Satt och sålde av 83-ratade spelare igår nu när OTW SBC börjar närma sig sitt slut. 3k/st för spelare som ter Stegen, Musacchio, Konoplyanka mfl. Såg även att min Gaitan (85) gått upp till 8k, inköpt för 4k. Bra profit tänkte jag och sålde.
En timme senare släpptes La Liga SBC. Gaitan säljer nu för 30k.
Inte stora förlusten, bara jävligt dålig tajming.
------------
Skotska League SBC löst. Verkade inte kunna sälja spelare särskilt dyrt anyway med tanke på att man "bara" får 10k och ett specialkort ingen vill ha. Men fick iaf sålt ett gäng silverspelare för 1-2k (ersatte med 200 brons för att lösa SBC), så fin profit och många fina packs. Sen är jag sån som vill klara League SBCs även om kortet inte fyller något syfte... en bock för att den är klarad, då är en del av spelet färdigt
Nu är frågan, börja plöja la liga eller ligue 1? Har gjort 11 lag i ligue 1 men jag tycker det är så dyrt för vad man får. Ett pack värt 5-7.5k för en trupp som kostat 10-15k att köpa in... visst, det är SBC Lacazette man pröjsar för men jag har ändå ingen given plats åt honom. Suarez däremot... honom byter jag gärna in min SBC Gameiro för. Men La Liga lär vara så satans dyrt nu.