2017-01-31, 19:09
Medlem
Men orka... har haft comviq och samma telefonnummer i snart 10 år, och nu måste man byta leverantör eller tvingas indirekt stödja polismördargroupien Kakan Hermansson. Kommer bli drygt att memorera mitt nya nr.
Citera
2017-01-31, 19:11
Medlem
Studsbolls avatar
Vad är det för fel på individerna som får dessa lysande ideer? Har de inte lärt sig något alls från Audiaffären? I detta fall är det ju ännu värre, Kakan är ju förvisso en kriminell uppviglare och polishatare men Ametist Azordegskalle är sju resor värre! Fy fan!
Citera
2017-01-31, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheOneEyedSnake
Varför inte bara flytta över ditt gamla nummer till din nya operatör?
Kontantkort. För att jag är stealth
Citera
2017-01-31, 19:27
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manssmekaren
Kontantkort. För att jag är stealth

Är rätt säker på att du kan flytta över ditt gamla nummer även med kontantkort.
Bara att kryssa i "behåll mitt nummer" när du beställer nytt kontantkort.
Citera
2017-01-31, 19:33
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Är rätt säker på att du kan flytta över ditt gamla nummer även med kontantkort.
Bara att kryssa i "behåll mitt nummer" när du beställer nytt kontantkort.
Kan man kryssa i "Jag vill förbli anonym" också?
Citera
2017-01-31, 19:35
Bannlyst
Det är ju samma byrå som gjorde Audireklamen. Antingen så lärde de sig ingenting. Eller så fick de exakt den responsen man förväntade sig. Jag kan dock inte som reklamare förstå hur man kan traggla vidare med Kakan. Känns som medialt självmord.
Citera
2017-01-31, 19:35
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Kul med polismord ?

Jag vet inte vad Comviq tänker med, men jag sätter aldrig en krona idag, imorgon eller vid "Jesu nästa nedkomst" på "Kakan-sponsring".

ALDRIG !

Först Audi och sedan detta, vad f-n är det med Svenska företag egentligen ?

Företagen som gör så här är feminist- / marxistmarinerade, man hänger på samma brytanorm-tåg och får därmed för sig att man är hipp!?

Inget, absolut inget kan vara mer fel! Den ansträngda hippheten och plattityderna är sååå jävla ute, precis som hela jävla Slöddermalm!

Istället bör de lära sig tala klarspråk och visa på handlingskraft, som Trump! Men svensken är ju så ohjälpligt efterbliven att han bara kan säga; Inte vet jag, för jag kom ju sist!
Citera
2017-01-31, 19:36
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peppe-Luns
Till skillnad till Audi träffar ju målgruppen lite mer rätt här. Majoriteten av Audis köpare = vita heterosexuella medelklassmän. Majoriteten av Comviqs köpare = lättpåverkade (hjärndöda) tonåringar som inte har råd med ett vanligt mobilabonnemang.

Eller har jag missat att säljer Comviq något annat än billiga kontantkort?
Kör själv på Comviqs billiga "Fastpris Mini". Funkar bra för mina behov. 95 spänn i månaden är helt okej, och jag skiter i deras reklamkampanjer totalt. Vill de få en ny kundgrupp med "PK-reklam" så berör det mig inte ett endaste dyft. ZL tycker jag är söt, men som alla andra söta bimbos har hon inte alla hönsen i hönshuset, så det berör mig inte heller. De andra i kampanjen skiter jag i totalt.

Jag är "för mycket kapitalist" att åsikter berör mig: Det ska vara valuta för pengarna. Om sedan Comviq gör reklam för sina tjänster med idioter, eller om IKEA tillverkar bokhyllan "Billy" i en saltgruva i Polen/Nordkorea struntar jag i. Det är inte mitt "bord" sas. Mitt bord är att se till min egen plånbok.
Citera
2017-01-31, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AkoBako
Det är en fröjd för ögat att se Comviq facebooksida. Undrar hur populära deras PR-ansvariga är på kontoret just nu.

Comviqs ledningsgrupp måste ha godkänt kampanjen. De vistas troligen i en business-och teknikomsluten bubbla med begränsad erfarenhet av sk vanliga medborgare. Det här skadar Comviq på ett allvarligt sätt.
Citera
2017-01-31, 19:38
Medlem
carlpetersen73s avatar
Stänger tråden för att rensa lite. Påminner om att den ligger i Reklam och marknadsföring och att det utifrån det perspektivet den ska diskuteras i första hand. /Mod
Citera
2017-01-31, 19:55
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkoBako
Det är en fröjd för ögat att se Comviq facebooksida. Undrar hur populära deras PR-ansvariga är på kontoret just nu.
Förmodligen skapligt nöjda, de får sjukt bra räckvidd i många kanaler. Kolla bara den här tråden, full av "nyttiga idioter" som inte ens vet om det själva. Det här är självklart sanktionerat på exakt alla nivåer inom företaget. Lite trist grepp.

Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
Comviqs ledningsgrupp måste ha godkänt kampanjen. De vistas troligen i en business-och teknikomsluten bubbla med begränsad erfarenhet av sk vanliga medborgare. Det här skadar Comviq på ett allvarligt sätt.
Utan minsta tvekan. Däremot tror jag knappast det kommer att skada Comviq. Det är jävligt brusigt i valet av operatör, så vad de greppar efter är uppmärksamhet. Och det får dom.
Senast redigerad av carlpetersen73 2017-01-31 kl. 20:00.
Citera
2017-01-31, 20:03
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Förmodligen skapligt nöjda, de får sjukt bra räckvidd i många kanaler. Kolla bara den här tråden, full av "nyttiga idioter" som inte ens vet om det själva. Det här är självklart sanktionerat på exakt alla nivåer inom företaget. Lite trist grepp.

Utan minsta tvekan. Däremot tror jag knappast det kommer att skada Comviq. Det är jävligt brusigt i valet av operatör, så vad de greppar efter är uppmärksamhet. Och det får dom.
Tror du Audi tycker att dom fått ut det dom ville i sin kampanj?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in