Citat:
Ursprungligen postat av
^Eaz
Så djävla nervös just nu.
Hade hellre mött Liverpool för 3 veckor sedan, tror de kommer vara så djävla pumped up inför den här matchen så tror det kan bli oerhört svårt för Chelsea, speciellt nu iom pressen på Liverpool att inte torska på Anfield.
Förvånande att Sturridge är på bänken (även om han varit relativt dålig sista tiden).
Edit: Jag tar ett kryss idag och är nöjd, även om jag gärna självfallet ser att Chelsea kontrar sönder Liverpool när Liverpool känner sig tvungna att pressa.
Jag förstår vad du menar. Allt talar för Chelsea. Det är aldrig bra när Liverpool är på andra sidan. Jag har en magkänsla av att Chelsea vinner med 4,5 mål, vilket brukar innebära 1-0 till Liverpool.
Håller däremot inte med dig om Sturridge. I en rättvis värld skulle han inte få spela en minut till för Liverpool, så extremt usel som han är (trots alla fantastiska insatser han gjort). Synd att Ings är skadad, han är mil bättre än både Sturridge och Origi. Tycker precis som Bojan i studion att Mane ska spela istället för Can, hur trött han än är.
Tre poäng är allt som gäller för Liverpool. Chelsea har ytterligare två svåra matcher efter denna, så för dem är X helt okej. Allt att vinna för Chelsea, allt att förlora för Liverpool. Det här slutar antingen 1-1 eller 0-5.