Citat:
Hela den här administrationen använder sig ju flitigt av gish gallop, att snacka skit i sådan mängd att det är omöjligt att hänga med i argumentationen eller försöka få någon struktur på dyngan... (Läsvärd och aktuell artikel om ämnet: http://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4rlden/rysk-journalist-trump-g%C3%B6r-precis-som-putin-1.4134891)Jag blev lite förvånad över att Conway gjorde en pudel efter att hon pratat om "Bowling Green Massacre" i en tv-sänd intervju. Trumpisterna brukar ju aldrig erkänna några fel eller misstag.
Kanske var Conway pressad och inte kollade upp fakta ordentligt innan intervjun.
Och om Conway är pressad kanske hela Trumpadministrationen är pressad. Eller så är Conway helt enkelt på väg ut.
Kanske var Conway pressad och inte kollade upp fakta ordentligt innan intervjun.
Och om Conway är pressad kanske hela Trumpadministrationen är pressad. Eller så är Conway helt enkelt på väg ut.
Men nu var det faktiskt ett så uppenbart och sanningsvidrigt stolpskott till påstående att folk faktiskt hajjade till, stannade upp och undrade vad fan det var som hände? Detta har i princip inte skett förut och då det blev lite obekväm uppmärksamhet kring incidenten så var kärringen mer eller mindre tvungen att försöka bortförklara alltihop.
Vilket inte spelar någon större roll, för om några timmar kommer det någon ny fabel de har kokat ihop och den gamla vara glömd...
Man måste utgå från att den här regimen ljuger om allt! Spicer, Conway och framför allt el Presidente himself.

Citat:
Nja, lågstadieformuleringen och den impulsiva tonen talar ju för att det är Donald själv som ligger bakom... Och postat mitt i natten passar ju överens med hans sedan länge etablerade vanor? Donald J. TrumpVerifierat konto
@realDonaldTrump
We must keep "evil" out of our country!
Förstår inte hans tweets alltså.
Måste väl vara Bannon som totalt tagit över, extremt rasistisk ton över senaste dagens tweets.
Inget snack om att han bygger den största motståndsrörelsen mot honom i USA historia.
@realDonaldTrump
We must keep "evil" out of our country!
Förstår inte hans tweets alltså.
Måste väl vara Bannon som totalt tagit över, extremt rasistisk ton över senaste dagens tweets.
Inget snack om att han bygger den största motståndsrörelsen mot honom i USA historia.

Men du har absolut rätt i att det känns ganska influerat av Bannon, och framför allt i hur Donalds momentum (om detta nu någonsin existerat) tycks gå helt förlorat. Den här ständigt stigande opinionen som de mer hängivna deltagarna i tråden ständigt pratar om, men aldrig kan påvisa, känns faktiskt väldigt, väldigt långt borta...

Citat:
Om det är så du tror det ligger till så visar du tyvärr med all klarhet hur lite du vet om USA. 
Citat:
Du argumenterar med fundamentalister, vet du. https://twitter.com/joesonka/status/827344429086289921?ref_src=twsrc%5Etfw
Tog mig typ 5 sekunder att hitta.
Tog mig typ 5 sekunder att hitta.
Trump Akhbar!Den som hänvisar till klarlagda händelser, eller vad som verkligen har skett, ljuger. Så är det bara, det är alt-fakta som gäller nu och sanningen går endast att finna i dessa påhitt!
Dock lite underhållande att den här "FAEK N00S!"-grejen har blivit synonym för "vad jag inte håller med om", och därför fullständigt kan avfärdas...
Undra om han kan läsa?