Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Tobbe i form är en av de bättre i AS, så vi får hålla tummarna!
Jag skulle gärna vilja veta varför dom inte lägger matcherna på kvällen dock, det är ju inte direkt så att man fryser ballen av sig i PSA. Då har fler möjlighet att närvara.
Genrepet ifjol mot Randers gick klockan 14...

Då hade vi också en fredagsmatch i PSA 16. Fredagar är ju dock lättare att komma ifrån nån timme tidigare för dom flesta.
800 pers får ändå anses bra/okej med tanke på förutsättningarna med tiden, den oerhört tråkiga matchen i lördags och att PSA inte lockar. Det var ju faktiskt inte alltför många år sedan den siffran vore extremt bra på en träningsmatch...
Nåja, Tobbe fortsätter göra mål (han var trots allt vår bäste målskytt ifjol med tio baljor) och det är skönt att se att det fortfarande finns att ta av honom. Boman får ställa in siktet ty jisses vad han brände grovt ibland.
Legolas springer kopiöst men jag hoppas han får trycka dit några bollar i Dubai nu, en anfallare behöver det för självförtroendet.
Jag är kritisk mot Bjärsa men det märktes även igår tyckte jag att han är lite seg numera, om nu inte DBW är hel för matcher i Dubai hoppas jag få se Rogne-Zalo där ihop i en hel match. Zalo är lugn och stark i sitt spel.
Synd att Razak troligen inte får spela något på lägret p.g.a. skadan ty det finns fina intentioner där. Sabah, Mads och Seb får gå runt istället. Sebs utbrott som ekade över arenan igår var roligt förövrigt.
Slutligen, otroligt synd att Pontus blev sjuk och inte kunde stå. Dahlin är på tok för sen när han ska ut, försvaret vågar inte lita på honom och även om han tog några bollar så är det inget jag är trygg med att ha i allsvenskan. Måtte Pontus hålla för allsvenskan.