Citat:
Ursprungligen postat av
The13
Det som du ser som friskt (och friskare än den normala icke-bdsm människan dessutom), det ser jag som en sjukdom.
Försök lappa ihop din stackars frus psyke istället för att utnyttja henne.
Hahahah

Du är rätt bra dum i huvudet eller hur. Min frus psyke är det inget fel på, hon är den mest harmoniska, positiva, empatiska och kärleksfulla människa jag känner.
Och att jag skulle utnyttja henne? Du är allt rätt bra dum i huvudet eller hur. Tror du att det är det som försiggår i ett BDSM-förhållande, att den dominerande partnern utnyttjar den andra mot dens vilja? Du är allt rätt bra dum i huvudet eller hur. Om något så är det hon som utnyttjar mig eftersom BDSM är hennes grej från början, jag är gärna med på det eftersom jag ser att hon njuter av det.
Citat:
Där fanns inget att "kryssa för BDSM", man har inte berättat att testet handlar om just det men med tanke på att man frågat människor på ett BDSM forum så kan dom ana osv.
Du fattar vad jag menar, gör dig inte dummare än vad du är.
Citat:
Men man är tydligen en bättre person och mer frisk om man utövar BDSM, det är ju vad testet och skräplänkarna handlar om, det är ju vad ni skriver här.
Nej, inte en bättre person, det är dina kriterier tydligen. Att vara en bra eller dålig person har inget med ens sexualitet att göra.
Citat:
Ja ni är sjuka enligt mig samtidigt som Ni ser er som mer friska och lite bättre.
Det är din åsikt och du får gärna ha den. Men det är snarare så att det är du som tycker att du är lite bättre eftersom du inte håller på med "sjuka grejer". Genom att klassa oss som sjuka så blir du ju själv automatiskt frisk, alltså bättre. Du är allt rätt bra dum i huvudet eller hur.