2017-01-31, 12:04
Medlem
Allså nu får ni väll tro att jag är riktigt dum i huvdet. Jag vet att jag klagat ändel senaste tiden.
Nu har jag spelat i div 3-4. Jag möter inga proffs med andra ord. Trotts det så dunkar dom in skott en bra bit utanför straffområdet. 1-2 per match de senaste 10 matcherna.
Därimot tittar jag på folk som är riktigt duktiga. Men jag ser nästan aldrig dom dra in sånna här skott.

Finns det någon som kan svara på hur i helvete motståndarna gör det i varje match mot mig sedan 2 veckor tillbaka??
Citera
2017-01-31, 12:06
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Fan jag brukar ju alltid sitta på de 4-5 billigaste OTW-korten men har av någon anledning inte orkat köpa nya när jag sålt av till lite överpriser. Dem har gått upp rätt bra. Allison dubblats i pris från 12 till 24. Krychowiak från 22-->34k. Ser inte de andras priser, kommer varken in i webappen eller mobilappen och futbins priser e dåligt uppdaterade. Brukar ofta sitta på en Sansone och en Stones med. Ibland Mustafi och Sane med.

Kanske värt att köpa några av varje nu ändå? Eller om det kanske är för sent. Om man nu kommer in snart... Någon mer som har problem att komma in?

Att det skulle behövas OTW-kort för att lösa en Sbc med belöning OTW är väl bara spekulation? Läge att sälja av isf (personligen tror jag mer på en Sbc som ger otw som belöning, inte som kräver otw för att lösa).

Stones ligger stilla iaf. Men Sane har gått upp till 65k, så den säljer vi.

Fick för övrigt sålt en SIF Calhanouglu nu för överpris. Får köpa en ny ikväll. Tog väl 6-7 relists men ok då. Testar motvilligt...
Citera
2017-01-31, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Att det skulle behövas OTW-kort för att lösa en Sbc med belöning OTW är väl bara spekulation? Läge att sälja av isf (personligen tror jag mer på en Sbc som ger otw som belöning, inte som kräver otw för att lösa).

Fick för övrigt sålt en SIF Calhanouglu nu för överpris. Får köpa en ny ikväll. Tog väl 6-7 relists men ok då. Testar motvilligt...

Jo så är kanske fallet. Hoppas på det. Har inga OTW-kort i klubben just nu. Sitter med ganska många kort ratade 83-86 så kan ju hoppas att dem stiger ordentligt vid en OTW-SBC.

Sålde en SIF Skrtel igår kväll för 24k, köpt för 13k. Såg att dem redan gått upp till 18k idag. Låg fortfarande på 14-15k igår. Tycker absolut det kan vara värt det, tar lite tid första gången att sätta priset och även lite tid ibland när det är dags att höja priset lite. Men att bara gå in och relista sedan tar ju bara max 1 min. Har nog fått sålt upp till 10 IF-spelare till överpriser senaste veckan, och med en vinst på mellan 4 och 10k. Det blir ju ändå en del. Sedan kan det gå en hel dag utan att sälja ett skit. Men lätta pengar iaf!

Kom precis in på FUT i både webappen och mobilappen förresten.
Citera
2017-01-31, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Kort fråga.

Är det ok att smälla till tjejen över näsan när hon stänger av tvn och låser sig inne på dass med fjärrkontrollen? I finalen till kvalet... Satans skit alltså
Hämnas på henne så hon får känna samma smärta tycker jag! Släng alla hennes sminkskit under natten så får hon en överraskning eller så trycker du in laxeringsmedel i kaffet så hon inte kmr ut igen från toan
Citera
2017-01-31, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

sålde 7st Calhanoglu för 26-28k igår..alla köpta för max 20.5
Citera
2017-01-31, 12:36
Medlem
se till att höja era IF kort nu..priserna stigit rätt bra sen igår..
Citera
2017-01-31, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Kort fråga.

Är det ok att smälla till tjejen över näsan när hon stänger av tvn och låser sig inne på dass med fjärrkontrollen? I finalen till kvalet... Satans skit alltså

Flesta tv-apparater har knappar på baksidan kolla det
Citera
2017-01-31, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Flesta tv-apparater har knappar på baksidan kolla det

eller om det är en smart tv, ladda ner Remote App och styr den med telefonen
Citera
2017-01-31, 12:50
Medlem
Tja boys! Vad tror vi om att köpa lite iMOTM inför en eventuell SBC där dom kommer till användning?

Känns väl som att det skulle kunna bli en sån?
Citera
2017-01-31, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whtvs
Tja boys! Vad tror vi om att köpa lite iMOTM inför en eventuell SBC där dom kommer till användning?

Känns väl som att det skulle kunna bli en sån?

ingen dum idé men ingen vet vad EA tänker.. men köpa de billigaste o chansa är ju inte hela världen
Citera
2017-01-31, 14:21
Medlem
Shanklygatess avatar
Hur funkar det här med trades? Har lirat upp mig i tvåan med denna trupp https://www.futbin.com/17/squad/1503587 plus några reserver jag går runt på, dock känns det som att jag inte kan klättra högre nu med tanke på att de flesta man möter nu ofta har ett eller flera IF kort och allt vad de heter. Men att spara ihop pengar till specialkorten är ju rätt så segt i längden. Såg någon lista på spelare som förväntas uppgraderas, innebär det att även deras vanliga guldkort kommer stiga i värde eller blir det bara specialkorten som stiger? Läser att en del köpt på sig vissa kort för att sen sälja efter uppdateringen tex.

Och när sker uppdateringen?
Senast redigerad av Shanklygates 2017-01-31 kl. 14:27.
Citera
2017-01-31, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Tack till er som tog er tid att svara hur man försvarar nuförtiden. Har gått från att kämpa mot datorn på proffs till att spöa den på legendarisk tack vare tipsen.

Skönt att det löste sig! Lycka till i framtiden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in