2017-02-07, 10:55
Medlem
primus ray har fina oljor vad jag hört och läst

har inga egna erfarenheter av deras testo men damen här hemma ligger på deras primobolan och hon gör brutala ökningar varje vecka, hon börjar göra det riktigt pinsamt för alla nya på gymmet så här års
Citera
2017-02-08, 15:22
Medlem
SensationBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GladiatornsKamp
Lycka till, det där med sömnen känner jag igen. Sover vanligtvis som ett barn men när jag är on så känner jag mig konstant trött och får ändå inte ut någon vettig sömn tycker jag.

Tjenare mannen. Tack för lyckoönskningen och kul att du skrev ett par rader här

Intressant, jag sover också som ett barn vanligtvis hehe.

Hmm okej, ja några sådana problem har jag inte upplevt än, att jag skulle känna mig trött konstant då utan det är som sagt ganska kraftigt åt det andra hållet för min del just nu. Det är som att man konstant har dragit tjack om du har provat att göra det någon gång, fast med hyperaktiviteten ganska kraftigt nedsatt då i jämförelse.

Men huvudet går på högvarv, känner mig mer fokuserad på livet överlag och tycker väl att det mesta har blivit ganska så mycket mer intressant jämfört mot tidigare hehe. Och speciellt då när jag ligger i sängen och verkligen försöker koppla av

Lyckas dock få till ett par timmars sömn, men det hela är ju ganska kraftigt förskjutet och jag somnar som sagt alldeles alldeles för sent. Ligger inte alls i fas med hur jag behöver ha det i vardagen när väl den drar igång igen och det här med sömnen ställer ju även till mat-biten en del för mig just nu vilket jag blir lite irriterad på såklart hehe!

Men jag ligger ju på frontningsdos fortfarande så jag hyser förhoppningar om att det stabiliserar sig sen i takt med att även mina nivåer gör så.
Citera
2017-02-08, 15:32
Medlem
SensationBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ftwGBGftw
Tjenare ja det fick bli så blev så sugen av att gå och titta på oljan i skåpet varje dag. Frontade 2ml igår morse, första sticket gick inte bra det kom blir cissi aspirerandet och när jag satte om gick det bättre men fick en känsla av att jag skulle svimma. Typ den känslan man får när man ställer sig upp fort fast mycket värre och skiten höll i rätt länge, satte dock 06.30 på morgonen innan jag ätit eller ens druckit vatten... den gör jag inte om. Kommer bli riktigt Nice att följa din rapport och att vi båda får feta resultat.

Haha jag förstår vad du menar och det där är du nog långt ifrån ensam om att göra haha Jag hade också moments där jag bara ville köra, men jag höll mig till min plan vilket jag är glad över i dagsläget i och med de kraftiga sömnrubbningarna som jag har upplevt.

Just det, har inte frågat.. vad är det för märke på preppet du kör?

Citat:
Ursprungligen postat av Grasstomouth
Va kul. Då är vi 3. Börjar exakt samma imorgon (förutsatt att jag får mina nålar).

250mg testo E e5d
0.25mg arimidex eod
hcg i slutet.
nolva som PCT.

Min första kur. Tippar på runt 20% bf jag också. Vi kan mötas upp om 3 månader och jämföra penisar sen.

Fan vad nice! The golden trio liksom. Som tre jävla djur på bola haha

Upplägget ser ju bra ut, har du planerat kuren länge? Och vad för märke kommer du att köra på?

Du får se till att hålla mig uppdaterad här om du inte har tänkt göra en egen rapport
Senast redigerad av SensationBlack 2017-02-08 kl. 16:20.
Citera
2017-02-08, 15:38
Medlem
SensationBlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
primus ray har fina oljor vad jag hört och läst

har inga egna erfarenheter av deras testo men damen här hemma ligger på deras primobolan och hon gör brutala ökningar varje vecka, hon börjar göra det riktigt pinsamt för alla nya på gymmet så här års

Fan vad schysst att du har hittat en flickvän att dela detta intresse med. Jag avundas dig kompis!

Haha ja det kan jag verkligen tänka mig att hon gör, det känns onekligen som att det är bra tryck även i grejerna som jag sitter på! Heja Primus Ray

Känner mig oerhört förväntansfull inför de kommande månaderna faktiskt, ska bli riktigt intressant att se vart man landar någonstans.
Citera
2017-02-08, 16:01
Medlem
SensationBlacks avatar
Hallå på er!

En liten lägesuppdatering då.

Som jag har hintat lite om i mina svar ovan så upplever jag fortfarande kraftiga sömnstörningar.

Detta börjar bli irriterande i och med att det går ut över allt annat. I förrgår blev det t.ex. ingen träning alls pga. den bristfälliga sömnen som jag hade fått två dagar i rad.

Jag hoppas dock som sagt att detta stabiliserar sig i takt med att mina hormonnivåer gör så.

Men det här är definitivt ett hett tips till er som funderar på att hoppa på tåget, jag kan inte nog understryka hur viktigt det faktiskt är med planering. Att tro att man ska hinna "landa" över en ledig helg osv. och att man ska kunna styra upp den kraftiga omsvängningen det faktiskt innebär att gå "ON" på så kort tid upplever iallafall jag som en väldigt naiv inställning och jag rekommenderar verkligen att man planerar in starten utav kuren till en period där man har t.ex en längre tids ledighet. Annars tror jag absolut att det kan gå ut över t.ex jobb eller annat i ens vardag i övrigt.

Matmässigt får jag fortfarande i mig det jag behöver, om än lite förskjutet, och det vart ett bra rygg/benbass igår. Kommer även att köra på ikväll.
Fick även ett par timmars sömn här under dagen nu så nu blir det att ställa sig vid spisen och agera kock.

Jag har även svalt 0,25mg adex tidigare idag så det rullar på även där.

Väl mött, fortsätt gärna kika in så håller jag er uppdaterade om utveckligen
Citera
2017-02-08, 17:00
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SensationBlack
Hallå på er!

En liten lägesuppdatering då.

Som jag har hintat lite om i mina svar ovan så upplever jag fortfarande kraftiga sömnstörningar.

Detta börjar bli irriterande i och med att det går ut över allt annat. I förrgår blev det t.ex. ingen träning alls pga. den bristfälliga sömnen som jag hade fått två dagar i rad.

Jag hoppas dock som sagt att detta stabiliserar sig i takt med att mina hormonnivåer gör så.

Men det här är definitivt ett hett tips till er som funderar på att hoppa på tåget, jag kan inte nog understryka hur viktigt det faktiskt är med planering. Att tro att man ska hinna "landa" över en ledig helg osv. och att man ska kunna styra upp den kraftiga omsvängningen det faktiskt innebär att gå "ON" på så kort tid upplever iallafall jag som en väldigt naiv inställning och jag rekommenderar verkligen att man planerar in starten utav kuren till en period där man har t.ex en längre tids ledighet. Annars tror jag absolut att det kan gå ut över t.ex jobb eller annat i ens vardag i övrigt.

Matmässigt får jag fortfarande i mig det jag behöver, om än lite förskjutet, och det vart ett bra rygg/benbass igår. Kommer även att köra på ikväll.
Fick även ett par timmars sömn här under dagen nu så nu blir det att ställa sig vid spisen och agera kock.

Jag har även svalt 0,25mg adex tidigare idag så det rullar på även där.

Väl mött, fortsätt gärna kika in så håller jag er uppdaterade om utveckligen

Tjenare jag kör på Pharmatech testo enanthate. En lite okänd olja men en vän vän som tillverkade så litar på den ändå.

Angående sömnen så känner jag igen det känner mig typ pigg hela natten och sover oroligt, dock har jag "fördelen" att jag har 3 barn som alla i olika perioder sover helt skit... så senaste 4 åren är det redan standard att sova max 5-6 timmar per natt och ibland 3..
Hoppas att det vänder för oss båda snart. Ska köra mitt andra stick idag och första adexen, kommer också köra 0.25. Fan va enkla dom var att dela förresten hört att det skulle vara svårt men mina blev typ exakta delar.
Citera
2017-02-08, 17:20
Medlem
SensationBlacks avatar
Citat:
Tjenare jag kör på Pharmatech testo enanthate. En lite okänd olja men en vän vän som tillverkade så litar på den ändå.

Angående sömnen så känner jag igen det känner mig typ pigg hela natten och sover oroligt, dock har jag "fördelen" att jag har 3 barn som alla i olika perioder sover helt skit... så senaste 4 åren är det redan standard att sova max 5-6 timmar per natt och ibland 3..
Hoppas att det vänder för oss båda snart. Ska köra mitt andra stick idag och första adexen, kommer också köra 0.25. Fan va enkla dom var att dela förresten hört att det skulle vara svårt men mina blev typ exakta delar.

Okej nice! Vad är det för styrka på den, 250 mg/ml eller?

Ja sömnen.. fan. haha. Det får vi hoppas att det gör.

Får du också som "värmevallningar" ibland när du ligger och sover eller i övrigt? Det är som att pulsen plötsligt går upp och hjärtat pumpar på hårdare, då tenderar även huvudet att "spasma till" och så snurrar det på igen och så ligger man där med vidöppna ögon och påsar som sträcker sig halvvägs ner för kinderna haha. Det är ju ändå lite vackert. Det om något är ju en ganska tidig bekräftelse på att grejerna iallafall fungerar haha.

Nice att du hoppar på Adexen, den gör nog bara gott i nuläget för dig Om inte annat så skänker det ju en gnutta "lugn" att man inte behöver oroa sig lika mycket över gyno och vattenansamling. Det tycker jag är guld värt.

Kör du också med apotekets tablettdelare? Jag tycker den är skitbra faktiskt och har inte upplevt några större problem alls. Visst det är lite bökigt att få halvorna att lägga sig "rätt", men bitarna blir riktigt bra när man väl får till det. Smidigt med en smart förvaring utav bitarna också.
Citera
2017-02-08, 17:34
Medlem
SensationBlacks avatar
Citat:

Och lycka till med sticket förresten. Glöm för bövelen inte att aspirera
Citera
2017-02-08, 18:33
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Okej nice! Vad är det för styrka på den, 250 mg/ml eller?

Ja sömnen.. fan. haha. Det får vi hoppas att det gör.

Får du också som "värmevallningar" ibland när du ligger och sover eller i övrigt? Det är som att pulsen plötsligt går upp och hjärtat pumpar på hårdare, då tenderar även huvudet att "spasma till" och så snurrar det på igen och så ligger man där med vidöppna ögon och påsar som sträcker sig halvvägs ner för kinderna haha. Det är ju ändå lite vackert. Det om något är ju en ganska tidig bekräftelse på att grejerna iallafall fungerar haha.

Nice att du hoppar på Adexen, den gör nog bara gott i nuläget för dig Om inte annat så skänker det ju en gnutta "lugn" att man inte behöver oroa sig lika mycket över gyno och vattenansamling. Det tycker jag är guld värt.

Kör du också med apotekets tablettdelare? Jag tycker den är skitbra faktiskt och har inte upplevt några större problem alls. Visst det är lite bökigt att få halvorna att lägga sig "rätt", men bitarna blir riktigt bra när man väl får till det. Smidigt med en smart förvaring utav bitarna också.
Ajjemen 250mg
Mest det där pigga, igår däremot svettades jag en del när jag låg under täcket. Dock var det ju i söndags jag satte så lite kanske e placebo

Yes kände att jag hellre är säker på låg dos adex istället för att bli helt vattnig och när man ligger på 20% fett är det nog bäst att hålla nere östrot..

Japp köpte på apoteket och den är riktigt smidig, kanske årets bästa köp
Citera
2017-02-08, 19:32
Medlem
Grasstomouths avatar
Citat:
Fan vad nice! The golden trio liksom. Som tre jävla djur på bola haha

Upplägget ser ju bra ut, har du planerat kuren länge? Och vad för märke kommer du att köra på?

Du får se till att hålla mig uppdaterad här om du inte har tänkt göra en egen rapport

Har planerat köra 12 veckor. PRO-OIL köpte jag. Enligt analysen på HB skulle den var lika stark (t.o.m LIIIITE starkare) än Primus. Resten köpte jag apoteksprylar.

Flikar in senare när det kommit igång hur jag känner mig så kan vi jämföra lite.
Citera
2017-02-08, 20:58
Medlem
ftwGBGftws avatar
Citat:
Och lycka till med sticket förresten. Glöm för bövelen inte att aspirera

Andra sticket avklarat aspirerandet gick bra. Satte i röven men känner mig osäker ifall den går djupt nog med 25mm nål..
Citera
2017-02-08, 21:55
Medlem
SensationBlacks avatar
Citat:
Ajjemen 250mg
Mest det där pigga, igår däremot svettades jag en del när jag låg under täcket. Dock var det ju i söndags jag satte så lite kanske e placebo

Yes kände att jag hellre är säker på låg dos adex istället för att bli helt vattnig och när man ligger på 20% fett är det nog bäst att hålla nere östrot..

Japp köpte på apoteket och den är riktigt smidig, kanske årets bästa köp

Citat:
Andra sticket avklarat aspirerandet gick bra. Satte i röven men känner mig osäker ifall den går djupt nog med 25mm nål..

Jag tycker det är en klok idé med Arimidexen men det vet du redan Har du gjort några tester hos Werlabs förresten eller planerat du att göra några?

Citat:
Ursprungligen postat av Grasstomouth
Har planerat köra 12 veckor. PRO-OIL köpte jag. Enligt analysen på HB skulle den var lika stark (t.o.m LIIIITE starkare) än Primus. Resten köpte jag apoteksprylar.

Flikar in senare när det kommit igång hur jag känner mig så kan vi jämföra lite.

Kul! Spännade

Jag önskar dig all framgång

Fick du hem några nålar förresten och är du ON ännu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in