2017-02-02, 12:52
Medlem
Laoko Ali (alias Lawko Khaffaf) i Skara våldtar en tjej på en fest i Göteborg. I förhör säger han att hon skojade när hon sa att hon inte ville ha sex med honom. Hon skojade även när hon somnade och han våldtog henne.

Han tycker dock att det är vi svenskar som felar och att "vi har ingen gud" samt att hon blev våldtagen för att "hon är en hora".

Srceenshot på FB meddelandet där han säger att svenskar har ingen gud och att flcikan är en hora: http://imgur.com/IxHOk4X

Facebook profil: https://www.facebook.com/tamer.khafaf?fref=ts

Dom: B6882-15.PDF

Så nu våldtar dem våra tjejer och skyller på dem? Man kan se på hans FB att han har bild på moské och grejer. Ungefär som att det är hans "frälsning" eller räddning efter han skändat vårt land?!

Citat:
Laoko har berättat: Han trodde att målsäganden skojade när han frågade om de skulle ha sex och hon sa nej. Det lät som att hon skojade. Hon vände sig om och somnade. Han sa sedan hennes namn två gånger men hon svarade inte. Han trodde att hon låtsades sova, för han tänkte att hon inte kunde somna direkt. Han minns dock inte hur lång tid det gick emellan. Han hade samlag med henne under 3-4 minuter, han minns inte riktigt. Hon rörde på sig lite. Han fick sedan utlösning i en servett. Han trodde hela tiden att hon låtsades sova. Om han hade förstått att hon sov hade han inte haft samlag med henne.
Citera
2017-02-02, 12:57
Medlem
tzjs avatar
"Ni har ingen gud ni är fukking grisätare bla bla bla...."

Tror inte han kommer trivas i Sverige så länge. Egentligen borde denna typ av människor registreras i någon databas så dom aldrig blir anställda av något företag. Så här kan man inte hålla på, men förväntar sig någon verkligen något bättre?

Ingen bra reklam för nysvenskar direkt.
Citera
2017-02-02, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trutellah
Laoko Ali (alias Lawko Khaffaf) i Skara våldtar en tjej på en fest i Göteborg. I förhör säger han att hon skojade när hon sa att hon inte ville ha sex med honom. Hon skojade även när hon somnade och han våldtog henne.

Han tycker dock att det är vi svenskar som felar och att "vi har ingen gud" samt att hon blev våldtagen för att "hon är en hora".

Srceenshot på FB meddelandet där han säger att svenskar har ingen gud och att flcikan är en hora: http://imgur.com/IxHOk4X

Så nu våldtar dem våra tjejer och skyller på dem? Man kan se på hans FB att han har bild på moské och grejer. Ungefär som att det är hans "frälsning" eller räddning efter han skändat vårt land?!
Vrf står det irakier i rubrik när de står att han är kurd från turkiet på hans fb. Kanske orelevant men ja
Citera
2017-02-02, 13:19
Medlem
Det kråvs väldigt lite för att man ska kunna dömma ngn för våldtäkt. Asså hur i helvete ifrågesätter man inte att hon inte vaknade av att han gnugga jycka stötte in och ut sitt kön i henne? Och stt hon ligger kvar med din våldtäktsman till morgonen? Och att hon inte vill ha sex för hon kånner inte han men vad i helvete gör han i ditt hem liggandes i din säng och har på dej bara trosor och kysser en kille du inte känner. Ursäkta, hon må vara ett offer men det betyder inte stt man inte får ifrågesätta upogifter och köpa allt de säger
Citera
2017-02-02, 13:54
Medlem
DenNyaDealens avatar
Vilken märklig snubbe.

Väldigt uppenbart att han är bergsturk, aka. kurd. Varför har han Kaba på sin profilintroduktion, samtidigt som han har zoroasters symbol överst på sin sida?

Hur som helst; TS han är inte irakier. Han är kurd från turkiet. Vart fick du irakier ifrån?

Du borde även fråga honom vad hans gud tycker om utomäktenskapligt samlag.
Citera
2017-02-02, 14:13
Medlem
XaoqcHs avatar
Laoko Ali våldtog kvinnan men rättsväsendet ansvarar för att han kom undan lindrigt med ett kort fängelsestraff och att han därefter inte utvisades.
Citera
2017-02-02, 14:27
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XaoqcH
Laoko Ali våldtog kvinnan men rättsväsendet ansvarar för att han kom undan lindrigt med ett kort fängelsestraff och att han därefter inte utvisades.

Hoppas att han i fängelset träffar en kille som tror att han bara skojar när han säger att han inte gillar analsex.
Citera
2017-02-02, 14:46
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Först läser man om afrikanerna och nu en irakier. Vidriga djur. Man undrar ju verkligen hur många av dessa grova våldtäkter som invandrare begår. Känns som att varje gång det kommer upp ett våldtäktsfall så är det invandrare som ligger bakom (typ 90% av gångerna iallafall). Fast å andra sidan kanske det bara blir fokus på dessa våldtäkter på flashback därför man inte hör om svenskar som gör så här. Exakt här vi skulle behöva ny statistik i ämnet så slipper man spekulera. Fram med fakta på bordet!
Citera
2017-02-02, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trutellah

Herregud asså shit vad jag skämms. Så jävla jobbigt att jag som har kämpat för att ge folk ett bra intryck ska få allt jobb kastat i papperskorgen när det kommer en sån här person som ska leva upp till alla förväntningar rasister har om invandrare. Jag är själv irakie och när jag pratar med svenskar som inte direkt gillar invandrare är mitt mål, att när de pratar med nästa rasist så ska dom kunna säga "inte alla invandrare är dåliga människor".

Personligen hoppas jag att nästa nyhet blir "Irakie som våldtog svensk tjej blev misshandlad av ett gäng andra irakier". Jag förstår att vi invandrare har ett ansvar att visa andra personer att vi inte är det som media visar upp.
Citera
2017-02-02, 15:53
Medlem
DenNyaDealens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagentaestamuyloca
Herregud asså shit vad jag skämms. Så jävla jobbigt att jag som har kämpat för att ge folk ett bra intryck ska få allt jobb kastat i papperskorgen när det kommer en sån här person som ska leva upp till alla förväntningar rasister har om invandrare. Jag är själv irakie och när jag pratar med svenskar som inte direkt gillar invandrare är mitt mål, att när de pratar med nästa rasist så ska dom kunna säga "inte alla invandrare är dåliga människor".

Personligen hoppas jag att nästa nyhet blir "Irakie som våldtog svensk tjej blev misshandlad av ett gäng andra irakier". Jag förstår att vi invandrare har ett ansvar att visa andra personer att vi inte är det som media visar upp.

Håll i hästarna.
För det första så finns det inga tydliga bevis på att han är irakie då hans födelseort är Turkiet, i en kurdisk provins.

För det andra så är var man ansvarig för sina egna handlingar. Vi kan prata kultur hur mycket som helst, men det är inte accepterat någonstans att våldta, varken i vårat hemland eller här i Sverige. Därmed så är det naturligt att tillskriva en främmande grupp vissa attribut, speciellt då dåliga kvalitéer oftast är de som sticker ut. Men att imponera på människor genom att agera onkel tom och minsann visa att vi kan vara civiliserade är att spela dem i händerna. Under 50 talet i Irak så var ju circassierna i ungefär samma sits som irakier i Sverige är nu.

Så som Irak är nu är ett tydligt exempel på vad som händer om giriga/korrupta politiker, både inhemska och från annat håll, styr ett land som redan är i fördärvet. Självklart sprider sig denna misstro mot allt och alla, tom. ”Svennar”, i den civila befolkningen. Det är en ond cirkel. Är man dum nog att falla in i den så är det synd att evolutionsteorin inte tycks gälla i Sverige. For better and worse.

Jag menar inte att du ska apa ut som gemene Husby/Rosengårdstönt, för något jag kan tycka är synd är att dessa inte lyfter fram den genuina MENA kulturen. Poesin, musiken och filosofin är grenar där araberna historiskt sätt varit kulturellt säregna; men istället importerar de en bilbrandskultur med arabanchiya fasoner och blir höjda till skyarna av svensk media.
Du är säkert medveten om vad de skulle göra med någon som rappar om gatuvåld, droger och bitchez i Bagdad?
Var man har sin nation, och var nation har sitt land. Du behöver inte imponera på någon, för jag är säker på att de flesta svenskar är ett folk som nått insikten att det är handlingarna som ger människan kvalité, inte dess ursprung. Självklart finns det idioter överallt.
De som väljer att döma dig pga. dina landsmäns handlingar är inte värda mödan, lika lite här som där.
Senast redigerad av DenNyaDealen 2017-02-02 kl. 15:56.
Citera
2017-02-02, 16:01
Medlem
Krongjorts avatar

Tack för understruket. Eller tack kanske är fel uttryckt men antar du förstår varför det anses välgörande att du kan se människa istället för stämpel, vare sig vänster/höger eller Svensk/invandrad. Ungefär detsamma som kursivt i ditt inlägg gör även andra för de som röstar på SD, trots att de inte önskar rösta på SD själva, men det finns de inom SD som skjuter andra bort ifrån partiet, likväl som de som skjuter många till partier. Dessa som skjuter bort från SD samt de som skjuter till SD,
finns inom alla grupperingar, det är människor. Även rasister är människor, SD sympatisörer behöver inte vara rasister, men de är människor, invandrare kan även de vara och icke vara rasister, men de är ändå människor.

Alla inom SD eller stödjare till dessa är inte dåliga människor.
Alla invandrare är inte dåliga människor.

Hur som haver, må gott.

Tillägg:
Tack även till dig, om så tack inte är det bästa uttrycket för det. Det behövs balans och sans i denna tid av polaritet som sker både inom den nation vi nu befinner oss i men även globalt. Må gott även du.
Senast redigerad av Krongjort 2017-02-02 kl. 16:04.
Citera
2017-02-02, 16:07
Medlem
Sigeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagentaestamuyloca

Jag skulle personligen uppskatta en sådan nyhet också. Tror dock inte det kommer hända - lika sällsynt som hagamannen och golfklubban.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in