2017-02-08, 23:53
Medlem
https://youtu.be/he1CZ1nZXUc

Gjorde detta målet nyss! Ja det är ett tvspel men ska det verkligen gå till så?!
Citera
2017-02-08, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Tack för svar! Ja verkligen, hade gråtit av lycka om Lukaku eller Hazard dyker upp i paketet

Va det inte monthly rewards du snackade om? Då är det 3 röda IFs från den månaden, vilken vecka som helst. Det man får i monthlys är också untradeable..
Citera
2017-02-08, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Kom ihåg att han har ett iMOTM kort som är bättre, tror inte han kommer gå upp så mycket

Precis. Men han kanske når 130-140? Det här forumet har ofta lyckats gissa rätt på priser som skall vara då o då. Vill bara se vad vissa erfarna traders tror om hur mycket priset kan öka till... Jag tror på 140-150K max och sen blir det ett fall för att ligga på 120K normalt.
Citera
2017-02-09, 00:05
Medlem
Sist jag fick Monthly awards var nog i början av januari eler slutet av december. Har spelat WL varje vecka och nått minst guld varje gång. När kommer de om någon vet? Sen vet jag att de ändrat att priserna från WL kommer på torsdagar 19 istället för inatt eller har jag fel?

Har läst igenom ett par sidor tillbaka men ej sett något svar.

Mvh Mujki
Citera
2017-02-09, 00:44
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Va det inte monthly rewards du snackade om? Då är det 3 röda IFs från den månaden, vilken vecka som helst. Det man får i monthlys är också untradeable..

Monthly rewards ja! Så inte just denna veckas TOTW? Att dom är untradeable vet jag, men dessa nämda herrar hade suttit oerhört fin i min PL-elva.
Citera
2017-02-09, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Monthly rewards ja! Så inte just denna veckas TOTW? Att dom är untradeable vet jag, men dessa nämda herrar hade suttit oerhört fin i min PL-elva.
Nej inte denna veckas TOTW, utan det är under januaris veckor som du får 3 röda IF spelare ifrån.
Citera
2017-02-09, 03:01
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Nej inte denna veckas TOTW, utan det är under januaris veckor som du får 3 röda IF spelare ifrån.

Ohfan. Tråkigt
Citera
2017-02-09, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
Precis. Men han kanske når 130-140? Det här forumet har ofta lyckats gissa rätt på priser som skall vara då o då. Vill bara se vad vissa erfarna traders tror om hur mycket priset kan öka till... Jag tror på 140-150K max och sen blir det ett fall för att ligga på 120K normalt.

Hans Motm går ju på 140k bara. Finns nog stor risk att massor med folk har samlat på sig av hans If och Otw så den kommer sjunka som en sten när han väl får upgraden. Jag tror han kommer lägga sig som If Shaqiri på 90-100k Otw korten kan lägga sig lite högre och kan dessutom vara bra att ha ett för får han If och 85 rating kommer det bli megahype.
Citera
2017-02-09, 07:47
Medlem
Nån som vet var man kollar aktuella skador? Såg att Dembele blev utburen på bår igår.
Citera
2017-02-09, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0sslo
Kom precis tillbaka efter ett litet uppehåll på Fifa, och efter patchen som kom kan jag inte försvara för fem öre. Mitt försvar är helt dysfunktionellt, är det någon mer som har samma problem som mig?
Är det custom tactics man behöver gå in och pilla i lite tro?

Håller på att tappa det totalt i soffan här hemma

Jag har gått ifrån att släppa 2-4 mål per match till 0-2 mål. För mig har det verkligen funkat bra sista med försvaret. Såg ditt inlägg häromdan men hade svårt förklara hur man skall försvar bra, tills jag såg BorasLegend video från idag/igår. Ganska precis så jag jobbar i försvaret, sen gör han det 100 ggr bättre än mig är en annan sak Styr för det mesta en spelare och täcker passningsvägar med honom. Försöker ofta styra en av mina defensiva mittfältare (i mitt fall kante och nainggolan) och hamna på rätt sida med någon av dem. Kolla videon, han förklarar det bra. Hoppas den kan vara till någon nytta.

https://www.youtube.com/watch?v=VXF5dXiTPv0
Citera
2017-02-09, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Nån som vet var man kollar aktuella skador? Såg att Dembele blev utburen på bår igår.

Fast han spelade ju 2 minuter efteråt? Han satte straffen i slutet också
Citera
2017-02-09, 09:05
Medlem
Vad har hänt med marknaden ?
Total krasch...
Tror ni det kommer återställa sig?
Att priserna går upp igen ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto