2017-01-31, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanternlight
Tror ni verkligen att uppsägning av abonnemanget kommer att ha någon som helst effekt?

Jag tror att de flesta är för lata att ens orka säga upp det, även om de skulle känna sig upprörda. Ännu fler bryr sig säkert inte.

Enkelt att byta när man inte har bundit. Nya kort på väg på posten.

Ja, jag tror det har effekt om många gör det.
Citera
Medlem
apelsinhimlens avatar
Ett sidospår. Varför är Kakan sjukligt överviktig?

Sjukdom, självförvållat eller kanske en kombination?

Hon ser så extremt ohälsosam ut. Ingen bra förebild för unga tjejer när ett tatuerat fetto blir hyllat.

Handlar såklart om ett sexsiffrigt belopp i ersättning. Annars hade hon och de andra inte tackat ja.
Senast redigerad av apelsinhimlen 2017-01-31 kl. 16:14.
Citera
Medlem
Peppe-Lunss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FTW_Yes
Du verka ha missat att Comviq troligtvis har marknadens billigaste abbonnemang vid köp av telefoner. Kan kanske inte påstå att deras kontantkort är särskilt billiga, men dom ligger bland dom billigaste på marknaden. Iom att Comviq = Tele2, så kan man inte säga att deras täckning är dåligt heller. Det enda som är "dåligt" är ju att Comviq inte har några fysiska butiker, ingen telefonkundtjänst, men så är det med alla billighets telefonoperatörer. Det är det man skär bort för att få ned priserna.
Geezez! Snacka om att missa poängen.
Citera
2017-01-31, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
När högern gjort bort sig (Trump) får Flashback satsa på att gnälla på Kakan istället.
Vadå gjort bort sig? Donald har precis räddat USA.
Det är bara halvniggern Obama och krigshetsaren/pedofilen Hillary, som gjort bort sig i USA.

Sluta gråt ditt vänsterfrägg
Citera
2017-01-31, 16:21
Medlem
Wafas avatar
Nu är #jagärhär inne ock försvarar Kakan och Comviq.
https://www.facebook.com/Comviq/?fref=ts
Citera
2017-01-31, 16:21
Medlem
de.Montforts avatar
Jag har aldrig själv haft comviq och tänker inte ens tänka tanken att kolla in comviq eller tele2 i vår när mitt avtal för halebop går ut. Det kampanjen däremot fått mig mer vaken inför är att aktivt välja företag vars värdegrund jag kan stötta. Comviq (tele2), friskis och svettis, hälsans kök och så vidare går då bort. Tack comviq för att ha fått en lat konsument att inse hur viktigt val är.
Citera
2017-01-31, 16:22
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Luktar facebook-aktivism på Comviqs FB just nu.

Som konkurrent skulle jag gnugga händerna just nu! :-)
Citera
2017-01-31, 16:24
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wafa

Misstänkte det. Haha, undrar vad Comviq tycker om det?
Striden av uppsägningar fortgår, men stödet gör det ännu svårare att backa ur...
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Chimen Asadi, kampanjansvarig hos Comviq grundade Refugees welcome Stockholm.
http://nyheteridag.se/comviq-ska-fa-folk-att-lamna-avpixlat-bubblan-med-hjalp-av-kakan-hermansson-och-zara-larsson/
http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/675327?programid=4765
Intressant spaning.
Vet man vilken reklambyrå som ligger bakom kampanjen från början?
Citera
Medlem
de.Montforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsune
Nu har det svängt på deras facebook. Inlägg raderas och en hel hop positiva kommentarer som ifrågasätter kritiken. Nästa fas. *hämtar popcornen*

Organiserade stormtrupper som #jagärhär har antagligen kallats in. Det ekonomiska bortfallet blir intressant. Hur ser comviq ut idag? Jag känner knappt någon som har comviq själv. Är comviq populärt? Comviq får göra en deal med migrationsverket.
Senast redigerad av de.Montfort 2017-01-31 kl. 16:32.
Citera
2017-01-31, 16:25
Medlem
Citat:

Gissar också på att det är dom. Någon skrev #jagärhär såg jag.

Hela dagen utan nästan någon positiv kommentar. Sen plötsligt 4-5 i rad, och nu en jäkla aktivitet. De fattar nog inte att de gör bort sig. Innan var det en lågmäld ilska, men nu får folk någon att käfta med. Det sporrar bara kritikerna mer. Samtidigt verkar Comviq ha börjat radera också. Eller också har de kanske gjort det länge och jag märkte det först nu när ett inlägg inte gick att svara på.
Citera
2017-01-31, 16:25
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Jag har alltid gillat Comviq: underbar kundtjänst och bra täckning och pris. Tänker alltid på Stenbeck också, men nu kommer jag sannolikt att byta. Jag vill inte ha samma jävla politik i allt, suck...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in