Citat:
Ursprungligen postat av
Japhy
Självklart. Det finns inget förbud i konstitutionen att avskeda tjänstemän som inte följer presidentens direktiv. Trodde du det?
Globalist ÄR ett svärord i den enda krets som har betydelse i denna diskussion - kretsen kring Trump och hans supportrar.
Om du har svårt för vissa ord, kan du alltid skaffa dig en ordlista, eller gå in på SAOL.se så får du all hjälp du behöver.
Bra försök, vill du försöka svara igen?
Och glöm den delen som var hysterisk.
Du tillhör en mycket liten grupp, så att den är betydelsefull där kanske är sant, för mig så kan jag bara flina i de lama försöken.
Och sen inbilla sig att detta skulle få det ni säger att bli rätt, utan fakta som stödjer det du försöker säga.
Faktum är extremt hysteriskt när en person följer USA konstinstitution och sen blir sparkad för inte följa USA konstitution, detta visar så lätt krängt han är och hämndlysten.
Vart har jag sagt att jag har svårt för ord?
Enda jag sagt det är väldans roande i dina inbillande försök att göra det till ett svärord, även används det som en ad hominem.
dvs du är globalist och därför har du alltid fel, nu är jag inte ens nära din definition av globalist, vilket bara gör det verkligen hysteriskt roligt.
Och det jag kommit på för länge sedan, och det är att så man gör och placerar in folk i fack.
I tron att de sen äger diskussionen, "all in ya head, boy!".
Och hur bra är Trump som tar en som verkar bry sig om USA konstitution, hade det inte varit bättre han hade tagit en anarkist direkt?
Och är man inte nöjd med USA konstitution, så får man verka för att förändra denna istället, på ett sådant sätt så man kan till exempel fängsla alla som inte gör som Trump vill.
Eller får man acceptera den samma, och ha folk som kan identifiera problem som nu uppstod.
Tom HD med R övervikt skulle döma till fördel för konstitution, då detta är ingen känslofråga utan nått de arbetat hela sitt liv med.
Och inte tumma på, sen frågor som abort och annan löjlig frågor, där kan jag förstå det kan bli mer partipolitik över.