2017-02-03, 19:31
Medlem
Jesus fick 5*skills lär ju kosta en del nu...
http://www.futhead.com/17/players/56618/gabriel-fernando-de-jesus/
Citera
2017-02-03, 19:31
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
etoo har sjunkit med..fan va pissigt..snacka om felkalkylerad investering

IFs med 83 i overall rör sig uppåt mot 13k så det är ju profit iaf. Sen lär väl 83-84-ratade kort stiga något.

Tror jag kommer göra största procentuella vinsten på att jag har rätt mycket spelare från afrikanska länderna. Inte kalkylerat, bara på ren mängd spelare.

Kanske låter som dålig förlorare, men jag tycker verkligen konceptet "byt in en OTW, få en ny OTW" låter komplett hjärndött. Tänk om Romas förstekeeper bryter handen nu och Alisson glider in och tar över platsen? Tänk om Stones blir försvarschefen i City som osannolikt tar ligatiteln? Då finns det knappt några OTW-kort för dem kvar, för alla har bytts in i hopp om bättre OTW.
Citera
2017-02-03, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
IFs med 83 i overall rör sig uppåt mot 13k så det är ju profit iaf. Sen lär väl 83-84-ratade kort stiga något.

Tror jag kommer göra största procentuella vinsten på att jag har rätt mycket spelare från afrikanska länderna. Inte kalkylerat, bara på ren mängd spelare.

Kanske låter som dålig förlorare, men jag tycker verkligen konceptet "byt in en OTW, få en ny OTW" låter komplett hjärndött. Tänk om Romas förstekeeper bryter handen nu och Alisson glider in och tar över platsen? Tänk om Stones blir försvarschefen i City som osannolikt tar ligatiteln? Då finns det knappt några OTW-kort för dem kvar, för alla har bytts in i hopp om bättre OTW.

skitkorkat i mina ögon också..
Citera
2017-02-03, 19:37
Medlem
edit: nvm

Packade nyss Salah 87 kort i den afrika squadbuildern, synd att man inte kan sälja men ska inte klaga :/

Ska man lira Salah som HY elr HF? Gillar både 4321 o 433 men vad är han bäst som?
Senast redigerad av Gooze234 2017-02-03 kl. 19:39.
Citera
2017-02-03, 19:44
Medlem
Har ni nån "khazri" i klubben (tunisier) sälj direkt. Gick för 9500
Citera
2017-02-03, 20:08
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Faaaaaan. Bara en SBC som kräver IF. En hel del som kräver OTW

Hoppas IF ökar lite ändå.

Vilken av dem kräver IF? Hittar den ej
Citera
2017-02-03, 20:09
Medlem
Håller med. Faktiskt riktigt dumt om man skall vara ärligt. Inte bara för att jag investerat all-in på TOTW-kort. De OTW korten är ju inte direkt överflödiga på marknaden. Hade varit bättre att få rensat på alla mängder IF-kort som är i omlopp. Hade ju varit billigt med 1-2 IF-kort i varje SBC men hade ju kunnat öka med en eller ett par kort kanske då. Har försökt snipa Allison på 50k men lyckas inte. Kommer ändå ut en del... hade velat göra en winter OTW iaf. Kan ju tjäna ganska bra där nu i början då priserna är rätt högt på dem.

Här satt man under dagen på Futbin och sneglade på SIF Nainggolan och SIF Hazard, det kan man ju glömma att tag nu med allt kapital investerat och drygt 50k i kassan

Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Vilken av dem kräver IF? Hittar den ej

Summer Tradeable kräver 1st IF och 1st OTW.
Senast redigerad av grahnen 2017-02-03 kl. 20:17.
Citera
2017-02-03, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng
Har ni nån "khazri" i klubben (tunisier) sälj direkt. Gick för 9500
Hade en massa afrikaner i klubben, fråga mig inte varför men har fan nästan gjort 80k min bästa tradingdag!

Vet att det inte är mycket, men för att vara en dåliga tradeare så äre sköna coins!
Citera
2017-02-03, 20:41
Medlem
sonofnatures avatar
så seg e appen på datorn...

kommer dom fixa appen snart eller?
Citera
2017-02-03, 20:53
Medlem
Packa precis Mane OTW, ska man sälja eller lär han öka med tanke på Winter uppgrades?
Citera
2017-02-03, 20:56
Medlem
EnLitenFryss avatar
Vad hände med OTW Winter SBC? Den fanns vid 19-snåret, nu ser jag bara OTW Summer?
Citera
2017-02-03, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Vad hände med OTW Winter SBC? Den fanns vid 19-snåret, nu ser jag bara OTW Summer?

Såg det nu med. Kollade EA Fifas Twitter och läste detta:

"We’re aware of an issue with the Winter Edition Ones to Watch. Please stay tuned for further updates."

Såg förresten att IF Mane gått ner under 100k som jag köpte honom för... hoppas han bumpas upp igen när/om upgraden kommer. Hans OTW ligger på samma som hans IF låg på innan.

Vilken pissdag tradingmässigt. Får se om jag kan få något för alla afrikaner som jag har i klubben. Så man kan göra lite vinst idag iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in