2017-01-26, 22:58
Medlem
Qirrens avatar
Fyfan vad utdöd diskussion. Känns som man gått en månad bakåt i tiden.

Inhandlade Salahs 86-kort ikväll. Sitter och funderar vad nästa uppgradering blir att jobba mot då jag gillar att ha ett mål att jobba mot. Florenzi IF har jag hört mycket gott om, eller några andra tankar?

http://www.futhead.com/17/squads/4193557/
Senast redigerad av Qirren 2017-01-26 kl. 23:01.
Citera
2017-01-26, 23:01
Medlem
sonofnatures avatar
Vill ej klanka ner på någon eller klaga på EA.

Men självklart är spelet uppbyggt så att vi ska köpa mer packs med både coins eller FIFA points !

Det behövs inte ens diskutera mer.
Ni som inte ser det spelar nog inte ens ultimate team !

Vi får helt enkelt acceptera deras sätt att tjäna pengar på oss å njuta av spelet så bra det går.
Citera
2017-01-26, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qirren
Fyfan vad utdöd diskussion. Känns som man gått en månad bakåt i tiden.

Inhandlade Salahs 86-kort ikväll. Sitter och funderar vad nästa uppgradering blir att jobba mot då jag gillar att ha ett mål att jobba mot. Florenzi IF har jag hört mycket gott om, eller några andra tankar?

http://www.futhead.com/17/squads/4193557/
Grymt lag! Vad sägs som manolas IF eller chiellini? Annars ser jag inget annat som kan förbättras
Edit: ser att manolas inte funkar med buffon. Så då kan de bara funka med chiellini eller florenzi som du är inne på
Citera
2017-01-26, 23:10
Medlem
AlanGreens avatar
vilken konsol
Citera
2017-01-26, 23:14
Medlem
Qirrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Grymt lag! Vad sägs som manolas IF eller chiellini? Annars ser jag inget annat som kan förbättras
Edit: ser att manolas inte funkar med buffon. Så då kan de bara funka med chiellini eller florenzi som du är inne på
Ja Manolas hade jag grymt gärna haft! Men det går som du skriver tyvärr inte. Spelat en hel del med Tonelli och tycker han presterat riktigt bra, underskattat kort. Hans 76 acceleration mot Chiellinis 69 känner jag gör en viss skillnad till Tonellis fördel.
Citera
2017-01-26, 23:18
Medlem
Citat:
Ja Manolas hade jag grymt gärna haft! Men det går som du skriver tyvärr inte. Spelat en hel del med Tonelli och tycker han presterat riktigt bra, underskattat kort. Hans 76 acceleration mot Chiellinis 69 känner jag gör en viss skillnad till Tonellis fördel.
Tonellis kort är nice och har bättre pace som du säger. Alla har olika prioteringar ett annat alternativ kan vara att byta ut higuain mot dybala.
Citera
2017-01-26, 23:21
Medlem
RolfRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av niiicko
Vad är det som händer. Mitt fifa är helt ospelbart. Alla spelare står bara. Ingen rör på sig. Jag kommer inte över halva planen.
Har inte gjort några taktiska förändringar. :/

I andra spel kan man ha bra och dåliga dagar. Det får man köpa. Men här går det från sambafotboll till att inte kunna hålla bollen på egen planhalva.
Japp samma här. Det var helt plötsligt nästan ospelbart offensivt. Skyller på att jag dels var trött och inte spelat sedan glitchen kom ut. Hoppas verkligen det var anledningarna och ingenting annat nu inför WL.
Citera
2017-01-26, 23:23
Medlem
Qirrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Tonellis kort är nice och har bättre pace som du säger. Alla har olika prioteringar ett annat alternativ kan vara att byta ut higuain mot dybala.
Haha blev bitter igår när de släppte veckans lag med Dybala som LM för att sen ändra honom till COM. Dybala-Higuain hade varit magiskt.
Citera
2017-01-26, 23:33
Medlem
Citat:
Haha blev bitter igår när de släppte veckans lag med Dybala som LM för att sen ändra honom till COM. Dybala-Higuain hade varit magiskt.
Precis! Skumt att de ändrade bara sådär. Men då får du ändra formation och lira med två anfallare när du har råd att köpa dybala
Citera
2017-01-26, 23:59
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotavos
Får möta sämre rateat lag...
Nej det fåe man inte. Spelar ingen roll om ditt lag är rankat 75 eller 85. Det är random vem du får möta.

Har det kommit patch och har den löst glitchen!?
Citera
2017-01-26, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Nej det fåe man inte. Spelar ingen roll om ditt lag är rankat 50 eller 85. Det är random vem du får möta.

Har det kommit patch och har den löst glitchen!?

inte vart med om den hittills..provat både snabbmatcher o draften
Citera
2017-01-27, 00:00
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
inte vart med om den hittills..provat både snabbmatcher o draften
Okej. Så det har kommit en patch alltså?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in