2017-01-27, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Okej. Så det har kommit en patch alltså?

japp det kom en idag
Citera
2017-01-27, 00:04
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
japp det kom en idag
Tack för svar.

http://www.futhead.com/17/items/kits/29/ på tal om Lunar new year. Kommer minst komma en SBC där man får minst ett kit iaf. Hoppas på mer skoj så jag blir av med mina IF.
Citera
2017-01-27, 00:29
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Om du spelar på ps4 så möter jag dig gärna. Vill se vilken nivå de som klagar på scripting är. Enligt mig brukar det oftast vara dåliga spelare som klagar på "scripting".

Så bla boraslegend och gorilla är noobs enligt dig?
Citera
2017-01-27, 00:39
Medlem
Bergatroll1s avatar
EDIT: Hur förklarar du att alla de bästa spelarna samt youtubers fyller sina bänkar med bronsspelare? För att det är kul eller för att man faktiskt upplever/tror på att något i spelet existerar som motverkar dig ibland..likaväl som att du har med dig det andra gånger[/quote]

Att man fyller på med bronsspelare handlar ju bara om att overallratingen ska bli lägre, fast än spelarna på planen fortfarande är de samma och lika bra. Lika mycket substans trots en lägre rating typ. Grejen är att när det gäller proffs så ska allting testas oavsett om det finns någon logik i det eller inte, så detta behöver inte betyda något egentligen utan kan vara som någon inbillar sig o så tar andra efter, o så tror såna som du att det är bevis för handicap
Citera
2017-01-27, 00:43
Medlem
R4hu7s avatar
Vill förnya mitt lag, tips på spelare som passar in?

http://www.futhead.com/squad-builder/SVN7100c6L00Xq1J0JZ!x0WQ!x0z9Px0Kxpi0Yj!e0Id!e0TJ! M06B1j/
Köpte nyss Bellerin som RB, ersatte A. Vidal.

Har runt 40k coins att spendera. Hybrid med BPL vore kul så tips mottages på det också.
Citera
2017-01-27, 00:43
Medlem
Bergatroll1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Okej. Så det har kommit en patch alltså?

På dagens patch så stod det bl.a att de hade ''Fixat ett problem som gör så att man tappar anslutningen vid byten'', när det egentligen är när det pausas eller mitt i matchen. I själva verket så kan det nog vara så att de fixade patchen för denna no-loss glitch helt nu inför WL och andra FUT-modes men de vågar inte säga som det är: Att de har fixat en månadslång no-loss glitch.
Citera
2017-01-27, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergatroll1
EDIT: Hur förklarar du att alla de bästa spelarna samt youtubers fyller sina bänkar med bronsspelare? För att det är kul eller för att man faktiskt upplever/tror på att något i spelet existerar som motverkar dig ibland..likaväl som att du har med dig det andra gånger

Att man fyller på med bronsspelare handlar ju bara om att overallratingen ska bli lägre, fast än spelarna på planen fortfarande är de samma och lika bra. Lika mycket substans trots en lägre rating typ. Grejen är att när det gäller proffs så ska allting testas oavsett om det finns någon logik i det eller inte, så detta behöver inte betyda något egentligen utan kan vara som någon inbillar sig o så tar andra efter, o så tror såna som du att det är bevis för handicap [/quote]

"We always want to strive for as low rating as possible, because if there is a big gap in the rating, I think the game is helping the team with the lower rating. Thats why I prefer to use the bronze bench." Boraslegend

Ja han säger han tror, men dessa snubbar har flera tusen matcher bakom sig och har upplevt mycket mer än vad vi har..Ändå är det otroligt många som märker av det.. Finns massa på reddit och de har ju tom erkänt att det fanns momentum/scripting på FIFA 09 tex. Dessutom har de hittat momentum i datafilerna för spelet på PC.
Men du behöver inte tro på det, jag har spelat tillräckligt mycket FIFA genom åren för att tro att det finns någon inbyggd mekanik i spelet som påverkar matchernas utgång.
Citera
2017-01-27, 00:52
Medlem
Någon som har nån spekulation och har följt serie a ordentligt för att kunna tro något om Perisic?
Sitter på hans IF, men är sugen på att byta lag.. hur ser hans chanser för upgrade ut?
Citera
2017-01-27, 00:58
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergatroll1
EDIT: Hur förklarar du att alla de bästa spelarna samt youtubers fyller sina bänkar med bronsspelare? För att det är kul eller för att man faktiskt upplever/tror på att något i spelet existerar som motverkar dig ibland..likaväl som att du har med dig det andra gånger

Att man fyller på med bronsspelare handlar ju bara om att overallratingen ska bli lägre, fast än spelarna på planen fortfarande är de samma och lika bra. Lika mycket substans trots en lägre rating typ. Grejen är att när det gäller proffs så ska allting testas oavsett om det finns någon logik i det eller inte, så detta behöver inte betyda något egentligen utan kan vara som någon inbillar sig o så tar andra efter, o så tror såna som du att det är bevis för handicap [/quote]

Nej, det handlar inte "bara" om overall ratingen i sig.

Och om du verkligen kollar på proffsens videos så skulle du veta att det inte är bara för att testa, utan de är också övertygade om att handicap existerar.
Citera
2017-01-27, 02:22
Medlem
Hur gör ni med fitness gubbar? Börjar verkligen känna att jag bara vill lira med ett lag. Mitt la liga lag känns så mycket sämre än mitt PL-lag. Sjukt tråkigt o lira med dom vart 3de match typ. Truppträningskort är ju så jävla dyra dock
Citera
2017-01-27, 03:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niiicko
Vad är det som händer. Mitt fifa är helt ospelbart. Alla spelare står bara. Ingen rör på sig. Jag kommer inte över halva planen.
Har inte gjort några taktiska förändringar. :/

I andra spel kan man ha bra och dåliga dagar. Det får man köpa. Men här går det från sambafotboll till att inte kunna hålla bollen på egen planhalva.

Känns jävligt skönt att det inte bara var jag som kände det. Trodde det var något fel på mitt nätverk/ min konsol och blev galen på skiten.
Citera
2017-01-27, 04:38
Medlem
Får alla POTM i PL en SBC? Visst fan borde det bli Alli den här gången. Bör man köpa på sig silverspelare, bronsspelare med hög rating från MK Dons eller hur går det till?

:EDIT Frågan var alltså vilken typ av spelare från MK Dons/Tottenham man bör köpa på sig ifall man tror att det blir Alli.
Senast redigerad av hjeaeee 2017-01-27 kl. 04:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in