2017-02-08, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaUltras
Tror nog Lukaku kommer lägga sig på 5-600k. Funderar på att offra Zlatan för honom, är ju väldigt ovanligt med fysiska spelare som är så snabba också.

Edit: han verkar sjunka allra redan. Kanske lägger sig runt 400 då?

Ja alltså han är så sjukt tung, och samtidigt rör sig förvånansvärt bra.
Hans Nya måste vara helt insane.
Hoppas på en SBC snart där man kan sälja av lite IF kort.

Såg någon nämde suarez och neymar som är lååångt nere i pris nu.
Min Messi som jag packa för ett tag sedan håller jag på tills ett bättre pris.

Tror ni verkligen att dessa priser kommer hålla sig?
Kan förstå suarez nu efter SBC, men andra bra och eftertraktade spelare?
Hur hade ni gjort, sålt Messi eller väntat?
Citera
2017-02-08, 22:22
Medlem
Hur många vinster alternativt matcher spelade måste man ha för att få monthly rewards? Bara lirat 2 fut champions så här långt
Citera
2017-02-08, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf

Messi kommer garanterat stiga till 1.2 mille efter den här kraschen! Jag önskar jag hade coins så jag kunde köpa
Citera
2017-02-08, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf

Håll i Messi, kommer stiga när det är sämre TOTW och SBC
Citera
2017-02-08, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Algowns
Håll i Messi, kommer stiga när det är sämre TOTW och SBC

Jag känner mig ju också rätt säker på det, men första året med FUT så vågar inte lita helt på magkänslan.
Sen är jag ju duktigt sugen på lukaku, men antar att även om lukaku går upp lite, så kommer pengarna från Messi att täcka det bättre ändå.

Ajja får ha is i magen!
Citera
2017-02-08, 22:37
Medlem
Jag sitter på 8 st Mane IF nu.

Jag tror han kommer att uppgraderas till 83 som alla andra. Men jag undrar, hur mycket tror ni att hans pris kommer gå upp? Med tanke på marknads fallen så undrar jag faktiskt hur mycket marknaden kan återhämta sig överhuvudtaget?
Citera
2017-02-08, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA

Jag tror han kommer att uppgraderas till 83 som alla andra. Men jag undrar, hur mycket tror ni att hans pris kommer gå upp? Med tanke på marknads fallen så undrar jag faktiskt hur mycket marknaden kan återhämta sig överhuvudtaget?

Tror du inte att hypen kommer vara stor i början, alla vill tjäna mycket coins.
Lägga sig bara 10k under eller något och få sålt. Sen går efterfrågan ner precis som med Jesus ect.
Sitter själv på 4-5 st så tänkte nog sälja alla utom 1 rätt fort.
Citera
2017-02-08, 22:57
Medlem
Fler som inte kan ansluta till EA servers? PS4. Testat en stund utan att lyckats. Precis när jag köpt in SIF Hazard och SIF Arnautovic till laget och är så sjukt spelsugen...
Citera
2017-02-08, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA

Kom ihåg att han har ett iMOTM kort som är bättre, tror inte han kommer gå upp så mycket
Citera
2017-02-08, 23:11
Medlem
Shanklygatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Fler som inte kan ansluta till EA servers? PS4. Testat en stund utan att lyckats. Precis när jag köpt in SIF Hazard och SIF Arnautovic till laget och är så sjukt spelsugen...

För mig har de funkat utan problem hela kvällen
Citera
2017-02-08, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Har gjort många SBC men ännu inte börjat med ligor så har alla kvar i princip, tänkte kanske sätta igång med den franska, vet inte hur långt 150K räcker men skulle ni som gjort dem säga att det är värt o lägga dem coinsen på dem olika lagen för paketen man får?

tipsa annars om någon liga är billig o köra igenom , orkar inte riktigt gå igenom lag för lag i alla ligor som finns o göra.

Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Här kan du se vad alla ligorna kostar ungefär, går du in på enskild liga kan du se förslag på lösningar och hur mycket dom kostar. https://www.futbin.com/squad-building-challenges/LEAGUES

Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Franska går på ungefär 250k just nu. Sen får du 35k tillbaka och en del paket men tycker absolut inte det är värt det för en untradable.

Men jag tycker futbins siffror blir lite missvisande beroende på vad man får i sina packs..
Jag gjorde mls först och fick då loss giovinco för 35k. ganska värt i mitt tycke.

nu gjorde jag även superlig. hade enbart 35k när jag började men höll mig flytande ganska länge..
fick ett par ok kort i packs som gav nån tusenlapp.. och rätt som det var gick jag i mål.
tjänade tillslut 10k och har en sbc etoo.

så om man lyckas snipa några av de dyrare korten samt får ok packs så blir det ju långt ifrån så dyrt som futbin visar.
Citera
2017-02-08, 23:26
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Algowns
Den veckas TOTW som är aktuell när du öppnar, dvs du kan spara paketet och öppna om en vecka ifall du inte är nöjd med veckans lag. Dock är det ju sjukaste TOTW på länge

Tack för svar! Ja verkligen, hade gråtit av lycka om Lukaku eller Hazard dyker upp i paketet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in