Citat:
Ursprungligen postat av
ChristianX
Det beror ju på att ni blåljuger.
Ett flertal kända näthatare är ju fortfarande välkomna i er grupp. Är det ok om jag bajsrunkar dig i munnen eftersom det enda som kommit ur den munnen är min stenhårda kuk?
Det finns massvis av skäl som visar att ni helt enkelt ljuger och har en helt annan agenda, alternativt står bakom detta. Och dessa skäl finns i denna tråd om och om igen, och ingen har något svar på det.
Mats Leijon kände tydligen inte till
Henrik Schyfferts näthat "Är det ok om jag bajsrunkar dig i munnen eftersom det enda som kommit ur den munnen är min stenhårda kuk?" Vad värre är att övriga JÄH verkar älska näthataren Schyffert
Citat:
Från Aftonbladet
"Allt ert stöd och kärlek gjorde mig helt skakad."
Henrik Schyffert hyllar Facebookgruppen #jagärhär, som tar ställning mot näthat.
....
Nu hyllar han Facebookgruppen nätinitiativet vars syfte är att motverka trakasserier på nätet - genom att bemöta hat med kärlek. Facebookgruppen har växt explosionsartat sedan den startade våren 2016 efter initiativ av journalisten Minna Dennert.
Det är verkligen motbjudande när en stor tidning hyllar Mina Dennert och #jagärhär för att bemöta hat med kärlek. Här är ett exempel på deras "kärlek". FriaTider har sin nisch, det kan man tycka vad man vill om. Kommentaren gäller en kort artikel om knivbråk i Göteborg som bestod mest av uttalanden från poliser.
Citat:
Adam Gregor Robert Elf Haha att man ens tror på skiten. Friatider är ju högerextrema as rakt igenom. Självklart vinklar dom allt fel. Öppna ers trångsynta ögon och börja läsa riktig media istället. #jagärhär
Jag undrar om någon av alla de MSM media undersökt vad JÄH håller på med? Eller tror de på JÄH floskler om att bemöta hat med kärlek när det egentligen handlar om opionionsbildning för JÄH värderingar och om att tysta avvikande röster!
"Stå upp för Peter Springare" har nu över 110 000 medlemmar. Det tog JÄH drygt 9 månader att nå 58000 medlemmar. JÄH har hyllats och skrutit om gruppens storlek och tillväxt. Man har tagit sig mandat och blivit hyllade i pressen. Medan "Stå upp för Peter Springare" utpekas som en grupp för rasister. Det är grisigt att notera MSM:s ställningstagande för utresningspatrullen JÄH