Citat:
Ursprungligen postat av
börsvalp
Varför detta överdrivna fokus på Johan Carlström? Det var länge sen han var VD, han är inte kvar i styrelsen heller. Han fick ju kicken från sitt jobb som affärsutvecklare. Snart lär han väl inte få sitta kvar i valberedningen heller.
Vad mer vill folk? Ska man tvinga honom att sälja sin innehav i Sunfloro?

Det är väl rätt troligt att Söderfjell langat info till Carlström och nu då står som misstänkt för obehörigt röjande av insiderinformation, Johan har sin vana trogen gjort sin grej, dvs gjort sig skyldig till grovt insiderbrott, med tanke på att han har sådan position som han har så är han en säkerhetsrisk.
FPC kommer återhämta sig, sedan behöver dom fler vertikaler för att inte stagnera, men Carlström med de kontakter han har i bolaget, och den tvivelaktiga moral han besitter får mig att skjuta rygg. Har inte ägt en finger på ett bra tag nu.
Sedan har FPC varit en fantastiskt investering, för väldigt många, själv började jag handla i aktien
på riktigt sommaren 2013, jag lyckades inte riktigt pricka toppen, men det var inte så långt ifrån, så för mig har det varit en strålande investering, det är inte så ofta man får vara med om en sådan explosionsartat utveckling.