Citat:
Ursprungligen postat av
B-Dawk
Jag hade inte haft något emot om Mourinho sparkades med omedelbar verkan.
Ta mej fan bland de sämsta tränarna just nu..
Ja. Han tillför inte något alls till klubben just nu. Han skadar den betydligt mer än vad han hjälper den. Här har man följt klubben i 25 år och jag har aldrig sett United spela så här tråkigt förr. Han får till och med Van Gaals spelsätt att se normalt ut.
United som klubb kommer förlora extremt mycket fans på grund av nuvarande spelsätt och blir det ingen förändring så kommer det dröja väldigt många år innan United är med och slåss om en ligatitel igen, ska vara glada i framtiden om man ens får spela Europaspel. Kvittar hur många miljarder man värvar för om taktiken är så fruktansvärt usel.