2017-02-06, 19:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
De flesta över 13 vet att förintelsens existens är ett faktum, gör man inte det så är man helt enkelt bakom flötet.

Ljuger alla överlevande? Idag finns några få överlevande kvar som är vanliga mor- och farföräldrar, några har synliga märken och tatueringar från när tyskarna märkte dem med fångnummer. Är allt detta en judisk konspiration?

Ja jag vet ju inte hur gammal du är men jag tycker du ska fundera på en sak: I nazityskland visste alla över tretton år att Hitler var en hyvens kille och att judar icke var att lita på.

Slutsats: Folk i allmänhet tänker inte själva utan accepterar vad auktoriteter säger åt dem är sant.

För att veta vad som verkligen är sant måste man gå och titta själv och inte bara läsa vad som står i tidningen eller tro att läraren i skolan har alla fakta klart för sig. Läraren i skolan har ju också varit elev i skolan och där mottagit sin kunskap från en annan auktoritet.

Nu kanske du kan klura ut att tatueringar och fångnummer enbart bevisar att judar satt i fångläger. Inte att de blev gasade eller ens mördade.

Många blev mördade - eller avrättade. Men det var inte sex miljoner och de blev inte gasade. Bevis för detta saknas helt och hållet. Man dödar inte så många människor på så kort tid inom en koncentrerad yta utan att lämna fysiska bevis.

Men många judar tror själva att det var så det gick till. Så de ljuger inte när de pratar om det. Men många ljuger också för den delen. Åter andra - men kanske inte så många - är definitivt inblandad i olika slags konspirationer.

/Johan
Citera
2017-02-06, 19:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Den videon nämns många från Auschwitz... Här förvränger ni fakta igen. Auschwitz är jäkligt stort, som en stad. Den bestod av 3 stora läger och 40 tal mindre läger. Men endast en mindre del av lägren förekom "massavrättningarna". Men hur många av dem jobbade i dessa delar, som var avskilda? Så inte konstigt de aldrig hört talas om "gasningen". De var inte ens där!!!!!

Ja, de som fick överlevde en tid, men de som de inte hade någon nytta av? Varför skulle de ha nummer?

Jaha du Herkules du har svar på allt.

Så kan du svara på varför det står 4 miljoner döda i Auschwitz i Nurnbergrättegångens protokoll. Medan siffran döda i Auschwitz numera är nere på 1,2 miljoner.

Vad hände med de övriga 2,8 miljonerna?

/Johan
Citera
2017-02-06, 19:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor

Men visst. Mig veterligt så finns det inte ett enda bevis (smoking gun) som enskilt bevisar Förintelsen.

/VV

Bra tack!

Relevant nu att fråga sig är om det kan tänkas finnas ett enda bevis som enskilt bevisar mördandet av sex miljoner människor.

Ja jag kommer då inte ifrån att man rimligtvis borde ha påträffat följande:
1. Benrester (ganska ansenlig mängd från sex miljoner människor)
2. Abnorma koncentrationer av aska i jord eller vatten där askan påstås ha dumpats.
3. Byggnader där gasningen skulle ha ägt rum som inte är manipulerade av bolsjevikerna.
4. Berättelser som beskriver logistiken på ett realistiskt sätt.
5. Flygbilder där ansenliga kol- eller vedlager för kremering av sex miljoner kroppar förvaras.
6. Order eller arbetsbeskrivningar som beskriver mål, syfte, metoder osv. Eller avlivas sex miljoner genom telepati. Hur skulle man lyckas förstöra varje bevis för en sådan omfattande utbildningsinsats som skulle krävas?

Alltså jag kräver inte ett enskilt bevis. Jag kräver fler. Men de finns helt enkelt inte. Det är enbart retorik.

För den som inte vet vad retorik är ber jag er slå upp det ordet. Läs också om metoder för s.k. "argumentationsanalys".

Tillämpa sedan det ni lärt er på det som Herkules och Vänlige Viktor och Plofs skriver.

Acceptera slutsatsen även om den går tvärsemot den tidigare inlärda kunskapen.

Vänliga hälsningar!

/Johan
Citera
2017-02-06, 19:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av plofs
Inte att 6 millioner gasades utan att 6 millioner dog under förintelsen

Aha!

Nu kan snart även plofs hamna i fängelse om han yttrar sig offentligt i Tyskland...

Hur många menar alltså plofs blev gasade och hur många blev mördade med mer konventionella metoder. Och hur många tror plofs dog av svält eller tyfus?

/Johan
Citera
2017-02-06, 19:46
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohNils
Aha!

Nu kan snart även plofs hamna i fängelse om han yttrar sig offentligt i Tyskland...

Hur många menar alltså plofs blev gasade och hur många blev mördade med mer konventionella metoder. Och hur många tror plofs dog av svält eller tyfus?

/Johan
Var tog de vägen de 6 miljonerna. Plus de 5 miljoner andra missaktade. Som bara försvann.

Vart tog de vägen?
Citera
2017-02-06, 19:57
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Jaha du Herkules du har svar på allt.

Så kan du svara på varför det står 4 miljoner döda i Auschwitz i Nurnbergrättegångens protokoll. Medan siffran döda i Auschwitz numera är nere på 1,2 miljoner.

Vad hände med de övriga 2,8 miljonerna?

/Johan

Därför när ryssarna vandrade in i lägret, så intervjuade de få överlevande. Då fick de en summa, som de sedan fick fram 4 miljoner. Vilket visade sig snabbt att det ej stämde. Men det ändrades ej, för det spelade ingen roll m det var 1 milj eller 4 milj, brottet är där. Det fattas ca 6 miljoner judar, var tog de vägen? Kan du hitta en jude från KIEV? De försvann spårlöst alla 130 000 st, finns varken på någon transposrtlista eller något läger! Inte ens efter kriget, finns någon jude från kiev!!
Citera
2017-02-06, 20:03
Medlem
Citat:
Aha!

/Johan

Är du fullständigt korkad ??? Menar du på allvar att man skulle bli fängslad om man sa att sex millioner judar gasades inte Det var bara 1,2-1.3
Citera
2017-02-06, 20:05
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Bra tack!

Relevant nu att fråga sig är om det kan tänkas finnas ett enda bevis som enskilt bevisar mördandet av sex miljoner människor.

Ja jag kommer då inte ifrån att man rimligtvis borde ha påträffat följande:
1. Benrester (ganska ansenlig mängd från sex miljoner människor)
2. Abnorma koncentrationer av aska i jord eller vatten där askan påstås ha dumpats.
3. Byggnader där gasningen skulle ha ägt rum som inte är manipulerade av bolsjevikerna.
4. Berättelser som beskriver logistiken på ett realistiskt sätt.
5. Flygbilder där ansenliga kol- eller vedlager för kremering av sex miljoner kroppar förvaras.
6. Order eller arbetsbeskrivningar som beskriver mål, syfte, metoder osv. Eller avlivas sex miljoner genom telepati. Hur skulle man lyckas förstöra varje bevis för en sådan omfattande utbildningsinsats som skulle krävas?

Alltså jag kräver inte ett enskilt bevis. Jag kräver fler. Men de finns helt enkelt inte. Det är enbart retorik.

För den som inte vet vad retorik är ber jag er slå upp det ordet. Läs också om metoder för s.k. "argumentationsanalys".

Tillämpa sedan det ni lärt er på det som Herkules och Vänlige Viktor och Plofs skriver.

Vänliga hälsningar!

/Johan

Ändå har ni svårt ge rimliga svar på våra mess, väntar fortfarande svar från dig sedan tidigare!! Hur kan det komma sig? Kanske du kan ej motbevisa oss? Därför räknas det som bevis :P

Varför skulle det finnas benrester från 6 miljoner? När benrester består av kalcium!!!! Samma ämne som man ger näring till växter!!! Sedan finns det spår av 800 000 lik i Reydrich lägerna!! Var kom de ifrån ?? :P

Varför skulle det finnas mängder av aska??

Hur vet du de är manipulerade av ryssarna??

Spåren från de sprängda KREM finns kvar!!

Eran logistik, har vi märkt hur missvisade de är :P

Order finns väl? Sedan vet alla Hitler gav muntliga order till 99 %. Varför skulle han ge skriftliga order, när alla svor trohetsed intill döden för han?

Bevis har vi visat er!! Men ni kan inte "smula" sönder dem, ni svara inte ens!! Det tar man, som man har lyckats bevisa :P
Citera
2017-02-06, 20:12
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:

Vänliga hälsningar!

/Johan
Här är ett mess, som väntar på svar från dig!!
(FB) Vilka är dom tre främsta bevisen för och emot existensen av förintelsen?

Här ett annat!
(FB) Vilka är dom tre främsta bevisen för och emot existensen av förintelsen?

så kan vi fortsätta bakåt!!

Så därför tar jag det som bevis för vår sak, när ni inte ens kan svara...
Citera
2017-02-06, 22:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Var tog de vägen de 6 miljonerna. Plus de 5 miljoner andra missaktade. Som bara försvann.

Vart tog de vägen?

Du hänger dig åt känsloargument. Nedan följer en instruktion för vetenskapligt och logiskt tänkande:

Tillämpa sedan det ni lärt er på det som Herkules och Vänlige Viktor och Plofs skriver. Eller i detta fall "Pillenper".

Vänliga hälsningar!

/Johan
Citera
2017-02-06, 22:31
Avstängd
Citat:
Därför när ryssarna vandrade in i lägret, så intervjuade de få överlevande. Då fick de en summa, som de sedan fick fram 4 miljoner. Vilket visade sig snabbt att det ej stämde. Men det ändrades ej, för det spelade ingen roll m det var 1 milj eller 4 milj, brottet är där. Det fattas ca 6 miljoner judar, var tog de vägen? Kan du hitta en jude från KIEV? De försvann spårlöst alla 130 000 st, finns varken på någon transposrtlista eller något läger! Inte ens efter kriget, finns någon jude från kiev!!

Jo som sagt det går att påstå vad som helst. Det jag ber om är att du visar upp benknotor eller aska av dessa 130 000 döda judar från Kiev.

Eller visst du kan hävda att de ligger i en massgrav någonstans i Ukraina med en kula i huvudet. Jag är inte alls främmande för att så skulle kunna vara fallet.

Men det är med en död jude precis som med Schrödingers katt: Han kan inte arkebuseras i en lerig grop och sedan gasas och kremeras i Auschwitz.

/Johan
Citera
2017-02-06, 22:33
Avstängd
Citat:
Ändå har ni svårt ge rimliga svar på våra mess, väntar fortfarande svar från dig sedan tidigare!! Hur kan det komma sig?

Därför att det är omöjligt att begripa vad du skriver. Det är så osammanhängande så att det går inte att förstå vad dina argument är.

/Johan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in