2017-02-03, 03:18
Medlem
PositiveNegatives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sipofa
Det är helt otroligt för mig hur en man som blir dömd för våldtäkt inte utvisas i sådana fall. Egentligen bör alla invandrare som döms för brott utvisas direkt, självklart inom sin gräns, en p-bot bör inte vara tillräckligt... Men allt från droger till misshandel till mordhot. Hejdå! Varför ska vi ha sådana människor i vårt land? Anledningen till varför ett land tar emot invandrare från början är för att tjäna pengar på dessa, så det finns ingen anledning till att låta en sådan person stanna över huvud taget.

Så du menar alltså att jag, som inte är svensk, ska bli utvisad för att jag gillar att trippa på syra med mina polare? Kan vara bland det mest puckade jag hört. Givetvis skulle jag aldrig mordhota eller misshandla någon men vad jag väljer att göra med min kropp och mitt sinne ska få mig utvisad?
Citera
2017-02-03, 04:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PositiveNegative
Så du menar alltså att jag, som inte är svensk, ska bli utvisad för att jag gillar att trippa på syra med mina polare? Kan vara bland det mest puckade jag hört. Givetvis skulle jag aldrig mordhota eller misshandla någon men vad jag väljer att göra med min kropp och mitt sinne ska få mig utvisad?
Är olagligt med syra. Så självfallet skall du utvisas om du inte följer sveriges lagar.
Citera
2017-02-03, 05:18
Medlem
Och får vi se vad personen skrev till honom för att få ett sånt argt svar? Nej, det tror jag inte vi får se... Det var förmodligen precis lika illa men inte postas eller delas det. Det är bara det arga svar ni får som ni delar för det gynnar erat politiska agenda.

Fegt.
Citera
2017-02-03, 05:55
Moderator
v50s avatar
Rubrik justerad

/ Moderator
Citera
2017-02-03, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PositiveNegative
Det jag menar är att så länge du inte har medborgarskap så bör du bli utvisad för sådana brott.
Citera
2017-02-03, 11:29
Medlem
Sinraths avatar
GM: "Nu hänger vi dig i snaran här och så skickar vi iväg pallen"
BO: "Ahh nej nej nej arggöörhgblbl!"
En stund senare
Polis: "Lekte ni hänga gubbe med riktigt folk eller vad hände här?!"
GM: "Nejmen alltså, vi trodde han skojjade när han sa nej.. Det såg ju ut som att han låtsades sova sen, hängandes, han sprattlade i 3-4 minuter tidigare så han kan ju inte somna direkt sådär. Vi sa hans namn två gånger men han svarade inte. Vi torkade han i röven med en servett för han verkade skitit på sig och då rörde han sig lite. Han trodde ändå på gud så nu är han på sina sälla jaktmarker med ett dussin bävrar till oskulder. Eller hur det nu va. Han var en klen nackad snubbe"
Citera
2017-02-03, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruStormufti
För att hon var drogad och redlös.
Imorgon är det dig, din dotter, syster eller mamma han ejakulerar i.
Eller kanske blir det du själv som vaknar upp våldtagen å go ?
Nä, men.möjligtvis hade du, din dotter, din mamma eller mormor stått på tur om du tar hem någon som hon själv uttrycker det "någon jag inte känner" och ligger bredvid honom i SIN SÄNG hemma hos sig, iklädd trosor, kysser honom så, JO. Risken finns att man blir våldtagen. Har inte din mamma lärt dej när du var liten att inte ta hem främlingar och inte följa med främlinga=
Citera
2017-02-03, 12:46
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArabiskaPrinsen
Och får vi se vad personen skrev till honom för att få ett sånt argt svar? Nej, det tror jag inte vi får se... Det var förmodligen precis lika illa men inte postas eller delas det. Det är bara det arga svar ni får som ni delar för det gynnar erat politiska agenda.

Fegt.
Vilket svar kan du komma på som rättfärdigar det han skriver? Jag kan inte komma på något som gör det ok att förolämpa ett helt folk på det sättet.

På tal om "politisk agenda", hur tror du massmedia hade reagerat om en svensk hade skrivit att kurder "säljer sina mammor" etc? Du kan räkna med att det beskrivits som "näthat" och rasism (det senare är det utan tvekan både i det aktuella fallet och mitt hypotetiska fall). Tror du att det han skriver också tags upp som exempel på näthat?

En sista fråga, tycker du hans inlägg är rasistiskt? Om inte, byt ut "svennar" mot "araber", är det rasistiskt nu?
Citera
2017-02-03, 12:51
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trutellah

Så nu våldtar dem våra tjejer och skyller på dem? Man kan se på hans FB att han har bild på moské och grejer. Ungefär som att det är hans "frälsning" eller räddning efter han skändat vårt land?!
De vill faktiskt bli våldtagna. 1) De får pengar från staten efter våldtäkt 2) Det är skönt att få uppmärksamhet 3) Det är lite sexigt/porrigt att det sker med våld.
Citera
2017-02-03, 13:03
Medlem
shadow666s avatar
skräll att ännu en kebabtekniker slipper undan våldtäckt och skyller ifrån sig och går fri..... bra gjort sverige...
Citera
2017-02-03, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Vrf står det irakier i rubrik när de står att han är kurd från turkiet på hans fb. Kanske orelevant men ja

Han har uppenbarligen valt nån random turkisk(ej kurdisk) by för att den heter Kurdi. Typ så som vissa väljer nåt roligt/underligt ortsnamn i Sibirien eller nåt annat ställe som de aldrig hade ens hört talas om innan.
Hans namn avslöjar att han är från irakiska Kurdistan, i Sulaymaniya-trakten.
Citera
2017-02-03, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
"Ni har ingen gud ni är fukking grisätare bla bla bla...."

Tror inte han kommer trivas i Sverige så länge. Egentligen borde denna typ av människor registreras i någon databas så dom aldrig blir anställda av något företag. Så här kan man inte hålla på, men förväntar sig någon verkligen något bättre?

Ingen bra reklam för nysvenskar direkt.
Ursäkta språkbruket.
Men ett sånt här jävla svin kan dra åt helvete och gärna en bit till.
Vilket är förbannat långt !

Vore gossebarnet av sorten med en uns av ånger så kanske straffet kunde ligga fast.
Men här borde det rimligen finnas möjligheter till överklagande och ett riktigt riktigt hårt straff.
Vilket vore att önska för mycket av rättsväsendet ?

Riktigt lågt av grisen, svinet att i ord hoppa på invånare i landet som tagit hand om honom och givit honom både det ena och det andra. Och detta är tacken !

Men som sagt :
En sån otacksam jävel borde dra åt helvete och en bit till !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in