2017-01-29, 18:35
Medlem
En fråga angående WL.

Om man har vunnit så pass många matcher så att man t.ex kom till Guld 2, är det någon mening med att spela ifall man har ett par matcher kvar men ingen chans att komma till Guld 1?
Citera
2017-01-29, 18:42
Medlem
Nån mer än jag som inte får upp pilen när man lägger straffar ibland? Så jävla irriterande, straffläggning på WL o man får inge pill. Spammar uppåtpilen men inget händer.
Citera
2017-01-29, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av warseven
Får testa det. Vilken 433 kör du? Orkar du länka ditt lag?

433-4 inge speciellt men billigt bra lag. Tänkt slänga in thiago silva och IF Marquinhos när jag gjort lite mer vinst och faktiskt riktigt sugen på Tif Cavani men ska nog hellre försöka få råd med Toty iniesta som går för under 600k nu och ser helt galet bra utsom cam. Här är mitt lag iaf. https://www.futbin.com/17/squad/1456311
Citera
2017-01-29, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massari-
En fråga angående WL.

Om man har vunnit så pass många matcher så att man t.ex kom till Guld 2, är det någon mening med att spela ifall man har ett par matcher kvar men ingen chans att komma till Guld 1?
Ja mer wins = bättre monthly reward. fast kör du typ 1 gång i månaden så spelar det nog inte så stor roll.
Citera
2017-01-29, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gooze234
Ja mer wins = bättre monthly reward. fast kör du typ 1 gång i månaden så spelar det nog inte så stor roll.

Där ser man. Visste inte att monthly reward existerade.

Vad brukar det vara för priser och när delas det ut?
Citera
2017-01-29, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Massari-
Där ser man. Visste inte att monthly reward existerade.

Vad brukar det vara för priser och när delas det ut?

Röda IF-kort
Citera
2017-01-29, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
433-4 inge speciellt men billigt bra lag. Tänkt slänga in thiago silva och IF Marquinhos när jag gjort lite mer vinst och faktiskt riktigt sugen på Tif Cavani men ska nog hellre försöka få råd med Toty iniesta som går för under 600k nu och ser helt galet bra utsom cam. Här är mitt lag iaf. https://www.futbin.com/17/squad/1456311

Tack!
Citera
2017-01-29, 20:18
Medlem
har gjort hälften av sbc mls och än har jag bara gjort av med 25k.
har dock den dyra seattle kvar.. tänkte sen köra detta lag, har dock mest kört 433(4) så vi får se hur det går med en 442.
https://www.futbin.com/17/squad/1472975
Citera
2017-01-29, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashslack
Nån som har provat Perisic IF? Kortet ser helt galet bra ut, frågan om det är värt att hybrida in

ja, han var en poängmaskin för mig. hade han i ca 25 matcher och hade väl typ 10mål och 20ass.
blev dock för sugen att sälja han när han va upp på 110k, då jag köpte han för 70k.. och jag började tröttna på laget. han går som tåget så fort han får upp speed. ostoppbar.
Citera
2017-01-29, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katt93
Sådärja! Ett gäng Trippier , Llorente , Germain alla IF och dryga 10-11 k för alla känns lovande samt en massa Alli för 800-900 inhandlat 😏

Frågan är ifall man ska vänta med att lägga ut i transfern eller ifall man ska lägga ut alla för 15-20 k?

Jag har alltid ute mina för lite överpriser. Har sen igår till exempel sålt 1st IF Vazquez för 23,750, ligger väl på 13-14k. 1st IF Telles för 14,750. IF Marcano för 17,750. Ett par SIF Aspas för 32-35k.

Gäller bara ha lite koll på priserna och kolla så det inte kommit en SBC som gör att priserna ökar markant. Brukar till exempel försöka undvika att ha transfers ute vid 19. Väntar till ett par minuter efter 19:00. Det är väl oftast den tiden som dem kommer ut.

Citat:
Ursprungligen postat av franki
har gjort hälften av sbc mls och än har jag bara gjort av med 25k.
har dock den dyra seattle kvar.. tänkte sen köra detta lag, har dock mest kört 433(4) så vi får se hur det går med en 442.
https://www.futbin.com/17/squad/1472975

Så var det för mig när jag gjorde MLS för ett par månader sedan. Efter nästan hälften så låg jag bara lite lite minus. Låg till och med plus ett tag med några bra pack. Tänkte fan va bra och billigt detta var! Sedan rassla det till i kassan då jag av en slump gjort alla billigaste Men det var som sagt ett tag sen, MLS-priserna har gått ner ganska mycket sedan dess.

SBC Giovinco är ett jävla gött kort, en av de klart roligaste jag spelat med iår. Synd att han är så klen bara men man får anpassa spelet efter det. Undvika så mycket närkamper som går.
Citera
2017-01-29, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Jag har alltid ute mina för lite överpriser. Har sen igår till exempel sålt 1st IF Vazquez för 23,750, ligger väl på 13-14k. 1st IF Telles för 14,750. IF Marcano för 17,750. Ett par SIF Aspas för 32-35k.

Gäller bara ha lite koll på priserna och kolla så det inte kommit en SBC som gör att priserna ökar markant. Brukar till exempel försöka undvika att ha transfers ute vid 19. Väntar till ett par minuter efter 19:00. Det är väl oftast den tiden som dem kommer ut.

Så var det för mig när jag gjorde MLS för ett par månader sedan. Efter nästan hälften så låg jag bara lite lite minus. Låg till och med plus ett tag med några bra pack. Tänkte fan va bra och billigt detta var! Sedan rassla det till i kassan då jag av en slump gjort alla billigaste Men det var som sagt ett tag sen, MLS-priserna har gått ner ganska mycket sedan dess.

SBC Giovinco är ett jävla gött kort, en av de klart roligaste jag spelat med iår. Synd att han är så klen bara men man får anpassa spelet efter det. Undvika så mycket närkamper som går.

Spelade med hans IF som cam förut.. tröttnade lite på alla italienare man "måste" ha och har saknat han sedan dess.... har dock inte testat SIF verrati och IF bernadeshi. så nu gör vi ett försök igen..
Citera
2017-01-29, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franki
Spelade med hans IF som cam förut.. tröttnade lite på alla italienare man "måste" ha och har saknat han sedan dess.... har dock inte testat SIF verrati och IF bernadeshi. så nu gör vi ett försök igen..

Jo det var lite samma här, tröttnade på det också. Kört honom som CAM och hade IF Insigne, SIF Immobile, IF Verratti runt honom. Funkade rätt bra. Nu kör jag honom med 8 i kemi med lite andra runtom i mitt fitnesslag, bara en länk till en italienare. Funkar svinbra det med
Senast redigerad av grahnen 2017-01-29 kl. 20:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in