Citat:
Ursprungligen postat av
Gallacher
Högerytter, kommer gärna in centralt i banan.
Man skulle verkligen vilja veta vad det är som pågår i Hamads huvud just nu. För drygt 2 år sedan var Allsvenskan totalt uteslutet men nu är han alltså snart klar för Hanmarby, av alla ambitionslösa klubbar. Vad är nästa steg efter det? Elfsborg?
Jag tror helt ärligt att hans agent fuckade upp så jävla ordentligt under detta fönstret med dem utländska klubbarna och att man trodde att backup-planen Malmö FF var säker om inget annat skedde. Nu när styrelsen (som jag förstått det) sagt nej till en obskyr signon-bonus och hög lön så skulle jag tro att det handlar om ett 6-månaderskontrakt med Bajen och att han tillslut efter en hygglig vårsäsong hamnar i Turkiet.
Edit: Är Kennedy kurd förresten? Kan isf lockat Hamad då han älskar allt som har med kurder att göra.
Avd greppar efter förståelse-halmstrån.
Kom igen nu.. 3:e året i allsvenskan och ekonomin är nu stabil och rentav stark. Tillräckligt med EK (ca 30 millar) på banken och pengar att börja värva för. Om publiken strömmar iår på samma sätt som förgående kommer vi ha ganska mycket pengar att värva in för 2018.
Ambitionen är såklart att alltid vinna Allsvenskan, men realistiskt och ekonomiskt sett så har jag svårt att se oss tävla om top 5 innan 2018. Om vi däremot gör en kanonsäsong så kan vad som helst hända