2017-02-06, 13:57
Medlem
Hade ni sålt er Pogba för att göra untradeable SBC Summer och vinna tillbaka honom? Har räknat ut att jag kan göra om den ca 30 ggr för hans pengar. Borde man ta risken eller skippa det helt och hållet? Har gjort den 5 ggr och packade Kante. Vill behålla honom och köpa in en annan OTW för att kunna fixa Pogba.
Citera
2017-02-06, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Hade ni sålt er Pogba för att göra untradeable SBC Summer och vinna tillbaka honom? Har räknat ut att jag kan göra om den ca 30 ggr för hans pengar. Borde man ta risken eller skippa det helt och hållet? Har gjort den 5 ggr och packade Kante. Vill behålla honom och köpa in en annan OTW för att kunna fixa Pogba.

Såg en tråd på reddit där en användare testade att göra den 120 gånger. Inte en enda Kante eller Pogba fick han så det säger ju en del om sannolikheten...
Citera
2017-02-06, 14:21
Medlem
Vurte3Ns avatar
Prövade Muriel nu från veckans TOTW, nöjd med han. Hyfsat stark och bra avslut.

Någon som provat Mario i CAM rollen ännu?
Citera
2017-02-06, 14:50
Medlem
Parolo kommer få en saftig If 4 mål som cm. känns som det kan bli ett riktigt bra kort om det inte blir för dyrt. http://www.futhead.com/17/players/16503/marco-parolo/
Citera
2017-02-06, 14:51
Medlem
vapor21s avatar
Ska nu spela första matchen, har detta laget:

http://www.futwiz.com/en/fifa17/squad/1133796

Tror ni det kommer hålla en bit upp i divisionssystemet? Tradade till mig detta laget via webappen.
Citera
2017-02-06, 14:53
Medlem
vapor21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Weekend League har jag förstått är nytt för i år.

Det innebär att man under veckan kan kvala in till en turnering som pågår under helgen. I loppet av helgen ska man spela 40 matcher, och vinna så många som möjligt. Utifrån antal vinster får man priser. Och 18 vinster innebär automatisk kvalifikation till nästa helg.

Det andra nya är väl Squad Building Challange (SBC). Här kan du bygga trupper, och byta ut för att få ett givet kort/paket. Typ?

Andra förkortningar är väl olika kort typer. Som IF os v. Inform och team of the week, eller team of the month eller player of the month bla bla .. Weekend league är nått skit oavsett. Helt brutalt jobbiga matcher
Tack för svaret, tror jag håller mig till det hederliga divisionsspelet.
Citera
2017-02-06, 14:57
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Om ni satt på 350k vilken if spelare skulle ni investera i för Winter upgrade? vem kan man göra mest coins på?
Citera
2017-02-06, 15:00
Medlem
darksecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Om ni satt på 350k vilken if spelare skulle ni investera i för Winter upgrade? vem kan man göra mest coins på?

Dembele i dortmund helt klart
Citera
2017-02-06, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darksecret

77 till 84?? Tror inte det
Citera
2017-02-06, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Parolo kommer få en saftig If 4 mål som cm. känns som det kan bli ett riktigt bra kort om det inte blir för dyrt. http://www.futhead.com/17/players/16503/marco-parolo/

Blir väl något liknande hans SBC kort skulle jag tro. https://www.futbin.com/17/player/15540/parolo

Sett reviews om det där dem talar väldigt bra om det kortet, väldigt allround, bra längd. Hans SBC-kort är ganska likvärdigt Nainggolans NIF-kort. Kollar lite liknande kort i Calcio och ligger väl runt 80-120k så någonstans där kanske? Jag körde ju Calcio/Italienska spelare i början men tröttnade. Nu börjar det fan bli intressant igen, kommit ett gäng spelare som ser riktigt intressanta nu sista.

Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn

Citat:
Ursprungligen postat av darksecret

Dembele blir garanterat uppgraderad men finns väl inte en chans att hans IF påverkas. Så stor uppgradering har väl nästan aldrig hänt? Som FIFAjaha skriver så lär det inte hända.

Kollade denna sidan förut om uppgraderade spelare, är väl någon form av prediction gällande IF. Vet inte hur pålitliga dem är men det är väl vad som verkar ha uppgraderats i karriärsläget om jag förstår rätt. https://www.ultimateteam.co.uk/2017/01/26/fifa-17-winter-upgrades-inform-players/
Senast redigerad av grahnen 2017-02-06 kl. 15:17.
Citera
2017-02-06, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94

30 bara? Kostar ca 50k för en OTW och sen 10k för resten av laget, tror du skulle kunnat göra många fler än 30. Iaf så skulle jag nog gjort det, man ser ju folk som får Pogba när dom bara gjort 10 stycken!
Citera
2017-02-06, 15:31
Medlem
kiddolols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
77 till 84?? Tror inte det
Vad snackar du om? Om han går från 77 till 80 tex så blir hans if 84 till 87. Har ni inte kört fifa förut?
Senast redigerad av kiddolol 2017-02-06 kl. 15:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in