Citat:
Det verkar vara väldigt känsligt det här med Sture och ordet kuf, tar du det personligt eller vad är det med dig? du förefaller vara lika lättkränkt som P-A.
När jag återger hur folk som både känner och har känt P-A har beskrivit honom för mig, så är det att "dra upp löjliga grejer" enligt dig. På vilka grunder Trapizo anser du att du kan ta dig rätten att sätta dig över hur andra människor i Kramfors uppfattar P-A?
När jag återger hur folk som både känner och har känt P-A har beskrivit honom för mig, så är det att "dra upp löjliga grejer" enligt dig. På vilka grunder Trapizo anser du att du kan ta dig rätten att sätta dig över hur andra människor i Kramfors uppfattar P-A?
Så klart dom som kommit rejält ihop sig med P-A vill sätta dit honom för det här mordet han har koppling till i det förflutna, det är ju ett gyllene tillfälle...och om någon t.ex. kommer ihop sig med dig och vill få övertaget så kan personen dra upp att det måste vara något fel på dig som skriver på ett sådant skumt forum som Flashback..osv..osv......
Citat:
Vidare har jag aldrig nämt P-A's släkt i något sammanhang någonsin, så varför jämför du P-A's släkt med Lill-Babs släkt och hela släkten Wahlgren och menar på att även dom är "skumma"?
...apropå att bry sig om släkten...du vill t.ex. skumförklara P-A för att han bott i samma trakt i hela sitt liv och i närheten av sin släkt...äh..dra upp något bättre för att förklara att han måste vara en iskall psykopat!!!!
Citat:
I ett föregående inlägg där jag tog upp närheten från P-A's lägenhet på Björstagatan till barndomshemmet (faderns hus) på Slaktargatan och möjligheten att det kan ha stått en gammal cykel i det uthuset som P-A kan ha plockat fram och använt under hela sommaren -87 (t.ex. för att cykla och handla, ta sig till och från krogen, till jobbet) och givetvis även under mordkvällen, för att efter mordet köra hem och gömma cykeln i något av uthusen på faderns tomt m.m. MEN! istället för att reflektera över dessa nya tänkvärda uppgifter så väljer du istället att fokusera och lägga allt ditt krut på endast det sista ordet i det inlägget: "Kuf" och sen sätter du igång nåt hejdlöst... det är rena vansinnesteorierna varvat med ren rappakalja, precis som vanligt... det här säger återigen ALLT om dig Trapizo, man kan knappast vara mer oseriös och skruvad än vad du är.
Jag har aldrig uttryckt att det skulle vara något konstigt med att P-A skulle ha varit just sin hembygd trogen i 60 år (för det har ju hur många människor som helst varit). Det jag pekade på är det faktum att P-A i hela sitt liv endast har varit ett antal kvadratmeter i Björsta trogen, och det är en avsevärd skillnad. Jag tänker även att det kanske kan säga en del om honom. Han verkar inte vara mycket för förändring, med tanke på att han även har varit posten trogen i 40 år.
Jag har aldrig uttryckt att det skulle vara något konstigt med att P-A skulle ha varit just sin hembygd trogen i 60 år (för det har ju hur många människor som helst varit). Det jag pekade på är det faktum att P-A i hela sitt liv endast har varit ett antal kvadratmeter i Björsta trogen, och det är en avsevärd skillnad. Jag tänker även att det kanske kan säga en del om honom. Han verkar inte vara mycket för förändring, med tanke på att han även har varit posten trogen i 40 år.
VEM är mest kuf-förklarad i utredningen...det är ju Sture!...och när du kallar systrarnas f.d. pojkvän för "kuf" så menar du det som en förolämpning mot dom också!..dom måste ha sett någonting hos PAJ ändå!! "Kuf" och iskall knivmördare är inte samma sak, eller???? Märkligt att du reagerar så hysteriskt som du gör...du som bara går på andrahandsuppgifter, du känner ju inte PAJ personligen ju!!?? När folk menar "kuf" så menar dom Aspergare...det är det du menar...PAJ är Aspergare och måste därför vara mördaren!! ..jaha...??
Citat:
En sportfiskare är van att döda och passar därför in på gärningsmanna-profilen i Eva-mordet skriver du. Jag avslutar därför med att gissa att P-A måste ha varit en osedvanligt rå och kallblodig sportfiskare eftersom du föreslog det, denna hobby förklarar alltså hur P-A kunde vara kapabel att utföra det bestialiska mordet, allt enligt Trapizos logik!
Är han jägare eller fiskare...eller är han en sån som ömmar för djuren, och inte skulle kunna göra en fluga förnär??????? DET HÄR MORDET ÄR GJORT AV NÅGON SOM HAR LÄTT FÖR ATT DÖDA, DET ÄR HELT KLART!!!!!!!!!!!!!! Det räcker inte att bara vara "kuf"!!