2017-01-31, 15:15
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
För mig spelar det ingen större roll att Kakan Hermansson får dessa uppdrag, även om jag såklart inte gillar hennes åsikter och vänsterpropaganda. Så jag tänker inte anstränga mig och kontakta Comviq för att klaga. Men jag kan gärna putta på marknadens osynliga hand och av principskäl inte göra affärer med Comviq i framtiden.

Money talks, jag har gjort likadant.
Citera
2017-01-31, 15:15
Medlem
Zaedrewss avatar
Nya chefen lär väl det lite tufft då första början.

De sökte visst en ny marknadschef (sista dag att söka 6/1) som nu är under tillsättande.

Citat:
Head of Brand (marknadschef) för varumärket Comviq

https://tele2.mynetworkglobal.com/no/what:job/jobID:127636

Kul att Tele2 försöker skylla på att Comviq är ett eget märke när de liksom har samma chef för marknadssidan...
Citera
2017-01-31, 15:27
Medlem
Returpappers avatar
Den som såg Kakan på "På spåret" undrar nog om hon har ADHD eller om hon bara är dum. Själv har jag bara ett Comviq kontant jag sällan använder och de får gå ut. Audi var jag lite sugen på men det sitter klockrent i huvudet så fort man tänker på bilen. Då ser man en fet ful och otrevlig Kaka framför sig krypa upp ur bakluckan.
Hennes agenter måste jobba hårt för att sälja in namnet. De vädjar säkert till alla radikala och korrekta i hela landet, "ge kakan jobb".

Som andra påpekat Comviq är ett avantgarde men också invandrarmärke för araber, muslimer, syrianer d.v.s. hederskultur. Två starkt divergerande grupper.

Men jag tror inte de aningen insnöade hedersmännen kopplar ihop den osmakliga kroppen med feminism & flata de tänker mer på att det är billigare. De måste triggas på något sätt så de förstår vilken sorts operatör de har.
Citera
2017-01-31, 15:28
Medlem
snubbinnas avatar
Bytte från Comviq till Halebop nu.
Tyckte synd om grabben i supporten som var tvungen att försöka få mig att vara kvar som kund haha.

Kom ihåg det när ni byter, de som sitter i service är antagligen bara tonåringar som extraknegar, ingen idé att vara arg på dem
Citera
2017-01-31, 15:30
Bannlyst
hur kan någon anställa henne???
Citera
2017-01-31, 15:38
Medlem
Detta kommer säkert gå bra för comviq. Nu har vi säkert 3 miljoner billig-billig-blattar/halvblattar som sitter framför tvn & skrattar gott åt Ahmed & polisen. Ojoj titta Mehmet. Han rålig mobil billig Mehmet billig. Haha

Comviq har säkert räknat med att blattarna tagit över 2020. Då rullar pengarna in.
Senast redigerad av Raven2.0 2017-01-31 kl. 15:46.
Citera
2017-01-31, 15:41
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Det roliga är att Comviq omöjligt kan backa ur detta med hedern i behållning.

Kampanjen för "uttrycksfrihet" kan ju knappast ge vika för en mobb?

Vi snackar inte om att skjuta sig foten, Comviq har placerat hagelbrakspipan mot låret och tryckt av.

Dom lär vara väldigt glada att det endast är 10 dagar....
Citera
2017-01-31, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenstjärt
Det roliga är att Comviq omöjligt kan backa ur detta med hedern i behållning.

Kampanjen för "uttrycksfrihet" kan ju knappast ge vika för en mobb?

Vi snackar inte om att skjuta sig foten, Comviq har placerat hagelbrakspipan mot låret och tryckt av.

Dom lär vara väldigt glada att det endast är 10 dagar....

De måste nog kicka Kakan och hoppas att folk nöjer sig med det. Eller att Kakan själv får säga att "jag ska ta det lite lugnt ett tag". Kan bli långa 10 dagar annars.
Citera
2017-01-31, 15:47
Medlem
Kaptenstjärts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsune
De måste nog kicka Kakan och hoppas att folk nöjer sig med det. Eller att Kakan själv får säga att "jag ska ta det lite lugnt ett tag". Kan bli långa 10 dagar annars.

Det går inte. Inte med tanke på syftet med kampanjen.

Möjligtvis kan dom sparka den som är ansvarig för kampanjen (marknadschefen), pudla ordentligt och återlansera den med helt andra ambassadörer.

Men att bara avsluta den i förtid eller kicka Kakan är uteslutet.
Jag tror dom avvaktar och ser om det lugnar ner sig. Alternativen är få och har en hög kostnad.
Citera
2017-01-31, 15:47
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NastyPig
zara larsson är vel inte vänster. hon är ju borgare. detta är ju bara på hitt av nångång som inte vet rätt

Ja hon kanske identifierar sig som borgare men ingen annan skulle göra det.
Citera
2017-01-31, 15:49
Bannlyst
Tur att man numera får mer gratisdata av Lyca. Stackars Comviq.
Citera
2017-01-31, 15:49
Medlem
Tror ni verkligen att uppsägning av abonnemanget kommer att ha någon som helst effekt?

Jag tror att de flesta är för lata att ens orka säga upp det, även om de skulle känna sig upprörda. Ännu fler bryr sig säkert inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in