Flashback bygger pepparkakshus!
2017-01-31, 10:53
Medlem
Bombaysapphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peppe-Luns
Till skillnad till Audi träffar ju målgruppen lite mer rätt här. Majoriteten av Audis köpare = vita heterosexuella medelklassmän. Majoriteten av Comviqs köpare = lättpåverkade (hjärndöda) tonåringar som inte har råd med ett vanligt mobilabonnemang.

Eller har jag missat att säljer Comviq något annat än billiga kontantkort?

Comviqs kunder består till största delen utav invandrare, vilka jag tvivlar på upskattar Kakmonstret Hermansson.
Citera
2017-01-31, 10:56
Medlem
Sun Rulers avatar
Normkritiskt vore att låta mer konservativa röster få träda fram. Den allenarådande massmediala normen har en tydlig slagsida åt den identitära vänstern.
Citera
2017-01-31, 10:58
Medlem
D4Cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acetal
Nja, om jag förstod det rätt så var det att de inte hade större storlekar än Large som hon störde sig på.

Stämmer, blev lurad av aftonbladet. Bilderna var för övrigt ruggiga :S
Citera
2017-01-31, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaysapphire
Comviqs kunder består till största delen utav invandrare, vilka jag tvivlar på upskattar Kakmonstret Hermansson.

Men har hon inte kallat sig rasifierad också? Eller blandar jag ihop henne med någon annan nu?
Citera
2017-01-31, 11:03
Medlem
krisus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarsune
Ah. Han är alltså inblandad i sossekorruptionen. Verkligen imponerande vilka galningar de hittade till ambassadörer.

Well NÅNTING är det.
I England finns det en UFC -fighter som heter Jimi Manowa (stavning) som bara kan gå matcher i UK, han får inte visum till USA pg en fängelsedom. Men på nåt sätt får Alex med flera domar visum till USA till både matcher och träningsläger.

Och tror AB hade en artikel som nämnde just att Mona hade skrivit rekommendation åt Alex för USA visum, sedan "tackades" med biljetter till hans match.
Citera
2017-01-31, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sun Ruler
Normkritiskt vore att låta mer konservativa röster få träda fram. Den allenarådande massmediala normen har en tydlig slagsida åt den identitära vänstern.

Vänsterliberalerna är blind för ironi och för sitt eget hyckleri. Det här med att de säger sig vilja lära folk att bryta filterbubblor och använder sig av enbart vänsteridioter t.ex, eller när Bokmässan hade temat yttrandefrihet och vill porta Nya Tider. Det känns som sånt händer hela tiden men att de inte kan se det själva.

Ibland undrar man om hela samtiden är ett gigantiskt skämt.
Citera
2017-01-31, 11:12
Medlem
deTremouillacs avatar
Önskar jag hade haft Comviq så jag kunde ringa och säga upp mitt abonnemang. Fast jag skulle tro att identitetsvänstern inte hittar sina värsta fiende bland Comviqs målgrupp utan snarare hos kapitalstarkare grupper (de som t.ex köper en Audi) så det lär bli svårt att få någon pudla den här kampanjen.

Aldrig mer Comviq iallafall och heder till alla som orkar ge sig på dom i sociala medier kommande tiden. I takt med att kommentarsfälten fylls med negativa omdömen så kan Svenska företag lära sig att man inte kan ta radikal politik för att sälja en populär produkt.
Senast redigerad av deTremouillac 2017-01-31 kl. 11:16.
Citera
2017-01-31, 11:13
Medlem
Jag förstår inte att folk inte fattar att det här är precis Comviqs intention.
De som redan är frälsta och älskar alla deras "ambassadörer" behöver ju uppenbart inte övertygas. De som avskyr dessa filmer och allt vad det är (inte sett några själv, men av livet som blivit kan jag föreställa mig) sprider så enormt mycket reklam och marknadsför varumärket Comviq långt utanför målgruppens uppfångningsområde. Enkelt uttryckt, om 6 månader när alla har glömt vilka som deltog i Comviqs reklam, vad tror ni man kommer ihåg? Självklart Comviq som varumärke.. Och det är ju det som har varit tanken hela tiden.

Alla som tror att företagen överhuvudtaget bryr sig om politik borde läsa en grundkurs i företagsekonomi.
Citera
2017-01-31, 11:15
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Inaveln inom PK-etablissemanget fortsätter. Tror att detta mest kommer att slå tillbaka på Comviq.
Citera
2017-01-31, 11:20
Medlem
wotoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontakt112
Finns bara en sak att göra.
In på prisjakt och sänk dom jävlarna!

https://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=10206&lista=omdomen

Det behövs inte.. Ratingen är redan katastrofalt låg.

Själv kommer jag byta abonnemang nu samt se till så att familj och nära vänner tänker till.

Tyvärr bunden ett par månader till men sen är det inget snack om saken.

Egentligen tänkt byta redan tidigare efter deras reklam men nu har det definitivt gått för lång. Många i släkten är poliser vilket gör saken ännu enklare.
Citera
2017-01-31, 11:24
Medlem
JustZlatans avatar
Kan man avsluta sitt abonnemang i förtid? Jag vill inte ge pengar till företag som i sin tur ger pengar till Kakan och andra vänsterextremister.
Citera
2017-01-31, 11:25
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makramento
Jag förstår inte att folk inte fattar att det här är precis Comviqs intention.
De som redan är frälsta och älskar alla deras "ambassadörer" behöver ju uppenbart inte övertygas. De som avskyr dessa filmer och allt vad det är (inte sett några själv, men av livet som blivit kan jag föreställa mig) sprider så enormt mycket reklam och marknadsför varumärket Comviq långt utanför målgruppens uppfångningsområde. Enkelt uttryckt, om 6 månader när alla har glömt vilka som deltog i Comviqs reklam, vad tror ni man kommer ihåg? Självklart Comviq som varumärke.. Och det är ju det som har varit tanken hela tiden.

Alla som tror att företagen överhuvudtaget bryr sig om politik borde läsa en grundkurs i företagsekonomi.

Vi får väl se, jag tror inte alls att det kommer att gynna Comviq.

Nej, företaget lär inte bry sig om politik, men däremot är det en annan fråga med projektledaren och kampanjansvarige Chimen Asadi, som är aktivist och sitter i styrelsen för Refugee Welcome Stockholm. Möjligtvis tror alla inblandade att det verkligen gynnar företaget, men jag undrar hur det verkligen kan vara möjligt. Jag menar, det var ju nyss som Audi ställde in en kampanj med Kakan, då folk blev så förbannade. Vi får väl se om andra, högre upp i företaget, också kommer att bedöma det som en lyckad och gynnsam kampanj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in