Citat:
Ursprungligen postat av
grahnen
Hoppas på en SBC League för Liga Dimayor nu kommande dagarna, gått all-in på den. Sitter på 255 kort från den ligan nu, hade varit mumma att kunna sälja av dem! Det mesta köpta för 150. Guldspelare för 350 och rare silver 250-300. Sedan köpt på mig 150 spelare från RSL. Började även med Primera League med 200 spelare men då hade jag bara kommit till hälften av alla lag, orkade inte fortsätta och börja tvivla på en League SBC med såå många lag.
När du skrev 255 spelare blev jag lite "orolig". Tänkte att jag kanske borde köpa fler, så man har ett överskott att sälja om den kommer. Sen räknade jag mina egna i Dimayor - 289... så, jag sitter lugnt i båten.
Jag hoppas verkligen du har rätt att det kommer League SBC nu. Och jag hoppas verkligen på Colombia, Schweiz, Österrike, Bundesliga eller Serie A. Blir det Argentina eller BPL kommer det svida lite. Har köpt hela skotska ligan också utom Hearts, vars spelare spekuleras i med alla hjärtans dag runt hörnet. Jag blev helt oproportionerligt besviken igår när den inte kom, fastän jag vet att den lika gärna kan komma under nästa vecka... så nu håller vi tummarna för ikväll!
Har sålt av mina OTW nu. Hade inte så många men sålde med vinst iaf. Stones för 31.5k och Sane för 67k. Tippar de kommer droppa rejält imorgon kväll när OTW SBC släpps, om jag har rätt i att det inte kommer krävas OTW-kort för att lösa dem. Så köpa imorgon när marknaden flödar av korten, sälja på söndag om eller när spelarna kommer med i startelvan...