2017-03-02, 23:04
Medlem
Mvks avatar
"Cucks"?
Haha herregud.
Vem är fjortis egentligen?

Ni som vill se killen brinna är fan helt fanatiska.
Kul att ni fått en meningsfull vardag.
2017-03-02, 23:04
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JippoKungeN
Har korvgubben fått storhetsvansinne eller vad händer? han ska bli världens kändaste korvgubbe? ska ha 20+ mods i sin twitch kanal och det ska kosta 10kr för att få chatta för att han ska slippa troll

Gubbfan har fått storhetsvansinne. Ska tydligen börja sända på varenda plattform som finns därute. Är uppenbart att det är kändisskap och pengar han är ute efter.
2017-03-02, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cents4
Gubbfan har fått storhetsvansinne. Ska tydligen börja sända på varenda plattform som finns därute. Är uppenbart att det är kändisskap och pengar han är ute efter.

Det känns så ja, jag menar en simpel korvgubbe kan absolut göra skillnad och bli något mer, men man kanske ska ha en annan approach en vad Jesper har och haft
2017-03-02, 23:09
Medlem
cattivos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mvk
"Cucks"?
Haha herregud.
Vem är fjortis egentligen?

Ni som vill se killen brinna är fan helt fanatiska.
Kul att ni fått en meningsfull vardag.

Vem är fjortisen? Vem är du? En riktig cuck kanske, som väldigt gärna följer kungen of the cucks ordrar 24 timmar på dynget och för att äta en äckelpäckel burgare samt bli förnedrad? Jag vet inte! Jag vill korvfarbror inget ont, jag vill bara att han ska sluta hantera sin mat, kunder som skit.. Han attityd och beteende mot sina kunder är något jag tycker är sjukt, det han gör är inte normalt.

OT: Men korvfarbror har väl lite för stora planer i dagsläget? Twitch, 10kr för chatt med 20+ mods som ALLTID ska kunna ställa upp.. Kom igen
Senast redigerad av cattivo 2017-03-02 kl. 23:21.
2017-03-02, 23:21
Medlem
Mvks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cattivo
Vem är fjortisen? Vem är du? En riktig cuck kanske, som väldigt gärna följer kungen of the cucks ordrar 24 timmar på dynget och för att äta en äckelpäckel burgare samt bli förnedrad?

"äckelpäckel burgare"?
Haha
Flashback på senare år asså.....

Ska jag vara ärlig så visste jag inte vem killen var.
Hans video på rosa pantern dök upp i mitt FB-flöde för ett tag sen.
Sen dess har jag kollat på hans klipp mest för att se hur tragiska fylleskallar är samtidigt som jag tackar högre makter att jag slipper vara ute och stångas med dessa idioter pga nytt jobb.
Sjukt hur saker och ting accepteras i det här landet så länge vederbörande har 7 groggar innanför västen.
"Jamen han var ju faktiskt full"

Väldigt intressant att ingen verka notera fylleskallarnas beteende utan folk som står bakom en kassa ska ta skit och aldrig markera.

Hade fylleskallarna varit blattar hade alla hejat på tjockisen men när svennar åker på däng startar drevet.
2017-03-02, 23:25
Medlem
cromos avatar
Det här blir ju bara värre och värre.

Han kan inte planera vart han ska åka eftersom han inte har vagnen och körkortet klart, men att samla in över 20.000 kr för ett event för hemlösa med samma vagn kan han göra flera månder i förväg. Den nya vagnen kommer ligga ute på Blocket innan året är över.

Mer och mer synd om Generalen, han måste ju vakna upp en gång och fatta hur förnedrad han blir av sin uppdragsgivare och att han inte är en "härlig person".

Det här med pedofil. Det är ju de pastorer som predikar mest mot homosex som är bögar och de präster som propagerar mest för celibat som springer hos horor.

Kanske han inte ska sända via tio olika plattformar när han är så teknikanalfabet att han knappt klarar en. ALLA människor som har internet har tillgång till Youtube. Att köra via Livestream är bara ett slöseri med pengar. Antar att Jesper googla på "live stream" och tog första träffen. Eftersom han är så trög och lat orkade han inte leta efter bättre och billigare plattformar.

Jesper ska stänga ute sig från omvärlden två dygn nästa vecka och bara läsa teori till körkortet.
Senast redigerad av cromo 2017-03-02 kl. 23:29.
2017-03-02, 23:27
Medlem
cattivos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cromo
Det här blir ju bara värre och värre.

Han kan inte planera vart han ska åka eftersom han inte har vagnen och körkortet klart, men att samla in över 20.000 kr för ett event för hemlösa med samma vagn kan han göra flera månder i förväg. Den nya vagnen kommer ligga ute på Blocket innan året är över.

Mer och mer synd om Generalen, han måste ju vakna upp en gång och fatta hur förnedrad han blir av sin uppdragsgivare och att han inte är en "härlig person".

Kanske han inte ska sända via tio olika plattformar när han är så teknikanalfabet att han knappt klarar en. ALLA människor som har internet har tillgång till Youtube. Att köra via Livestream är bara ett slöseri med pengar. Antar att Jesper googla på "live stream" och tog första träffen. Eftersom han är så trög och lat orkade han inte leta efter bättre och billigare plattformar.

Jaa, varför köra på fler plattformar? Måste vara enklare för han själv och hans "fans" och hålla allt samlat på en plattform.
2017-03-02, 23:40
Bannlyst
Varför följer ni honom? Han är ju dötrist ända roliga är när han live sänder från korvmojen men annars är han skit trist
2017-03-02, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeerkerr
Varför följer ni honom? Han är ju dötrist ända roliga är när han live sänder från korvmojen men annars är han skit trist

För att han är en vuxen bebis med storhetsvansinne som tagit sig vatten över huvudet
2017-03-02, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeerkerr
För att garantera att han inte går att följa i framtiden. Han är dum i huvudet, ja. Det är just därför vi försöker motarbeta honom med alla lagliga medel som står tillbuds. Jag håller med om att hans livestreams varit en pina att kolla på den senaste tiden, det roliga är att höra han prata om troll och politik. Vi skiter fullständigt i hur många harakirikorvar han ätit.
2017-03-03, 00:17
Medlem
cattivos avatar
Får mig alltid ett litet gott skratt när han säger "Tumma upp nu, annars pratar jag inte..." ....

Har för mig att någon prata om att han skulle ta hjälp av Aschberg från trolljägarna för att hitta Charliies13? Men det programmet finns ju inte ens längre
Senast redigerad av cattivo 2017-03-03 kl. 00:27.
2017-03-03, 02:12
Medlem
Har noterat att gubben inte slår in på kassan förrän han har frågat "vill du ha kvitto?" alla andra slår in allt å kvittot kommer ut, och om någon svarar nej så slänger man kvittot. Gubben slår in utan att något kvitto kommer ut... aja, det är nåt för skatteverket. Anmäl det..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in