2017-01-26, 19:08
Medlem
Lotavoss avatar
Behöver svar: Blir det någon fut champs eller inte? Med tanke på glitchen eller har de fixat det nu?
Citera
2017-01-26, 19:16
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsmeGlenn
Typsikt EA när man för första gången på fifa 17 bestämmer sig för o köpa fifa Points så får man meddelandet denna tjänst underhålls för tillfället...har lirat fifa sedan fifa 15 och det är och har varit så jävla mycket strul nonstop i flera års tid

Update! betalade in 899kr ...pengarna drogs från mitt konto....fick inga fifa Points...det går bra nu.
Citera
2017-01-26, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ONLYFIFA
Precis. Man blir rent av äcklad
var med om det precis..mötte ett guldlag med mitt BBVA som består av IF Montoya, SIF Nzonzi, IF Ben Yedder och SIF Aspas..spelarna betedde sig som ufon..passningarna låstes till fel spelare..varje tackling jag gjorde slutade alltid med att bollen studsade till honom iaf.. fick kämpa som satan för att vinna med 2-1...sjukt frustrerande o spela när det är så
Citera
2017-01-26, 19:22
Medlem
https://www.futbin.com/17/squad/1417163

Tjena! Har nyligen snickrat ihop detta Tysk-engelska lag och är nöjd med det mesta.

Som ni ser är det dock inte helt komplett ännu, jag har ca 100k att spendera på en Striker-ersättare till Werner. Får gärna vara en s.k. "SuperSub" från en annan liga!
Citera
2017-01-26, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
var med om det precis..mötte ett guldlag med mitt BBVA som består av IF Montoya, SIF Nzonzi, IF Ben Yedder och SIF Aspas..spelarna betedde sig som ufon..passningarna låstes till fel spelare..varje tackling jag gjorde slutade alltid med att bollen studsade till honom iaf.. fick kämpa som satan för att vinna med 2-1...sjukt frustrerande o spela när det är så

Säger det igen. Sänk rate på ditt lag. Hade 87 i raring och låg i div7. Flera månader sedan. Så sänkte jag skiten till 81. Är i div2 igen efter att glitchen är fixad. Får sällan sånna skitmatcher längre. Meeeen must be imagination....
Citera
2017-01-26, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Säger det igen. Sänk rate på ditt lag. Hade 87 i raring och låg i div7. Flera månader sedan. Så sänkte jag skiten till 81. Är i div2 igen efter att glitchen är fixad. Får sällan sånna skitmatcher längre. Meeeen must be imagination....

klart det säkert blir bättre men det är helt sjukt att man ska behöva fylla bänken med brons..horribelt spel
Citera
2017-01-26, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE

Finns flera videos på youtube angående momentum och scripting. Det finns olika knep att få det mot sin sida. Men det gäller att spela dåligt första halvlek gör byte i andra halvlek o inte ha så mkt bollinnehav. Gör du dessa grejer så kommer momentumen i din favör. Detta är nåt som är utöver overall scripten. Alltså det finns mycket mer än brons spelare som påverkar ditt lag.

Som sagt ju mer du vet desto större chans o få scripten på sin sida. Men jag tycker fortfarande att det här är sjukt fult spel av EA. De förstör hela charmen med FUT och FUT champs när man inte kan köra sitt bästa. Tänk om båda spelarna vet om det och vägrar spela ut första halvlek för att få momentum med sig. fan vilka tråkiga matcher de kommer bli i framtiden när alla får reda på detta. Av ca 3-4 miljoner FIFA spelare på PS4 så kommer säkert max 50000-100000 veta om detta. Resten kommer spela helt utan att veta att spelet är uppgjort.

Med allt detta sagt vill jag tillägga att momentum scripten kommer oftast igång i andra halvlek när nån dominerat första. Alltså när du lyckas dominera 3-0 i första o förloraren väljer att ge upp så kommer inte scripten igång ens. Alltså gynnar detta nåt så grovt proffs spelare och dåliga spelare. Mediokra krigare som mig själv måste alltid vara på sin vakt. Absurd var namnet
Citera
2017-01-26, 19:30
Medlem
Citat:
Update! betalade in 899kr ...pengarna drogs från mitt konto....fick inga fifa Points...det går bra nu.

Testa att starta om FIFA om du inte gjort det.
Citera
2017-01-26, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk

Det är nog ingen inbillning. Jag tror bronsbänk stämmer riktigt. Men jag själv har full lag med 87 rating och sitter på Div1 just nu. Dessa grejer påverkar inte mig så mycket men grejen som jag visade er i länken är inget man kan göra åt.

Själv så har jag börjat spela riktigt fegt min 80 till slutsignal. Jag tjångar upp bollen, sänker ner match tempot passar hem eller den bästa råden helt enkelt. TA bollen till motståndarens hörn flagga o äckla skiten ur han.

Jag är en ärlig lirare. Men vid hårda tider måste man ta till drastiska åtgärder. 3 poäng är 3 poäng och 2-3 matcher i FUT champs betyder massa coins o packs så jag skiter i vad folk tycker
Citera
2017-01-26, 19:33
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bihffs

Gjorde det...fortfarande 0 Points...vad ska jag göra? är så arg så vet inte var ja ska ta vägen.
Citera
2017-01-26, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bihffs

Applåder till EA. Nu har dom börjat med att råna folk i sina egna hem dessutom. Fan vilken bra affärs ide!!! toppen bolag
Citera
2017-01-26, 19:35
Medlem
Citat:
Gjorde det...fortfarande 0 Points...vad ska jag göra? är så arg så vet inte var ja ska ta vägen.

Kontakta EA. finns väl inget mer att göra antar jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in