett tillfälle på hvb-hemmet.
Kvinnan ska dessutom ha skickat sms och mms med sexuella anspelningar till honom.
Han ska, enligt en kommunintern lex Sarah-rapport, ha blivit förtvivlad eftersom han anser att kvinnan gett honom falska förhoppningar om att de skulle bilda familj.
Nyligen berättade ungdomen att sommarvikarien ska ha haft sex med honom ”25-30” gånger, varav vid minst ett tillfälle på hvb-hemmet.
Kvinnan ska dessutom ha skickat sms och mms med sexuella anspelningar till honom.
Han ska, enligt en kommunintern lex Sarah-rapport, ha blivit förtvivlad eftersom han anser att kvinnan gett honom falska förhoppningar om att de skulle bilda familj.
Citat:
Vistelsen i Sverige blev inte riktigt som pojkarna hade hoppats. De placerades på ett hem i Mellansverige. Hemmet drevs av samma kvinna som de nu menar hotat dem till sex. Myndigheterna stängde hemmet efter tillsyn då företaget inte hade de tillstånd som krävs.
Efter det skedde det som pojkarna berättar är ofrivilliga samlag. Dessa samlag ska ha föregåtts av både löften och hot. Löften om bland annat kläder och hygienartiklar. Hot om att kvinnan skulle vända sig till Migrationsverket om de inte gjorde henne till viljes.
– Hon sa att 'om ni inte har sex med mig ringer jag Migrationsverket så att de utvisar er'. Och 'jag ska förstöra ert ärende och utvisa er'.
Kvinnan uppges även ha bjudit pojkarna i övre tonåren på alkohol.
– Hon sa att man får ha samlag med vem som helst, att det här är ett fritt land och det var sprit på bordet också. Hon sa att 'det är bra om man dricker sprit innan sex. Det gillar jag'. Men jag lyssnade inte på henne, jag gillar inte att dricka men hon försökte tvinga oss. Men jag gjorde det inte, säger en av pojkarna.
Efter det skedde det som pojkarna berättar är ofrivilliga samlag. Dessa samlag ska ha föregåtts av både löften och hot. Löften om bland annat kläder och hygienartiklar. Hot om att kvinnan skulle vända sig till Migrationsverket om de inte gjorde henne till viljes.
– Hon sa att 'om ni inte har sex med mig ringer jag Migrationsverket så att de utvisar er'. Och 'jag ska förstöra ert ärende och utvisa er'.
Kvinnan uppges även ha bjudit pojkarna i övre tonåren på alkohol.
– Hon sa att man får ha samlag med vem som helst, att det här är ett fritt land och det var sprit på bordet också. Hon sa att 'det är bra om man dricker sprit innan sex. Det gillar jag'. Men jag lyssnade inte på henne, jag gillar inte att dricka men hon försökte tvinga oss. Men jag gjorde det inte, säger en av pojkarna.
Citat:
Lärarinnan, som förra året utsågs till "flyktingsamordnare" i sin kommun, passade på att ha sex med en av de asylsökare hon arbetade med; en 16-årig flyktingpojke från Nordafrika.
Den sexuella relationen pågick från 1 juni fram till början av oktober förra året då lärarinnan och flyktingbarnet hade sex vid fem tillfällen.
Den sexuella relationen pågick från 1 juni fram till början av oktober förra året då lärarinnan och flyktingbarnet hade sex vid fem tillfällen.
Citat:
Jag har tre väninnor som har sex med ensamkommande flyktingbarn. Två av kvinnorna är närmare fyrtio år och en är 50. Jag har frågat dom hur vanligt det är, dom menar att nästan alla kvinnor och en del män som jobbar med ensamkommande har sex med dom. I ett av boendena hade de haft något som liknade en orgie, med fyra anställda som lät sig sättas på av barnen.
Är det lite som med pedofiler, att dom gärna söker sig till jobb i förskolor, skolor eller idrottsklubbar? Alltså att individer som vill ha sex med ensamkommande flyktingbarn söker sig till jobb där man får kontakt med dom? Min väninna säger att det bästa med dom är att dom gör det i grupp. Hon menar att hon aldrig skulle kunna få till ett sådant gruppsex med svenska män.
Är det lite som med pedofiler, att dom gärna söker sig till jobb i förskolor, skolor eller idrottsklubbar? Alltså att individer som vill ha sex med ensamkommande flyktingbarn söker sig till jobb där man får kontakt med dom? Min väninna säger att det bästa med dom är att dom gör det i grupp. Hon menar att hon aldrig skulle kunna få till ett sådant gruppsex med svenska män.
Citat:
Ursprungligen postat av Bordellverksamheten #vistårinteut
Sylvia Löfberg:
Såna är dom våra killar, kloka, snälla o smarta.
Asta Sjöström:
Jag älskar min lilla afghanpojke...
Malin Fahlborg:
Fina fina jultomte❣
Elisabet Mysa Williams:
du rubbar hela min existens.
Ann-Kristin Casserblad:
Dessa pojkar gör avtryck i våra hjärtan.
Ellinore Cefalk:
Även om jag bara är deras soc.sekr som de inte träffar så ofta så har jag fått fantastiska relationer det senaste året ♥ jag önskar så att jdg fick ta m dem hem o introducera dem för min familj, men det får jag ju inte....
Emily Persson:
Det e helt underbara ☺ Finns ett speciellt ljus i deras ögon ☺
Irina Ira Wesslén:
Mina fantastiska prinsar gör livet så lätt och ger så mycket kärlek.
Erica Gunnarsson Kibowa:
Har någon av er i gruppen nära kontakt med /lever med ungdomar från Nordafrika? Skriv gärna till mig i Messenger chatten el här!
Såna är dom våra killar, kloka, snälla o smarta.
Asta Sjöström:
Jag älskar min lilla afghanpojke...
Malin Fahlborg:
Fina fina jultomte❣
Elisabet Mysa Williams:
du rubbar hela min existens.
Ann-Kristin Casserblad:
Dessa pojkar gör avtryck i våra hjärtan.
Ellinore Cefalk:
Även om jag bara är deras soc.sekr som de inte träffar så ofta så har jag fått fantastiska relationer det senaste året ♥ jag önskar så att jdg fick ta m dem hem o introducera dem för min familj, men det får jag ju inte....
Emily Persson:
Det e helt underbara ☺ Finns ett speciellt ljus i deras ögon ☺
Irina Ira Wesslén:
Mina fantastiska prinsar gör livet så lätt och ger så mycket kärlek.
Erica Gunnarsson Kibowa:
Har någon av er i gruppen nära kontakt med /lever med ungdomar från Nordafrika? Skriv gärna till mig i Messenger chatten el här!
Detta är vad som egentligen pågår bakom pannbenet på flyktingvurmande kvinnor.
Senast redigerad av deadset 2017-02-09 kl. 13:17.
Senast redigerad av deadset 2017-02-09 kl. 13:17.