Citat:
Ursprungligen postat av
Landsflykting
Alltså börjar bli rätt trött på ditt helt ouppbackade, klart det tar längre tid att kremera tre kroppar än en, och tiden mäts i massa. Varför fortsätter du att tjafsa om detaljer som är helt självklara. Nej, det tar inte en timme att kremera tre lik. Sen snackar du något om att det inte var moderna ugnar... klart det inte var, men moderna ugnar borde väl rimligtvis vara snabbare än de på 40-talet. Kroppar i jorden jäser och fryses ner om vartannat tills dess de förmultnat. So what? Sovjeterna satsade på massgravar och vad menar du att dessa jästa kroppar skulle orsakat för problem? Deras massmord blev väl snarare än mindre omtalade. Vilken skojare du är alltså. Du kanske själv är jude?😋🤔
Ingen som påstått det tar kortare en timme med bränna 3 st samtidigt. Jag frågade hur mycket längre tid det tar? Vad hindra en för stoppa in en ny kropp efter 20 minuter, innan den första har brännt till aska? Efter 40 minuter bör inga större bitar av den första kvar, så man kan stoppa in den 3:e kroppen. Då bör nr 2 vara rätt så mycket uppbrunnen.
Ingen "förnekare" har lyckats bevisa, de bränner en kropp till aska först, innan de stoppar in en ny! Kan du ?
Moderna ugnar bränner med ca 700 - 850 grader, vilket jag har visat otaliga gånger här. Deras ugnar brände med ca 1300 grader. Det är den temperaturen teglen spricker, vilket har framkommit det hände otaliga gånger.
Vad får för dig tro de var snabbare än förr? Tvärtom, SS företaget Topf hade redan färdiga ugnar, men SS ville ha mer effektiva ugnar. Därför fick de anställa 30 tal ingenjörer att fixa det. Länk har jag lagt fram i denna tråd. Så ugnarna i lägren var kraftfullare än dagens moderna ugnar...
Jag frågade dig vad händer med kroppar som jäser i massgravar!? Det har du tydligen ej undersökt, då hade du fått svar, varför tyskarna ville undvika det om de kunde, varför de grävde upp massgravarna igen.
När kroppen dör, så bildas gaser... Så kan du själv räkna ut hur det såg ut på den marken med fullt med gaser som stiger uppåt, och det luktar en del också. Marken riktigt bubblar pågrund av alla människor som avger gaser. Blöd och and vätskor gör att det marken blir riktig "fuktig". Någon påstod marken gick i svallvågor, marken gungade under deras fötter..
Det var så tyskarna hittade massgraven i Katyn..