2017-02-02, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trutellah

Så nu våldtar dem våra tjejer och skyller på dem?

Det är inte "era tjejer".. kanske sådant tänk som får män att våldta genom att de tror att kvinnor på något sätt tillhör dom
Citera
2017-02-02, 18:50
Medlem
HBOLLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finisterre
Han blev dömd men han fick ju inget straff. Han kommer inte betala skadeståndet, utan den kostnaden landar på gissa vem. I statens ögon är detta inget allvarligt brott. Om det ansågs så allvarligt att man ville försöka förebygga det, så skulle den första åtgärden vara att sluta ge sådana här tjejer skadestånd. Hon drack alkohol och gick och lade sig med honom. Det betyder visserligen inte att det är hennes eget fel, men ändå.

Blir skattebetalarna som står för notan satan va det kliar i ögonen när man importerat dessa patrask, kurderna ska ju slåss för sitt land vad gör våldtäktsmannen här ???
Citera
2017-02-02, 18:52
Medlem
Dömda sexbrottslingar kan ni se på kriminellt.com. dock så finns det ju falletbi ludvika dät tre gärningsmön från afrika våldtar en tje, men tydligen hittar de bara sperma från två st... svårt o veta vem som satte på från viljet håll o när o hur ... så alla tre blir frilönda o får 140 000 kr i skadestånd.... var.. vad får tjejen...? NADA...!!! förutom dennpngest det innebör att anmälano rädslan för hämnden efteråt.. .. om jag var från somaila o hade noll empati så skulle jag kanske fundera på o begå lite fler grupp våldtäkter... det blir ju en bra timpenning. ..

Sök pånludvika våldtäkt... o sen har vi ju den på gotkand... o gud vet hur många fler...
Citera
2017-02-02, 19:02
Medlem
siljaeuropa94s avatar
latko behöver omedelbart få hjälp på plats i öknen han kröp hit från.
Citera
2017-02-02, 19:47
Medlem
Thraxxs avatar
Den ursäkten ska jag hävda också när mina händer är runt en Irakiers hals och han skriker " NEJ SNÄLLA JAG FÅR INGEN LUFT JAG DÖR"

Men jag trodde han skojade?
Citera
2017-02-02, 20:06
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trutellah
Någon frågade varför det las upp nu igen. I helgen var det fest på nytt och tydligen har han försökt dra in en tjej i ett rum mot hennes vilja. En polisanmälan är upprättad, så fort jag vet mer postar jag i tråden.

Själv förstår jag inte hur någon öht vill umgås med negrer, araber och dylikt pack.

http://www.friatider.se/v-lds-och-v-ldt-ktskaos-n-r-ungdomar-bj-d-afrikaner-till-fest
Citera
2017-02-02, 20:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Vrf står det irakier i rubrik när de står att han är kurd från turkiet på hans fb. Kanske orelevant men ja

Citat:
Ursprungligen postat av DenNyaDealen
Vilken märklig snubbe.

Väldigt uppenbart att han är bergsturk, aka. kurd. Varför har han Kaba på sin profilintroduktion, samtidigt som han har zoroasters symbol överst på sin sida?

Hur som helst; TS han är inte irakier. Han är kurd från turkiet. Vart fick du irakier ifrån?

Du borde även fråga honom vad hans gud tycker om utomäktenskapligt samlag.

Fortfarande har rubriken inte ändrats till kurd fast det är missvisande med att rubriken heter irakier.
Citera
2017-02-02, 20:19
Bannlyst
Den vidriga äckliga kurden är vän med mördaren Orhan yildiz ser jag, kurderna hittar verkligen varandra i bröder i brott.
Citera
2017-02-02, 20:31
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Själv förstår jag inte hur någon öht vill umgås med negrer, araber och dylikt pack.

http://www.friatider.se/v-lds-och-v-ldt-ktskaos-n-r-ungdomar-bj-d-afrikaner-till-fest

De vet inte bättre. De har blivit lärda sedan barnsben om att de ska kela, tycka synd om, vända andra kinden till, ge dem chanser, öppna sina hjärtan och så vidare för alla med mörk nyans av hud. Inte lätt när det känns som överlag alla blir mer och mer lågbegåvade till råga på all desinformation och indoktrinering de blir utsatta för dagarna i ända via reklam, skolor, kommuner, landsting, fack, TV, radio, facebook och i stort sett överallt de tittar.
Citera
2017-02-02, 21:12
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Det kråvs väldigt lite för att man ska kunna dömma ngn för våldtäkt. Asså hur i helvete ifrågesätter man inte att hon inte vaknade av att han gnugga jycka stötte in och ut sitt kön i henne? Och stt hon ligger kvar med din våldtäktsman till morgonen? Och att hon inte vill ha sex för hon kånner inte han men vad i helvete gör han i ditt hem liggandes i din säng och har på dej bara trosor och kysser en kille du inte känner. Ursäkta, hon må vara ett offer men det betyder inte stt man inte får ifrågesätta upogifter och köpa allt de säger

För att hon var drogad och redlös.
Imorgon är det dig, din dotter, syster eller mamma han ejakulerar i.
Eller kanske blir det du själv som vaknar upp våldtagen å go ?
Citera
2017-02-02, 21:13
Medlem
The_cripplers avatar
vad fan vet inte om man ska gråta eller skratta. Svenska eller horor , äter gris bla bla bla sen skriver han att han har polis anmält . Vad fan det är svenska polisen har går till det är Svenska pengar som matar bergsturken. Varsågod Svenskar, detta är nåt ni har skapat , genom att vara jävla kastrerade män och låta förvirrade vänster kvinnor ömka med dessa blattar ( är själv utlänning). Ut med skiten, det är helt jävla underbart att åsnan kan skriva allt detta öppet och komma undan med det.
Citera
2017-02-02, 21:17
Medlem
FruStormuftis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Den ursäkten ska jag hävda också när mina händer är runt en Irakiers hals och han skriker " NEJ SNÄLLA JAG FÅR INGEN LUFT JAG DÖR"

Men jag trodde han skojade?

Rätt tolkning.
"Nej"finns inte i svenskan nu. Den som hör ett nej ska ta det som "skoj".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in