2017-02-04, 21:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BTK77
Jesper bor tydligen hos någon 70-åring med sin 18-åriga dotter.

Som sagt, det kan nog inte vara lätt att ha ett liv där man som 44-åring bor hemma hos mamma, står och säljer korv, och kör runt i en 25 år gammal bil. Snacka om att vara misslyckad.

Ok. Att hon spottar är inte okej men att han slår henne med stekspaden är mycket värre.

Man måste vara rätt misslyckad för att sitta och kolla upp sådan information och använda det för att trycka ned någon annan för att själv känna sig lyckad. Det kanske finns någon anledning till att han bor där? Han kanske tar hand om sin mamma? Sedan kan det givetvis vara så att han har dålig ekonomi, men innebär det att han inte har rätt att reagera om någon spottar efter honom då? Är det verkligen så farligt att bli slagen över fingrarna med en stekspade?

Det sjuka är att du säkert är en stenkastande, bidragstagande vänstermupp som brukar spy ur dig "allas lika värde" över hela facebook.
2017-02-04, 21:58
Medlem
Fizzlors avatar
Med tanke på hur han beter sig är det väldigt konstigt att ingen bränt ner kioskjäveln än.

Hade inte varit några större problem att spruta på lite tändarvätska och fjutta på medan gubbjäveln står och trycker ner sina kunder
2017-02-04, 22:06
Medlem
pungluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Med tanke på hur han beter sig är det väldigt konstigt att ingen bränt ner kioskjäveln än.

Hade inte varit några större problem att spruta på lite tändarvätska och fjutta på medan gubbjäveln står och trycker ner sina kunder

Gav han en lavett en gång, då började fettot nästan grina
2017-02-04, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor

Jag är mest förvånad över att folk handlar hos honom överhuvudtaget. Om ingen handlar - > korvgubben är borta.. Man behöver inte ens polisanmäla någon.
2017-02-04, 22:09
Medlem
Han har ju skapat en image av att vara "elaka korvgubben". Den försöker han leva upp till så gott han kan. Det är säkert den imagen som gör att folk vill gå dit och köpa korv och som leder till ständiga bråk.
2017-02-04, 22:11
Medlem
pungluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Han har ju skapat en image av att vara "elaka korvgubben". Den försöker han leva upp till så gott han kan. Det är säkert den imagen som gör att folk vill gå dit och köpa korv och som leder till ständiga bråk.

Så är det såklart, men då ska fläskgubben tåla en örfil också.
2017-02-04, 22:16
Medlem
mannemusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Jag är mest förvånad över att folk handlar hos honom överhuvudtaget. Om ingen handlar - > korvgubben är borta.. Man behöver inte ens polisanmäla någon.

Exakt, men människor är i allmänhet lättledda och tycker att det som skrivs om i media är ballt, speciellt om man själv kan vara delaktig i det, en sorts trendighetshets som får folk att känna sig hippa.
2017-02-04, 22:20
Medlem
pungluders avatar
Exakt. idioten tar dessutom 50 kr för en korv bara ketchup å senap.
tigger dessutom pengar via swisch.
sluta handla är det bästa.
2017-02-04, 22:24
Medlem
Faktiskt konstigt att han inte åkt på riktig däng när han går ut från sin korvkiosk någon gång.
2017-02-04, 22:25
Medlem
Snubben är en jubelidiot och alla ni som försvarar honom likaså...

Står man och säljer fyllekäk mitt i natten till asfulla miffon får man förvänta sig att folk kan bete sig illa. Ingen tvingar honom att stå där på natten, kör på dagen istället eller byt jobb.

Det är ett jävla tjat på ordningsvakter hela tiden men det här puckot får bete sig hur han vill tydligen.
2017-02-04, 22:28
Medlem
tzjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemeiska-Lejonet
Snubben är en jubelidiot och alla ni som försvarar honom likaså...

Står man och säljer fyllekäk mitt i natten till asfulla miffon får man förvänta sig att folk kan bete sig illa. Ingen tvingar honom att stå där på natten, kör på dagen istället eller byt jobb.

Det är ett jävla tjat på ordningsvakter hela tiden men det här puckot får bete sig hur han vill tydligen.
Håller med. Jag tror inte han har uppfostran nog att bete sig bland nyktra människor dock. Tragiskt är det. Känns som att titta på en vresig fiskförsäljare från medeltiden.
2017-02-04, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Håller med. Jag tror inte han har uppfostran nog att bete sig bland nyktra människor dock. Tragiskt är det. Känns som att titta på en vresig fiskförsäljare från medeltiden.

Undrar vad det är för personer som backar honom och ser ner på mig som startade den här tråden.

Dom vill få det till att det är jag som är den tragiska snubben som inte fick köpa korv av idioten, herregud jag vill inte ens ha hans korv om han skänker den till mig!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in