2017-02-02, 17:29
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trutellah
Jag vill gärna förstå logiken till att berikaren våldtar någon och sen skyller på oss svenskar, ungefär att vi får skylla oss själva för vi är horor?

Vad menar du att det inte är ett riktigt brott? Han våldtar en tjej och blir dömd för det.
Han blev dömd men han fick ju inget straff. Han kommer inte betala skadeståndet, utan den kostnaden landar på gissa vem. I statens ögon är detta inget allvarligt brott. Om det ansågs så allvarligt att man ville försöka förebygga det, så skulle den första åtgärden vara att sluta ge sådana här tjejer skadestånd. Hon drack alkohol och gick och lade sig med honom. Det betyder visserligen inte att det är hennes eget fel, men ändå.
Citera
2017-02-02, 17:32
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NAVYSEALTEAM6
Dom flesta invandrare är överrepresenterade i sexualbrott förstår nu varför.
Och det har du upptäckt först nu?
Jag anser att alla invandrare som döms för våldtäkt ska utvisas. Detta skulle möjligen få stopp på gruppvåldtäkter och andra övergrepp som sker i strid ström på våra "horor" "som inte har nån gud". Skicka hem dem direkt till deras gud så får han ta hand om avskummen. Även de våldtäktsmän som påstår sig vara "barn". Barn våldtar inte.
Citera
2017-02-02, 17:35
Medlem
Beatriceaurores avatar
Sen kan jag bara önska att unga flickor lät bli att supa sig plakatfulla. Och att aldrig ta emot spännande piller från sammetsögda ökenprinsar. Och aldrig dricka en drink som han blandat till ! Byt glas med honom, eller neka blankt.
Citera
2017-02-02, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Du är totalt dum i huvudet, vem skulle frivilligt vilja ligga med en snubbe som är så pass ful utséendemässigt och har så pass låg iq som den här idioten? Snubben platsar på samhall det är klart som fan att man kan bli våldtagen utan att vakna exempelvis på grund av alkohol eller droger.
Det är nog få som tror att "alla från Irak" är som den här idioten.

Tomte. Läs dom så förstår du. Han åkte till henne kom överrens att han skulle sova hos henne kompisarna sov i separata rum ENSAM men hon erbjöd han plats i hennes säng väl där kysstes dom... så, JO. tydligen är hon så pass dum i huvudet att hon frivilligt låg i sängen med han
Citera
2017-02-02, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Du är totalt dum i huvudet, vem skulle frivilligt vilja ligga med en snubbe som är så pass ful utséendemässigt och har så pass låg iq som den här idioten? Snubben platsar på samhall det är klart som fan att man kan bli våldtagen utan att vakna exempelvis på grund av alkohol eller droger.
Det är nog få som tror att "alla från Irak" är som den här idioten.
Ok om man kan bli våldtagen o inte märka pga. Alkohol o droger men passar på att vakna lagom till utlösning (dom) och sover sedan bidare trots att man "upptäckt" att man blivit våldtagen. Due dum i huvudet.
Citera
2017-02-02, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trutellah
Hon var onykter. Väldigt svårt om du är utslagen att vakna.
Väldigt svårt? Hon vaknade ju lagom till utlösningen upptäckte våldtäkten och somnade om igen ö. Hon sov så gott i hans famn till mirgonen därpå
Citera
2017-02-02, 18:05
Moderator
v50s avatar
Rubrik justerad

/ Moderator
Citera
2017-02-02, 18:09
Medlem
Är det "aktuellt brottsfall" när domen kom för ett år sedan?

Varför ta upp detta nu?

Citat:
Ursprungligen postat av Finisterre
Han blev dömd men han fick ju inget straff. Han kommer inte betala skadeståndet, utan den kostnaden landar på gissa vem. I statens ögon är detta inget allvarligt brott. Om det ansågs så allvarligt att man ville försöka förebygga det, så skulle den första åtgärden vara att sluta ge sådana här tjejer skadestånd. Hon drack alkohol och gick och lade sig med honom. Det betyder visserligen inte att det är hennes eget fel, men ändå.

Fängelse 1 år 4 månader står det ju.

F ö är jag osäker på detta med att våldta någon som sover. Jag har försökt, i syfte att se om det går, men hon vaknar alltid innan man hinner få igång något.

Vill man inte ha sex kanske man som tjej inte borde lägga sig i samma säng som en kille. Förslag.
Citera
2017-02-02, 18:14
Medlem
Butteris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenNyaDealen
Och vem är han, vars ord provocerar dig så otroligt?
Det kommer alltid finnas idioter, men du har gjort 2 trådar i syfte av att hänga ut snubben. Han har tagit sitt straff, och tycker du att straffet var för lågt kan du yrka det åt dina lokala politiker att lyfta fram det i riksdagsnivå.
Att agera reaktionärt är aldrig hållbart.
Med det inlägget han gjort på Facebook så verkar han inte direkt ångra sig. Han gör ju bort sig och förtjänar uppmärksamhet för sitt uttalande på Facebook.
Citera
2017-02-02, 18:14
Medlem
Hela han är fan ett stort

Stackars sate, kan inte vara lätt att ha blivit så tappad som unge.
Citera
2017-02-02, 18:16
Medlem
4yoonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagentaestamuyloca
Herregud asså shit vad jag skämms. Så jävla jobbigt att jag som har kämpat för att ge folk ett bra intryck ska få allt jobb kastat i papperskorgen när det kommer en sån här person som ska leva upp till alla förväntningar rasister har om invandrare. Jag är själv irakie och när jag pratar med svenskar som inte direkt gillar invandrare är mitt mål, att när de pratar med nästa rasist så ska dom kunna säga "inte alla invandrare är dåliga människor".

Personligen hoppas jag att nästa nyhet blir "Irakie som våldtog svensk tjej blev misshandlad av ett gäng andra irakier". Jag förstår att vi invandrare har ett ansvar att visa andra personer att vi inte är det som media visar upp.

Har träffat en hel del invandrare (Irak/Iran) där personen/familjen flydde undan antingen Saddam/Islam eller Iran/Islam mer eller mindre (Ayatollah "tjofräset")...

Dvs folk som flydde för typ 20-30 år sedan... dessa var välutbildade och även om dom hade muslimsk tradition så var det inte så mycket mer än så... precis som en ateist i Sverige har en kristen tradition...

Idag är det fullständigt annorlunda... det många flydde ifrån egentligen kommer ju hit idag... dvs fanatiskt (eller helt "normal" islam i befintligt land) islam...
Svenskar generellt verkar inte förstå skillnaden... man kan ju ganska snabbt avgöra om en Irak/Iran person är "integrerad" eller ej... förlåt att jag klumpar ihop Irak/Iran förresten... men hoppas du förstår...
Citera
2017-02-02, 18:20
Medlem
Någon frågade varför det las upp nu igen. I helgen var det fest på nytt och tydligen har han försökt dra in en tjej i ett rum mot hennes vilja. En polisanmälan är upprättad, så fort jag vet mer postar jag i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in