2017-02-06, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Algowns
Beror ju helt på din spelstil.

Men dina innermittfält bör var mer defensivt. Kante och Dembele skulle jag nog köpt.

Samma med ditt bundesligalag. Fixa typ Goretzka och Sanches!

Min spelstil är ganska blandad, oftast mycket one touch och dribblingar, vilket jag menar på är ganska ineffektivt i årets FUT (för mig). Jag har märkt att bygga upp ett anfall lite långsammare än vad jag gillar är det med optimala och då har jag vunnit flest matcher med Bundesliga pga av där finns enligt mig bättre passnings och kreativa spelare.

Lallana -> Dembele då!

Ska köpa in Sanches och testa mot Götze.

Tack för tipsen!
Citera
2017-02-06, 10:29
Medlem
Om Mané får en winter upgrade, kommer hans IF och OTW kort att uppgraderas då?
Citera
2017-02-06, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storepojke
Sammahär. När kommer uppgraderingarna?

Bara nägon sida bak står det att det ska börja denna veckan.
Men skulle komma i 3-4 steg (?), om inte jag förstod det fel.

Tydligen skulle det vara lite försenat.
Citera
2017-02-06, 11:20
Avslutad
Behöver verkligen ett lag för 350k. Är helt hjärndöd så kommer inte på något...
Citera
2017-02-06, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edfuck
Behöver verkligen ett lag för 350k. Är helt hjärndöd så kommer inte på något...

Sitter i samma situation, behöver ett lag för 450k, men är helt loss.

Formation spelar ingen roll, någon som har ett skönt lag för den summan?

Mvh
Citera
2017-02-06, 11:41
Medlem
närmsta 2v får ni hålla koll på marknaden, drar till Playan imorgon så behöver tips på ev SBC osv så man itne är helt lost när man kommer hem
Citera
2017-02-06, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
närmsta 2v får ni hålla koll på marknaden, drar till Playan imorgon så behöver tips på ev SBC osv så man itne är helt lost när man kommer hem

Tyvärr, lämnar man för varmare breddgrader förtjänar man inte att göra förtjänst på FUT
Citera
2017-02-06, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Tyvärr, lämnar man för varmare breddgrader förtjänar man inte att göra förtjänst på FUT

haha lite sanning ändå
Citera
2017-02-06, 12:29
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storepojke
Sammahär. När kommer uppgraderingarna?

Såg en lista med WU där Mane var med....bör komma nu till veckan, frågan e om alla hans kort får samma upgrade? tex nu det senaste 84 kortet?
Citera
2017-02-06, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mak1891
Sitter i samma situation, behöver ett lag för 450k, men är helt loss.

Formation spelar ingen roll, någon som har ett skönt lag för den summan?

Mvh

https://www.futbin.com/17/squad/1620146

Där har ni ett bra lag för 400k. Använder det själv som fitness-lag just nu och gick upp från Div 2 till 1 med det häromdagen. Brukar byta plats på Kante och Dembele in-Game. Har man en mindre budget så är det bara byta ut De Gea mot Butland, tyvärr fungerar han lika bra.
Senast redigerad av ForzaUltras 2017-02-06 kl. 12:45.
Citera
2017-02-06, 13:02
Medlem
vapor21s avatar
Har inte lirat något FUT17 i år, men tänkte köpa det nu. Dock så verkar det vara väldigt mycket nytt i år känns det som utifrån vad ni skriver om. Någon som bara vill förklara ifall det är några nya spellägen och vad alla nya förkortningar ni skriver betyder? Känner mig helt lost...
Citera
2017-02-06, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vapor21
Har inte lirat något FUT17 i år, men tänkte köpa det nu. Dock så verkar det vara väldigt mycket nytt i år känns det som utifrån vad ni skriver om. Någon som bara vill förklara ifall det är några nya spellägen och vad alla nya förkortningar ni skriver betyder? Känner mig helt lost...

Weekend League har jag förstått är nytt för i år.

Det innebär att man under veckan kan kvala in till en turnering som pågår under helgen. I loppet av helgen ska man spela 40 matcher, och vinna så många som möjligt. Utifrån antal vinster får man priser. Och 18 vinster innebär automatisk kvalifikation till nästa helg.

Det andra nya är väl Squad Building Challange (SBC). Här kan du bygga trupper, och byta ut för att få ett givet kort/paket. Typ?

Andra förkortningar är väl olika kort typer. Som IF os v. Inform och team of the week, eller team of the month eller player of the month bla bla .. Weekend league är nått skit oavsett. Helt brutalt jobbiga matcher
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in