2017-02-07, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
La Liga! Den såg jag verkligen inte komma. Plus skotska ligan, som jag tack och lov köpt in. Alla utom Hearts tyvärr..

Förhoppningsvis blir La Liga ganska lätt med tanke på mängden nonrare guld, undantaget kraven för Real, Barca och Atletico.

En fråga - spekuleras det i att POTM januari släpps på fredag? Ser att röstningen är avslutade på PLs hemsida.

Japp släpps på fredag och SBCn lär komma samma dag. Frågan är ju Kane eller Alli ?
Citera
2017-02-08, 00:04
Medlem
Jävlar, Keylor Navas går för 20k. Köpte han för 6.6
Citera
2017-02-08, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
La Liga! Den såg jag verkligen inte komma. Plus skotska ligan, som jag tack och lov köpt in. Alla utom Hearts tyvärr..

Förhoppningsvis blir La Liga ganska lätt med tanke på mängden nonrare guld, undantaget kraven för Real, Barca och Atletico.

En fråga - spekuleras det i att POTM januari släpps på fredag? Ser att röstningen är avslutade på PLs hemsida.

Jävla skönt med en untradble som kan vara lite lockande.
2 av lagen kunde jag lämna in direkt, och i de flesta andra fattas bara enstaka spelare.

Om det är Kante eller Ali, är det då deras "vanliga" kort som lär krävas för att lämna in?
Zlatan va den första POTM jag kollat, och sista där va ju enbart Zlatan.
Tänkte om man kanske skulle köpa in några Kante, han är ju ändå alltid lättsåld om det inte blir han.
Eller har ni några andra kandidater man kanske ska försöka köpa upp lager på? Samt deras tidigare klubbar.
Citera
2017-02-08, 00:19
Medlem
Ska man bara sälja allt i la liga direkt eller?
Citera
2017-02-08, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Ska man bara sälja allt i la liga direkt eller?

Allt beror ju på vad du har som plan för din trupp.
Jag kör fullt PL lag just nu, men planerar väl att byta till La Liga förr eller senare.
Så tänkte ju nog göra SBCn, tycker om spelare som suarez så lär använda honom.

Btw, bör man vänta att göra den? Tänkte priserna lär väl vara svindyra nu i början.
Senast redigerad av MR-Ganjalf 2017-02-08 kl. 00:28.
Citera
2017-02-08, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Allt beror ju på vad du har som plan för din trupp.
Jag kör fullt PL lag just nu, men planerar väl att byta till La Liga förr eller senare.
Så tänkte ju nog göra SBCn, tycker om spelare som suarez så lär använda honom.

Tänker mest för att få ut så mycket profit som möjligt atm. Kör också PL just nu.
Citera
2017-02-08, 00:42
Medlem
ok Suarez kortet ser ju fantastiskt ut. Men att byta ut ett Real Madrid lag och ett Barca lag samt alla andra lag i ligan är ju alldeles för mkt. Vem fan betalar så mkt överpris för att få det här kortet? Känns ju som att det kommer kosta 1 miljon coins att få allt gjort eller?
Citera
2017-02-08, 01:03
Medlem
Citat:
Tänker mest för att få ut så mycket profit som möjligt atm. Kör också PL just nu.

Ja gör det. Pareja går för 4.5K t.ex. Det är nu man ska sälja allt i La Liga.
Citera
2017-02-08, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franki
har inte heller testat formationen.. men jag gillar tanken med ett vansinnigt vasst off mittf.
mycket långskott och djupledsbollar på spjutspets etoo..

Citat:
Ursprungligen postat av Jalkapallo
Anfallet är det inget fel på! Du får lita på att Kante håller uppe mittfältet bara hehe

kanske är lite overkill med pedro, offensiv bör det ju finnas nog om ändå..
Citera
2017-02-08, 02:00
Medlem
Trodde jag skulle få spela WL för första gången till helgen. Bara försökt kvala en gång men tog mig upp i 2:an häromdan. Startade bra i div 2 ikväll och efter 7 matcher har jag 5 vinster & 2 oavgjorda. 1 poäng på 3 matcher för att gå upp till div 1. Klart jag förlorar mina tre sista, första förlusterna på drygt 2,5 säsong.... haft sånt jävla flyt sista säsongerna, spelet klickat fan så bra! Lär väl tappat de helt nu och få kämpa röva av mig för att nå div 1. Mötte Lacazette i alla tre sista, fyfan... mitt nya hatobjekt Dessutom kvitterar jag med 4 min kvar men dem gör 3-4 i 89:e. Matchen innan missar jag friläge på övertid. Känns fan tungt att Behöva börja om igen. Jaja... försöka få lite sömn. Behövde bara skriva av mig lite och försöka bli av med frustrationen.
Citera
2017-02-08, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Trodde jag skulle få spela WL för första gången till helgen. Bara försökt kvala en gång men tog mig upp i 2:an häromdan. Startade bra i div 2 ikväll och efter 7 matcher har jag 5 vinster & 2 oavgjorda. 1 poäng på 3 matcher för att gå upp till div 1. Klart jag förlorar mina tre sista, första förlusterna på drygt 2,5 säsong.... haft sånt jävla flyt sista säsongerna, spelet klickat fan så bra! Lär väl tappat de helt nu och få kämpa röva av mig för att nå div 1. Mötte Lacazette i alla tre sista, fyfan... mitt nya hatobjekt Dessutom kvitterar jag med 4 min kvar men dem gör 3-4 i 89:e. Matchen innan missar jag friläge på övertid. Känns fan tungt att Behöva börja om igen. Jaja... försöka få lite sömn. Behövde bara skriva av mig lite och försöka bli av med frustrationen.

Varför kör du inte cupen istället då o kvalar in där?
Citera
2017-02-08, 02:17
Medlem
Citat:
Varför kör du inte cupen istället då o kvalar in där?

Första o ända gången jag testat satt jag 5-6 timmar utan att lyckas. Kändes helt onödigt att ha spelat dem timmarna, en helkväll som bortblåst Kände att de va mer givande att börja klättra i seriesystemet. Förvisso är jag bra mycket bättre nu än då. Harva nog nere i div 4-5 då. Sen är egentligen inte WL så lockande då jag har småbarn och skulle på sin höjd hinna med 10-15 matcher på en helg. Men hade varit kul att testa på ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in