Citat:
Ursprungligen postat av
PlaceToBe
Har knappt spelat någonting på sistone, men sedan den senaste patchen kom så har ingenting fungerat för mig. Varenda passning man slår går 2 meter från den spelare jag siktar mot. När målvakten har bollen och skall passa till en back med en vanlig X-passning så går den 5 meter från backen. Jag förstår att målvakterna har sämre passningar än utespelarna, men såhär har det knappast varit tidigare. Jag har självfallet kollat igenom alla inställningar så att ingenting står på manuellt et cetera.
Har testat alla olika lägen: FUT, Onlinesäsonger och Offline, och problemet är likadant på alla lägen.
Är det någon som känner igen sig eller är jag ensam om detta problem?
Spelet är scripted så innihelvete! igår hade jag 12 vinster på 16 spelade i weekend League, idag avslutar jag weekend League med 16 segrar , har i princip bara förlorat hela dagen och det går helt enkelt inte o spela ALLA motståndare jag möter är snabbare starkare , kommer jag fri och är säker på att göra mål vilket man gör i vanliga fall 10 av 10 så missar dem , hörnor går inte längre o få upp i luften alltid bara rakt på motståndaren,
i vanliga fall är hörnor något jag ofta är farlig på gör mkt mål där men nu inte ens i närheten. en vanlig sidledspassning ut till kantspelare går ut över linjen etc etc , mittbackarna låser sig när motståndaren anfaller etc etc listan kan göras lång.