2017-02-05, 22:09
Avslutad
Packade OTW Hummels.. efter 4 försök nu så ger upp. Kostar som fan detdär
Citera
2017-02-05, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olego
Tjenare,

Har ca 60k, har två lag jag spelar med men behöver tips på lite uppgraderingar och vilka ni tycker isåfall att jag kan göra.
Har ett PL och ett Bundesliga.

https://www.futbin.com/17/squad/1610539 PL

https://www.futbin.com/17/squad/1610626 Bundesliga

Beror ju helt på din spelstil.

Men dina innermittfält bör var mer defensivt. Kante och Dembele skulle jag nog köpt.

Samma med ditt bundesligalag. Fixa typ Goretzka och Sanches!
Citera
2017-02-05, 22:24
Medlem
Billigaste otw-spelaren att köpa för sbc'n?

svårt att söka på "special" när det dyker upp massa andra lösa kanoner.
Citera
2017-02-05, 22:25
Medlem
Har knappt spelat någonting på sistone, men sedan den senaste patchen kom så har ingenting fungerat för mig. Varenda passning man slår går 2 meter från den spelare jag siktar mot. När målvakten har bollen och skall passa till en back med en vanlig X-passning så går den 5 meter från backen. Jag förstår att målvakterna har sämre passningar än utespelarna, men såhär har det knappast varit tidigare. Jag har självfallet kollat igenom alla inställningar så att ingenting står på manuellt et cetera.

Har testat alla olika lägen: FUT, Onlinesäsonger och Offline, och problemet är likadant på alla lägen.

Är det någon som känner igen sig eller är jag ensam om detta problem?
Citera
2017-02-05, 22:52
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlaceToBe
Har knappt spelat någonting på sistone, men sedan den senaste patchen kom så har ingenting fungerat för mig. Varenda passning man slår går 2 meter från den spelare jag siktar mot. När målvakten har bollen och skall passa till en back med en vanlig X-passning så går den 5 meter från backen. Jag förstår att målvakterna har sämre passningar än utespelarna, men såhär har det knappast varit tidigare. Jag har självfallet kollat igenom alla inställningar så att ingenting står på manuellt et cetera.

Har testat alla olika lägen: FUT, Onlinesäsonger och Offline, och problemet är likadant på alla lägen.

Spelet är scripted så innihelvete! igår hade jag 12 vinster på 16 spelade i weekend League, idag avslutar jag weekend League med 16 segrar , har i princip bara förlorat hela dagen och det går helt enkelt inte o spela ALLA motståndare jag möter är snabbare starkare , kommer jag fri och är säker på att göra mål vilket man gör i vanliga fall 10 av 10 så missar dem , hörnor går inte längre o få upp i luften alltid bara rakt på motståndaren,

i vanliga fall är hörnor något jag ofta är farlig på gör mkt mål där men nu inte ens i närheten. en vanlig sidledspassning ut till kantspelare går ut över linjen etc etc , mittbackarna låser sig när motståndaren anfaller etc etc listan kan göras lång.
Citera
2017-02-05, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng
Billigaste otw-spelaren att köpa för sbc'n?

svårt att söka på "special" när det dyker upp massa andra lösa kanoner.
Tror det är Yunus Malli från bundesliga eller nån italiensk mittfältare i inter båda går för 47k sist jag kollade. Visst spelar det ingen roll vilket OTW-kort det är för SBC:n alltså kan jag använda en vinter OTW för summer SBC?
Citera
2017-02-06, 00:04
Medlem
Sitter på 3st Mane, hoppas verkligen att han får winterupgrade. Annars gråter jag....
Citera
2017-02-06, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlaceToBe

Verkar va några till som haft liknande problem. Själv har jag aldrig spelat bättre. Tog mig precis up till division 2 för första gången i år. Har inte märkt någon skillnad efter uppdateringen. Verkligen fått igång laget och fortsatt så efter uppdateringen. Kanske e vissa som drabbas som spelar på ett visst sätt. Bara hoppas det släpper för dig med!

Har märkt en stor skillnad med uppdateringen kom jag på, det där med park the bus. Man möter inte lag som har spelarna vid straffområdet längre! Skönt som fan, visst man lärde sig möta dem också men det var fan så tråkigt att spela mot det.
Senast redigerad av grahnen 2017-02-06 kl. 00:12.
Citera
2017-02-06, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Sitter på 3st Mane, hoppas verkligen att han får winterupgrade. Annars gråter jag....

sitter på 2, smackade hem en OTW också...borde få winter upgrade.. var ruskigt bra innan jul...
Citera
2017-02-06, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drakslaktarn1338
Kan detta vara något?

https://www.futbin.com/17/squad/1606764

(Byt till 4321 så ska du se att kemin löser sig)

Haha det var precis så det blev!!
Tack Har spelat med det hela helgen och kan bara säga WOW vad bra det är!
Niang är en gud och försvaret är att dö för

Edit:
https://www.futbin.com/17/squad/1613701
Senast redigerad av whtvs 2017-02-06 kl. 00:22.
Citera
2017-02-06, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
sitter på 2, smackade hem en OTW också...borde få winter upgrade.. var ruskigt bra innan jul...

Yes, bara att kolla på hur Liverpool föll i bitar när han försvann.
Allt annat är ju fan ett skämt.
Citera
2017-02-06, 06:50
Medlem
Storepojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf

Sammahär. När kommer uppgraderingarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in