2017-01-26, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franki
dessa orangea kort är ju helt sjuuka!!
Sjukt dyra också! 750k för Salah just nu.
Citera
2017-01-26, 01:52
Medlem
Citat:
dessa orangea kort är ju helt sjuuka!!

Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Sjukt dyra också! 750k för Salah just nu.

podolski har iaf sjunkit 50k bara under kvällen..
Citera
2017-01-26, 01:53
Medlem
Qirrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollaski
Nu blev han ändrad till CAM, hade hellre sett en LM. Men men...
Jahopp.. Då blev han både dyrare och mindre intressant för mig. Hade velat spela honom bredvid TIF Higuain.
Citera
2017-01-26, 01:58
Medlem
Citat:
podolski har iaf sjunkit 50k bara under kvällen..
Tror att det är en extra hype kring dessa kort eftersom de är lite extra sällsynta. Finns ju ingen tysk anfallare förutom muller som är i samma klass som podolskis kort. Men att de ska skilja nästan 500k mellan 86 till 87 är ju konstigt, snackar nu om salah. Sow känns också dyr för en sån liga
Citera
2017-01-26, 02:38
Medlem
Får man mindre mynt i framtiden om man lämnar en offline match? Tänker om det kan vara ett snabbt sätt att få upp fitness på spelarna. Antar att det inte funkar då jag aldrig sett någon tipsa om det
Citera
2017-01-26, 05:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av niiicko
Vann div 4. Vann inte en ända match i 3an

Vilken skillnad det blev mellan de här divisionerna.

Yes där har du den största skillnaden, från 3:an upp så gör alla allt dom kan för o förstöra hela spelet istället för att lira för d e skoj........
Citera
2017-01-26, 07:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
99 är max..
vinteruppgraderingar är spelare som får nya kort som vart bättre irl än vad deras nuvarande kort har

Vad händer med spelarnas gamla kort?
Citera
2017-01-26, 07:06
Medlem
Tjena!

Tror ni WL blir av eller kommer dom ställa in det denna helg igen?
Tydligen så har det släppts en ny patch på PC men den verkar bara innehåll problemet med Avbytare som jag har förstått det?.

Vilken IF spelare borde man satsa på från denna TOTW?
Telles som LB är ju ändå Brasse som man kan länka ihop i en fin Hybrid, ligger på 14-15 nu borde ju utan problem öka till 20-22?
Citera
2017-01-26, 07:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjeaeee
Jag kör 4-3-3(2) för tillfället och där är han DM. Men vettefan alltså, möter som sagt oftast kontringar så det gäller att löpa med spelare o där är han riktigt svag. Funtar på o sätta Kante som DM, Dembele till vänster och nån ny till höger. Nåt tips kanske? Vad tror du om Gundogan?

Henderson har överaskat mig positivt prova honom även IF Alli är riktigt bra.
Citera
2017-01-26, 08:14
Medlem
EnLitenFryss avatar
Kollade lite på Primera Division League SBC nu på morgonen (Argentina). Jag har ändrat mig kring denna, tror inte alls på den längre.

30 klubbar (de skulle visserligen kunna välja ut 18-20 av dem) är alldeles för mycket. Flera klubbar har dessutom knappt några spelare, det blir många "5 players from team X" och "11 players from Primera division" på den.
Citera
2017-01-26, 08:41
Medlem
Vafan, synd man inte hade koll på det med MOTM Salah. Har hans SIF, gick ju ner nästan 100k dirr... jaja. Lär inte köpa hans MOTM om det är så jävla dyrt. Men hade vart gött o sälja honom igår för 350k och köpa tillbaka nu för 270k.

Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Kollade lite på Primera Division League SBC nu på morgonen (Argentina). Jag har ändrat mig kring denna, tror inte alls på den längre.

30 klubbar (de skulle visserligen kunna välja ut 18-20 av dem) är alldeles för mycket. Flera klubbar har dessutom knappt några spelare, det blir många "5 players from team X" och "11 players from Primera division" på den.

Kände lite samma sak igår, fast kom på det mitt i.... Köpte under dagen på mig nästan alla silverspelare i de 15 första lagen i Primera Division. Började sedan fundera på hur många lag det var egentligen, hade bara kommit till typ M-O nånting i alfabetet. Hade fan ingen aning om att det var såå många lag, visste att det var många men trodde de stanna vid typ 20. Borde vara en riktigt fet belöning om man skall klara en 30-lags SBC, som dessutom har mycket mycket silverspelare. En SBC Tevez hade ju kanske varit lockande men nu badar han i Kina-pengar... Finns väl inte den riktiga storstjärnan kvar där? Så det känns aningen tveksamt att dem kör den i huvudtaget? La väl 20k på spelare där.

Blir nog att fylla på med RSL, Liga Dimayor, Camp Scotoiabank framöver. Har ändå inget bättre att investera i just nu känner jag så kan lika gärna fylla på med lite ligor. Sen är det väl kanske dags med en större liga snart. Så får se vilken jag chansar på där.
Citera
2017-01-26, 09:12
Medlem
kaakis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaaki
Hallå !

Finns där någon som hade velat slänga ihop ett lag med de krav som gäller för Fut Champions kvalifikationen?
Ca 40k

Tack på förhand

Någon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in