2017-02-06, 20:31
Avslutad
Namn: resse Visa profil
Sänt: 2017-02-06 20:26:00
Välkommen hem!

Jag har blandade känslor om dig men hoppas det blir guld med Norling!
Citera
2017-02-06, 20:37
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ville91
Namn: resse Visa profil
Sänt: 2017-02-06 20:26:00
Välkommen hem!

Jag har blandade känslor om dig men hoppas det blir guld med Norling!

Här kan vi snacka källkritik!
Citera
2017-02-06, 20:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

Don't shot the messenger
Citera
2017-02-06, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania

resse från GF och Ville från FB, det är en superkombination. Två personer som aldrig har rätt men som alltid är säkra. Det troligaste måste ju vara att det är samma person.
Citera
2017-02-06, 20:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
resse från GF och Ville från FB, det är en superkombination. Två personer som aldrig har rätt men som alltid är säkra. Det troligaste måste ju vara att det är samma person.
Kopierade bara något jag läste. Så om det stämmer vet jag inte
Citera
2017-02-06, 20:50
Medlem
ErPupones avatar
Henok...
Citera
2017-02-06, 21:03
Medlem
resses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2

Ptja eller så kollar du upp mig närmare och ser att jag haft många rätt senaste tiden. Olsson,Norling, och nu Henok..

Godnatt mupp!
Citera
2017-02-06, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av resse
Ptja eller så kollar du upp mig närmare och ser att jag haft många rätt senaste tiden. Olsson,Norling, och nu Henok..

Godnatt mupp!

Ok, kollade upp Olsson. Du skrev en dag efter Daniel Kristoffersson att vi skulle presentera Olsson och Antonsson på presskonferensen. Vill du verkligen att jag ska kolla upp de andra namnen också eller kan jag sluta där?

Citera
2017-02-06, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Ingen nyhet..men det är inte många ligor som kan konkurrera med Kina ekonomiskt. Det har blivit en helt ny situation.
Jag köper att Kina betalar, men om man är så pass bra som (jag anser att) Obasi är. Så hade han kunnat tjäna på att spela ett år till i Europeiska skyltfönstret. Vart tar han vägen efter ett år i Kinas andra liga? Att gå dit tror jag är kortsiktigt... framförallt cashmässigt.

Inte min avsikt att förringa"äventyret" och "kulturen".
Citera
2017-02-06, 22:25
Medlem
MrSkargards avatar
Om Henok Goitom återvänder till AIK så kan det inte betraktas som annat än patetiskt. Jag förstår faktiskt inte varför så många AIK-fans gillar honom med tanke på att han tar klubben för given. Det verkar ju som att han tror att han har en given plats i startelvan som väntar på honom medan han nöter bänk i utländska ligor. Detta samtidigt som han nobbat klubben två gånger i rad för att genomföra fullständigt misslyckade utlandsutflykter. Nej, ni borde satsa på någon som är yngre och respekterar AIK.
Citera
2017-02-06, 22:40
Medlem
Marskens avatar
Henok är inte aktuell för AIK.
Citera
2017-02-06, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Jag köper att Kina betalar, men om man är så pass bra som (jag anser att) Obasi är. Så hade han kunnat tjäna på att spela ett år till i Europeiska skyltfönstret. Vart tar han vägen efter ett år i Kinas andra liga? Att gå dit tror jag är kortsiktigt... framförallt cashmässigt.

Inte min avsikt att förringa"äventyret" och "kulturen".
Om man trots hans väldigt fina meriter varit så "kall" att man hamnat i Allsvenskan och AIK så är det fullt rimligt att välja pengarna, med den skadehistoriken och åldern vet man inte hur många fler chanser som kommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in