2017-02-07, 16:19
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Tror tvärtom, låg sign-on och ingen utköpsklausul. Han vill väl komma till ett riktigt fotbollslag denna gång och med skadehistoriken kan han inte ha för höga krav.

Det tror jag också. Framför allt var det konstgräset som lockade.
Citera
2017-02-07, 16:22
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Det tror jag också. Framför allt var det konstgräset som lockade.
Du tror det, nä då tror jag nog mer det är så att han vill spela inför en stor publik och kunna vara med att föra ett lag till större framgångar som driver honom.
Citera
2017-02-07, 16:24
Bannlyst
Det var Hammarbys vinnarmentalitet och frukttant som var de som gjorde att han gick dit.
Citera
2017-02-07, 18:49
Medlem
Danieloss avatar
Löjligt hur Jille försöker få det att låta som Bajen var hans förstaval. Ja, det blev väl det sedan MFF nobbat honom!
Citera
2017-02-07, 18:54
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Du tror det, nä då tror jag nog mer det är så att han vill spela inför en stor publik och kunna vara med att föra ett lag till större framgångar som driver honom.
Ännu större framgångar än en elfteplats? Förstår att det var svårt att motstå för honom.

Nä, men grattis till en profil i laget, nu har ni mer lyskraft än Gefle.

Hoppas på ett stort och dyrt fiasko
Citera
2017-02-07, 19:45
Avslutad
Citat:

Stavas Pengar...

Jag dömer inte honom, Malmö ville inte lägga pengarna och då får man se sig om för andra.

Inte så många som kan erbjuda höga löner.
Citera
2017-02-07, 21:13
Medlem
ZlatanManias avatar
Ryktas mer och mer intensivt om Goitom på stan och på forumen.. Är fortfarande ett nej från min sida trots att han skulle kunna bidra enormt mycket, men vad vet man om en spelares status efter att denne spelat sporadiskt och mest fått agera bänkvärmare i 18 månader..?

Hans ikonstatus är bortblåst, men förutsatt att han fortfarande är i dugligt skick kan man ju leva med att han spelar för klubben. Som människa är han svår att inte tycka om.
Citera
2017-02-07, 21:35
Medlem
Shuyins avatar
Citat:

Men varför gick han då till Bajen?
Citera
2017-02-07, 21:38
Medlem
Elvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Readyfreddie
Ännu större framgångar än en elfteplats? Förstår att det var svårt att motstå för honom.

Nä, men grattis till en profil i laget, nu har ni mer lyskraft än Gefle.

Hoppas på ett stort och dyrt fiasko

Visst vi kanske inte vinner guld i år men förhoppningarna finns att kunna vara med där i titel racet om några år. Han har trots allt ett 3-årskontrakt! I Bajen kommer han synas dagligen i medier och sociala medier vilkef kommer göra Hamad synlig. Hammarby är ett otroligt bra skylt fönster för en sådan spelare.
Citera
2017-02-07, 22:43
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvi
Visst vi kanske inte vinner guld i år men förhoppningarna finns att kunna vara med där i titel racet om några år. Han har trots allt ett 3-årskontrakt! I Bajen kommer han synas dagligen i medier och sociala medier vilkef kommer göra Hamad synlig. Hammarby är ett otroligt bra skylt fönster för en sådan spelare.

Bara han inte blir alltför synlig i sociala medier.
Citera
2017-02-07, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elvi
Ja just det, bajens otroliga skyltfönster som producerar landslagsmän och utlandsproffs i parti och minut. Du var roligare när du hejade på Arsenal.
Citera
2017-02-07, 23:14
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Men varför gick han då till Bajen?
Det är väl rätt tydligt, var det inte det? Ett lag med stor utvecklingspotential och norra Europas största publikintresse.

Att han skriver treårskontrakt visar tydligt att han ser en framtid hos oss.

Jag välkomnar iallafall Jolle!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in