Citat:
Ursprungligen postat av
katt93
Sådärja! Ett gäng Trippier , Llorente , Germain alla IF och dryga 10-11 k för alla känns lovande samt en massa Alli för 800-900 inhandlat 😏
Frågan är ifall man ska vänta med att lägga ut i transfern eller ifall man ska lägga ut alla för 15-20 k?
Jag har alltid ute mina för lite överpriser. Har sen igår till exempel sålt 1st IF Vazquez för 23,750, ligger väl på 13-14k. 1st IF Telles för 14,750. IF Marcano för 17,750. Ett par SIF Aspas för 32-35k.
Gäller bara ha lite koll på priserna och kolla så det inte kommit en SBC som gör att priserna ökar markant. Brukar till exempel försöka undvika att ha transfers ute vid 19. Väntar till ett par minuter efter 19:00. Det är väl oftast den tiden som dem kommer ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
franki
har gjort hälften av sbc mls och än har jag bara gjort av med 25k.
har dock den dyra seattle kvar.. tänkte sen köra detta lag, har dock mest kört 433(4) så vi får se hur det går med en 442.
https://www.futbin.com/17/squad/1472975
Så var det för mig när jag gjorde MLS för ett par månader sedan. Efter nästan hälften så låg jag bara lite lite minus. Låg till och med plus ett tag med några bra pack. Tänkte fan va bra och billigt detta var! Sedan rassla det till i kassan då jag av en slump gjort alla billigaste

Men det var som sagt ett tag sen, MLS-priserna har gått ner ganska mycket sedan dess.
SBC Giovinco är ett jävla gött kort, en av de klart roligaste jag spelat med iår. Synd att han är så klen bara men man får anpassa spelet efter det. Undvika så mycket närkamper som går.