2017-02-07, 23:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psflax
Är det nu man ska slänga in den gamla klassikern - källa?
Kvinnan, ex.mannens släkt och hennes barn

Nej, jag kan inte länka givetvis - men den som kan söka i Italienska rättsväsendet vet att det jag säger är sant ..

Hon friades och fick stor seger
Citera
2017-02-07, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syclone71
Exakt!
Och nån stjärna i Växjö för några år sedan ringde in och anmälde ett bedrägeri, han hade visst fått dåligt pulver av den lokala banditen.
Man skall aldrig sluta att förvånas över intelligensreserverna
Nu är det tydligen en kärring i Västmanland (Västerås tror jag) som polisanmält sina grannar för högljutt samlag också Finns inga gränser tydligen
Citera
2017-02-07, 23:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Jag tror inte att italienska domstolar använder termer som "stor seger".

Sedan har de endast kommit fram till att hon inte ska sitta i fängelse. Att hon betett sig klandervärt tror jag att de flesta här är överens om.
Nej, det är hon som tycker hon gick därifrån med "stor seger" -- inte det som står i domen givetvis ..

Nej, hon friades = stor seger för henne med hänsyn till anklagelserna ...
Citera
2017-02-07, 23:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Nu är det tydligen en kärring i Västmanland (Västerås tror jag) som polisanmält sina grannar för högljutt samlag också Finns inga gränser tydligen
Det finns ju folk som vräkts för det ..
Citera
2017-02-07, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det finns ju folk som vräkts för det ..
Källa på det? I så fall är man ju sjukligt lättkränkt om man stör sig på sexorgier.
Citera
2017-02-08, 01:02
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Källa på det? I så fall är man ju sjukligt lättkränkt om man stör sig på sexorgier.
Hade för högljutt sex – vräks från bostaden

http://www.expressen.se/gt/hade-for-...fran-bostaden/
Citera
2017-02-08, 01:47
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Nej, jag kan inte länka givetvis - men den som kan söka i Italienska rättsväsendet vet att det jag säger är sant ..

Ok, jättebra men varför värnar du om kvinnor som missköter sina plikter som hemmafru? Skulle du själv stå ut med en kvinna som varken sköter städningen eller matlagningen? Är det inte mannen i det här fallet som det mest är synd om?
Citera
2017-02-08, 01:50
Medlem
Citat:

Så du har inga källor att presentera, bara massa självsäkra uttalanden?
Citera
2017-02-08, 01:53
Medlem
Citat:
Hade för högljutt sex – vräks från bostaden

http://www.expressen.se/gt/hade-for-...fran-bostaden/

"... för hög musik och hade för ofta högljutt sex."

"Sammanlagt ska minst 16 anmälningar ha gjorts mot kvinnans högljudda aktiviteter."

Hon blev inte enbart vräkt p.g.a. det högljudda sexet, men det var en bidragande faktor.
Citera
2017-02-08, 02:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Ok, jättebra men varför värnar du om kvinnor som missköter sina plikter som hemmafru? Skulle du själv stå ut med en kvinna som varken sköter städningen eller matlagningen? Är det inte mannen i det här fallet som det mest är synd om?
Jag är kvinna och heterosexuell .. och nej, jag skulle inte stå ut med en slashas - fast det var ju inte ens frågan om det i det här fallet .. Bara en svartsjuk och hämndlyste blobb ...
Citera
2017-02-08, 02:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Komann
Så du har inga källor att presentera, bara massa självsäkra uttalanden?
Nej, jag har info som är direkt källor - men helt korrekt, jag kommer inte länka något i tråden ..

Jag kan citera - som jag tidigare gjort - men lämna ut henne och hennes barn, icke..

Lämna ut ex-maken - icke .. (från han sida kommer det jag vet från hans släkt -- inte honom)

Citat:
Ursprungligen postat av Komann
"... för hög musik och hade för ofta högljutt sex."

"Sammanlagt ska minst 16 anmälningar ha gjorts mot kvinnans högljudda aktiviteter."

Hon blev inte enbart vräkt p.g.a. det högljudda sexet, men det var en bidragande faktor.
Ok - det var ju lugnande
Har själv flyttat från hus till lägenhet rätt nyligen .. skönt att höra att det inte skall begränsa oss sexuellt
Citera
2017-02-08, 03:31
Medlem
448s avatar
De här är ju inget...

I Kina var det en man som stämde sin fru , hon hade opererat sig för miljonbelopp på föräldrarna bekostnad för att kunna giftas bort.

Det lyckades men....avkomman gjorde att mannen fattade misstankar och sen rullade på.

Lite grymt men så kan det gå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in