2017-01-31, 21:41
Medlem
Cambijaos avatar
Var det ändå inte ganska mycket kraft i Luiz frispark?
Vet inte ens om Mignolet hade tagit den även ifall han vore beredd.
Citera
2017-01-31, 21:41
Medlem
En.Liten.Morots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
mongolit

Classy.

Du vet väl att du hånar en andremålvakt som är klasser bättre än stolpskottet som står i ditt favoritlag? Antagligen inte. Kollar man inte på annat än höjdpunkter från ligakonkurrenternas matcher är det svårt att hålla koll.
Citera
2017-01-31, 21:42
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
The bus is PARKED!!!
Citera
2017-01-31, 21:43
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Var det ändå inte ganska mycket kraft i Luiz frispark?
Vet inte ens om Mignolet hade tagit den även ifall han vore beredd.

Tror faktiskt det.

Snyggt slagen, dippade snyggt över muren.
Citera
2017-01-31, 21:45
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En.Liten.Morot
Classy.

Du vet väl att du hånar en andremålvakt som är klasser bättre än stolpskottet som står i ditt favoritlag? Antagligen inte. Kollar man inte på annat än höjdpunkter från ligakonkurrenternas matcher är det svårt att hålla koll.

HAHA fan vad ledsen du blev Möjligtvis att Mongot är bättre än Bravo för tillfället men du kan ju grina mer när ni inte haft en målvakt som varit i närheten utav Bravos nivå för bara ett årsen
Citera
Medlem
Patrik2108s avatar
Liverpool jobbar sig in i matchen. Chelseas mål kom förövrigt på en frispark som inte borde varit frispark.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Tror faktiskt det.

Snyggt slagen, dippade snyggt över muren.

Han hade inte slagit den på samma vis om han inte sett denna öppning, men OM han hade gjort det så vete faan om Mignolet kunnat rädda den ändå - sitter ju perfekt och suverän bollbana...
Citera
Medlem
Imbazs avatar
Helvete vad dåligt dom spelar i sista tredjedelen, att Klopp inte löst det problemet än är för mig helt sjukt.
Citera
2017-01-31, 21:46
Medlem
hobokens avatar
Topp tre sämsta Arsenalhalvlekar jag sett sen jag började kolla på dem för 15-16 år sen.
Citera
2017-01-31, 21:46
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Direkt tjänstefel av Wenger att byta ut så många ur elvan som gjorde det så bra i helgen. Sopan Ramsey får starta hur jävla sopig han än är.
Citat:
Ursprungligen postat av M.Jandelin
Nu är han skadad så han spelar inte mer ikväll!
Han fick bara 20 minuter och orsakade ändå 2 baklängesmål, starkt jobbat.
Citera
2017-01-31, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Helvete vad dåligt dom spelar i sista tredjedelen, att Klopp inte löst det problemet än är för mig helt sjukt.

Hehe, med NIO man i försvaret, vad anser du de skall kunna göra? Mot skitlag är det svårt nog, men mot topplag nästan omöjligt...
Citera
2017-01-31, 21:52
Medlem
En.Liten.Morots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
HAHA fan vad ledsen du blev Möjligtvis att Mongot är bättre än Bravo för tillfället men du kan ju grina mer när ni inte haft en målvakt som varit i närheten utav Bravos nivå för bara ett årsen

Ja, alla är avundsjuka på Citys defensiv just nu. Tottenhamfansen gråter över att inte ha klasspelare som Stones och Bravo. Jag är mer irriterad på ditt hat mot handikappade, eftersom jag har en sådan i min familj. Siktar du på Real eller Bayern nu när City missar ligatiteln?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in