2017-02-07, 16:07
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
seeeg321 skrev

Varför Trump kommer förlora och varför landet är på väg mot en kris.

USA befinner sig redan i en djup kris. En domare som har en Pussy Hat på sig i rättssalen:

Investigation Launched After Texas Judge Wears ‘Pussy Hat’ in Courtroom

http://www.breitbart.com/big-government/2017/02/01/investigation-launched-texas-judge-wears-pussy-hat-courtroom/

Jeff Sessions kommer att bli godkänd av Senaten i morgon och kan ta kontroll över DOJ. Det behövs stora upprensningar.
2017-02-07, 16:36
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Det är lite väl tidigt och säga om de har problem med honom eller inte, än så länge så är han wallstreets nyttiga idiot som ger dem mer makt men vänta tills åtminstone november 2018, det är nämligen då vi kan säga med mer säkerhet vad senat osv verkligen tycker
Nejdå, inte det minsta tidigt! Republikanerna släppte fram honom, det hade de inte gjort om Trumps beteende inte hade passat dem. Trump passar eliten som handen i handsken.

Skuggregeringen sköter den sjunkande skutan USA medan Trump knarkar uppmärksamhet, som den narcissist han är. Han är illusionisten som lurar oss med sitt skådespel, medan stora, viktiga beslut tas i korridorerna.
2017-02-07, 17:00
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Nejdå, inte det minsta tidigt! Republikanerna släppte fram honom, det hade de inte gjort om Trumps beteende inte hade passat dem. Trump passar eliten som handen i handsken.

Skuggregeringen sköter den sjunkande skutan USA medan Trump knarkar uppmärksamhet, som den narcissist han är. Han är illusionisten som lurar oss med sitt skådespel, medan stora, viktiga beslut tas i korridorerna.

Menade mer att det är för tidigt och avgöra om partiet verkligen har ledsnat på honom, även den nyttigaste av idioter hamnar hos arkebusen för eller senare
2017-02-07, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
USA kommer inte att attackera Iran med marktrupper, möjligen med attackflyg för att slå ut vitala delar.

Nej, men de kan använda taktiska kärnvapen. På Fox News har man fått höra republikanska politiker med vänner plädera för det alternativet i decennier. Ett annat alternativ för dem är att ge Israel klartecken att göra någonting. Israel har ju redan bombat där.
2017-02-07, 18:32
Medlem
arbetets avatar
Betsy Devos confirmed as Secretary of Education 51-50

Pence la utslagsrösten.
2017-02-07, 18:55
Medlem
Japhys avatar
Som jag förutspått har folk fått mer än nog av galna liberaler. Dödandet har startat. Sex aktivister som blockerade trafiken överkörda och döda. En handfull skadade. Detta är bara början. Trumpsupportrar har fått nog. Vänstern har startat ett krig de inte kan vinna.
http://uspoliticsleader.com/6-dead-truck-collides-anti-trump-protesters-freeway/
2017-02-07, 18:58
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Som jag förutspått har folk fått mer än nog av galna liberaler. Dödandet har startat. Sex aktivister som blockerade trafiken överkörda och döda. En handfull skadade. Detta är bara början. Trumpsupportrar har fått nog. Vänstern har startat ett krig de inte kan vinna.
http://uspoliticsleader.com/6-dead-truck-collides-anti-trump-protesters-freeway/
Vidriga saker du skriver. Menar du att du anser att det är rätt att politiska motståndare mördas?

Länken du postade skickar förresten vidare till en sida som "varnar" om virus.
2017-02-07, 19:01
Medlem
Mia-Rovys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Jag tycker det är helt rätt att galna aktivister som vill kullkasta demokratin tas om hand av medborgare med bil, kniv, pistol eller gevär.
Alright, då vet jag. Detta är tredje gången jag läser Trumpsupportrar säga att politiska motståndare bör mördas här på Flashback.

Vad tycker du att jag som ogillar Trump och gärna hade protesterat mot honom bör känna inför det? Vill du att folk ska vara rädda för att kritisera eller protestera mot din världsbild?

En Trump-terrorist mördade också 6 personer och skottskadade 19 förra veckan. Ett mönster uppenbarar sig...
Senast redigerad av Mia-Rovy 2017-02-07 kl. 19:13.
2017-02-07, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Jag undrar över och har länge misstänkt att Putin/FSB har något personligt och komprometterande på Trump. Och/eller någon närstående dvs familj till Trump.

Som Bernad Law uttryckte i ett tidigare inlägg då inte nödvändigtvis något som går att omsätta i direkta politiska beslut, utan något som har inflytande över Trumps generella inställning och PR-arbete till gagn för Putin och Ryssland.

Varför envisas Trump med detta beteende?

Detta konstanta, envetna vurmande för Putin och Ryssland?

Det verkligt anmärkningsvärda här är ju alltså att det inte nämnvärt ytterligare skadar Trump hos en opposition som redan har massor av goda skäl att avsky honom, utan att stödet för Putin riskerar att alienera Trumps väljarbas och eroderar, till och med frakturerar, stödet från Kongressen och i synnerhet Senaten?

För att inte nämna USA´s allierade runt om i världen, (oklart dock hur mycket Trump faktiskt bryr sig om internationella relationer.)

Vad är det egentligen Putin har på Trump?

Trump måste ju rimligtvis begripa att han inte har någonting över huvud taget att vinna sett till de politiska realiteterna på att fortsätta envisas med sina uttalanden och ställningstaganden?

Jag som följde Trumps rallyn slaviskt under 8 månader på div olika youtube sändningar med chatt vet att Trumps väljarbas inte alls har nånting mot Ryssland och Putin. Jublet såväl från dom på plats på rallyna som dom i chatten älskar Trumps ide på att komma sams med Ryssland och bekämpa ISIS tillsammans.
2017-02-07, 19:04
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
Jag som följde Trumps rallyn slaviskt under 8 månader på div olika youtube sändningar med chatt vet att Trumps väljarbas inte alls har nånting mot Ryssland och Putin. Jublet såväl från dom på plats på rallyna som dom i chatten älskar Trumps ide på att komma sams med Ryssland och bekämpa ISIS tillsammans.

Trump skulle kunna vända sig om, dra ner byxorna och släppa ut en blöt brakskit och pöbeln skulle jubla entusiastiskt.
2017-02-07, 19:05
Medlem
Kommer domstolen med något besked idag om frågan gällande inrese stoppet?
2017-02-07, 19:06
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Alright, då vet jag. Detta är tredje gången jag läser Trumpsupportrar säga att politiska motståndare bör mördas här på Flashback.
Du kan då tänka dig hur samtalen går i USA. Efter Ferguson och Berkerly Uni har folk verkligen fått nog och många vägrar ta skit. De har redan beväpning och rätten till självförsvar är i det närmaste helig i USA. Det kommer bli jobbigt för de subversia samhällsomstörtarna. Snart sitter Session och basar över rättsväsendet och jag är förväntar mig en ordentlig uppryckning från poliser och domstolar. Dessa jävla kommunister måste stoppas med våld.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in