2017-02-02, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
11-12 år gamla domar. Kom igen nu, "The Mauler" är en annan människa nu. Han har själv sagt mer än en gång att idrotten räddade honom från att spåra ur totalt.

De drabbade är också helt andra människor. Sånt där sätter spår och det finns inget som kan förlåta det. Det är upprepade misshandelsdomar, och då är det antagligen mycket han kommit undan med. Om inte det säger någon om en människas karaktär.

Han skulle inte kunnat slåss i UFC om det inte var för vänskapskorruptionen med Mona Sahlin. USA är noga med att inte släppa in dömda brottslingar.

Gustavsson ÄR en genuint osympatisk person.
Citera
2017-02-02, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsune
De där 1 av 10 är nog snarare 7 av 10.
.
Och källan lyser med sin frånvaro.
Enda källan jag har är snubben som skrev ett inlägg hur många lämnar hans operatör som inte är Comviq till förmån för just Comviq.
Kan tänka mej detta är sant, ren gissning, men folk är trötta på deprimerade losers som ständigt försöker riva sönder i ren hämndbegär. Sorgligt bottenskrap här på FB.
Citera
2017-02-02, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fasttrain
Och källan lyser med sin frånvaro.
Enda källan jag har är snubben som skrev ett inlägg hur många lämnar hans operatör som inte är Comviq till förmån för just Comviq.
Kan tänka mej detta är sant, ren gissning, men folk är trötta på deprimerade losers som ständigt försöker riva sönder i ren hämndbegär. Sorgligt bottenskrap här på FB.

Det är min uppskattning det behöver ingen källa.

Hur kommer det sig att du så gärna vill försvara en kampanj med vänsterextremister. Är du kanske också manshatare? Tänk efter innan du tar ställning emot något av gammal vana.
Citera
2017-02-02, 19:28
Medlem
Citat:
Önsketänkande är inte så mycket värt. Dina "1 av 10" existerar inte. Vore bra om reklammakare börjar inse att sådana här "folkstormar" är orkestrerade av extremhögern. Liten klick sysslolösa bidragstagare, ingen köpkraft här inte, som i sin bitterhet endast kan hata, som 5 åringar i sandlådan.
Ingen i min umgängeskrets har reflekterat över denna kampanj, de flesta struntar i sånt här.
Jag har inga siffror men någon skrev i tråden att han jobbar för en annan operatör än Comviq men ser ut att fler lämnar oss och går till Comviq än tvärtom, motsatt effekt. Vet ej hur mycket lita på detta men kan tänka mej att många upplever hatet som föga framgångsrikt sätt i samhället.

Men det är ju det som är Comviqs målgrupp.

Citat:
Önsketänkande är inte så mycket värt. Dina "1 av 10" existerar inte. Vore bra om reklammakare börjar inse att sådana här "folkstormar" är orkestrerade av extremhögern. Liten klick sysslolösa bidragstagare, ingen köpkraft här inte, som i sin bitterhet endast kan hata, som 5 åringar i sandlådan.
Ingen i min umgängeskrets har reflekterat över denna kampanj, de flesta struntar i sånt här.
Jag har inga siffror men någon skrev i tråden att han jobbar för en annan operatör än Comviq men ser ut att fler lämnar oss och går till Comviq än tvärtom, motsatt effekt. Vet ej hur mycket lita på detta men kan tänka mej att många upplever hatet som föga framgångsrikt sätt i samhället.

Ja, så svårt är det väl inte att lista att det är därför folk reagerar på att Tele2/Comviq anlitar polishatare, manshatare och kvinnomisshandlare.

Citat:
Har själv Comviq och tänker fortsätta med det. Funkar perfekt har inget att klaga på.
Tror inte Comviq bryr sej nämnvärt vad ett gäng gaphalsar på FB tycker.

Inget fel med att vara fattig. Men det ser lite illa ut att då samtidigt sitta och raljera och kasta skit på folk med dålig köpkraft (ett påstående som du dessutom inte har några som helst belägg för).
Citera
2017-02-02, 19:31
Medlem
Lydans avatar
Citat:
Frågan är vem hindrar dej från att uttrycka dej fritt?
Undertonen i dina inlägg är att om inte du fritt kan sprida dina åsikter nationell så ska inte andra utan "lov" från dej få göra detta.
Jag tror du överskattar dej själv, världen är större än FB-bubblan.
Jag tycker själv att Comviqs kampanj är bra och rätt i tiden. Känner inte någon i kampanjen mer än till namnet men struntar i det.
Att högernissar inte är inbjudna är naturligt, dessa är ju inte kända för att tillåta andra åsikter än sina egna. Går ju mot hela tanken om "uttrycksfrihet".

Du skojjar hoppas jag? Vänstern är de som bevisat inte tillåter andra åsikter, och det krävs inte mycket föe att se. Det som gör folk upprörda är antagligen att Comviq stödjer vänsterns fascistiska metoder, och det är självklart inte ett företag många rationellt tänkande vill stödja. Tror jag inte sett någon här som vill förbjuda comviq att göra det. Man tycker enbart att det är urbota korkat och verklighetsfrånvänt.
Citera
2017-02-02, 19:37
Medlem
Någon som vet vad det var för snille till PR-geni som kom på denna kampanjen? Anlitade Comviq en reklambyrå?
Citera
2017-02-02, 19:41
Medlem
vargvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FeministIsCancer
Det är sådan flathet som gör att subban kan fortsätta sprida sin dynga omkring sig. Det gäller att sätta ned foten så att det dånar om det och spänna ögonen i sådana träskmonster tills de svullar tillbaka ned i dyn.

Eller så är det ni som hatar som ger henne såpass mycket uppmärksamhet att hon måste skrivas om överallt och får fortsätta sin karriär i spotljuset.
Citera
2017-02-02, 19:41
Medlem
Lydans avatar
Citat:
Till skillnad från dej verkar hon ha personlig integritet.
Ja det är inte lätt att vara en wt-loser som du vars livsbränsle är avundsjuka och hat mot andra.
Väx upp och skaffa dej ett liv.

Kakan hatar män -> Den du svarade till kritiserar Kakan för dessa åsikter -> Den du svarade till är hataren? Konstig logik.
Citera
2017-02-02, 19:46
Medlem
Lydans avatar
Citat:

Det sista du säger kan mycket väl stämma. För i motsats till vad vänstermedia har plitat i dig visar statistiken att det faktiskt främst är vänstern som är arbetslösa eller lågavlönade. Deras bidragsregn finns ju av en anledning.

Och Comviq är väl för de fattiga som inte har råd med riktiga abonnemang om jag minns rätt. Så finns antagligen inte särskilt många rationellt tänkande som faktiskt kan lämna. Men säkerligen en massa fattiga hallon-användare som går över pga de politiska åsikterna.
Citera
2017-02-02, 20:02
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
11-12 år gamla domar. Kom igen nu, "The Mauler" är en annan människa nu. Han har själv sagt mer än en gång att idrotten räddade honom från att spåra ur totalt.

Säger du samma sak om Sverigedemokraterna och deras rötter?
Säger du samma sak om våldtäktsmän och pedofiler efter 10 år?

Nej det gör du inte, bara om det gynnar agendan.
Citera
2017-02-02, 20:11
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenomorph-ball
Någon som vet vad det var för snille till PR-geni som kom på denna kampanjen? Anlitade Comviq en reklambyrå?

Citat:
Under två veckor tar Karim, Krister och nya karaktären Nadja över Comviqs Facebook. Varje dag kommer trion att presentera en ny utmaning, som på ett eller annat sätt ska hjälpa folk att gå utanför sin comfort zone och våga vara mer öppna – både mot sina följare och sig själva. Bakom kampanjen står ANR BBDO och Spotlight PR.

– Comviq har alltid skapat förutsättningar för att alla ska ha råd och möjlighet att kommunicera hur de vill. I dagens samhälle, där kommunikation på sociala medier tagit allt större plats, vill vi också tillhandahålla ett forum där våra målgrupper ska kunna uttrycka sig, vidga sina vyer och prata mer med varandra, säger Chimen Asadi, projektledare och kampanjansvarig på Comviq i ett pressmeddelande.
https://www.resume.se/nyheter/artikl...filterbubblor/

Chimen Asadi är anställd som Project Manager Marketing, Comviq Brand hos Tele2. Visst inriktning Multicultural Communication & Engagement. Hon har dessutom syns i media då hon är ledamot av Refugees Welcome och har varit nere på Lesbos i arbetet där. Så detta var något då som hennes grupp kom på utan hjälp av någon reklambyrå.
Citera
2017-02-02, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mamarketel
Sådärjans, nu har jag till slut tagit tummen ur röven och sagt upp mitt Tele2-abonnemang och tänkt testa Vimla till att börja med. Tänkte vänta några dagar och se om de skulle pudla, men icke!

För lika mycket pengar får jag nu 6 gånger så mycket surf, 60 fler samtal och 600 fler sms och allt som man inte använder den månaden sparas och kan användas senare. Och det bästa av allt är att man inte längre stödjer den här extremistkampanjen! http://imgur.com/EProG22

Rekommenderar fler att göra likadant. https://billigaste-fastpris.se/olika-abonnemang

Skaffade nya abonnemang jag med. Fjärt i rymden, men det har jag tid och råd med.

Citat:
I ett flöde med bara likasinnade är det lätt att hamna i villfarelsen om sin egen genialitet eller spä på föraktet om meningsmotståndare. Det är i det här klimatet som Comviq kommer med sin åtgärd.
Hur kunde kakan passa in? Är det för att hon har mycket egen erfarenhet i sporten?

Jag har läst en del underhållande och bra från henne, och gillar att hon verkar säga vad hon tycker till skillnad från de flesta, men hon har sagt för mycket jävligt dumma hatiska saker för att jag inte ska markera avstånd när en sån här enkel chans ges i just ett sådant här sammanhang.

Har nu dubbla abonnemang en period men passar ändå på att säga:

Hejdå Comviq!
Senast redigerad av hodde 2017-02-02 kl. 20:24. Anledning: formuleringar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in