2017-01-23, 05:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LD-salmiak
Go kväll

Är 40+ och körde en 10 veckors kur på deca och suss för ca
15 år sedan. Hade inga som helst gynnokänningar då,
men minns att jag körde typ 2 v clomid efter för att
få igång "kompisen"

Nu har jag fått lite sug på nya tag på gymmet och tänker köra en "mild" kur på
20mg win/ed i 30 dagar samt 200 mg primo Enanthate/ew i ca 10 veckor.
Vill ju se lite fin ut på "ålderns höst"

Nu till frågan: Behöver jag PCT efter denna kur, och isåfall vad tycker ni jag ska
köra på?

Tack

Jag tycker att doseringen på primon är väldigt låg.
Skulle rekommendera dig att köra testo E 250-500mg e5d istället.
Pct borde du inkludera i alla kurer.
Nolva 40,20,20,20
Clomid 100,50,50

Hcg under kurens gång.
Citera
2017-01-23, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrlittle
Jag tycker att doseringen på primon är väldigt låg.
Skulle rekommendera dig att köra testo E 250-500mg e5d istället.
Pct borde du inkludera i alla kurer.
Nolva 40,20,20,20
Clomid 100,50,50

Hcg under kurens gång.

Det var inte åsikter på vad min kur består av, frågan var:
om och isåfall vilken pct rekommenderas till en sådan mild kur?

/Tack
Citera
2017-01-25, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LD-salmiak
Det var inte åsikter på vad min kur består av, frågan var:
om och isåfall vilken pct rekommenderas till en sådan mild kur?

/Tack

Okej menar bara att den liten troligtvis inte ger dig något nämnvärt.
Konstigt begrepp här på flashback är mild kur, finns ju inget som säger att du inte blir lika nedstängd av det som med.högdos deca tex.

Kör med nolvakolla,clomid upplägg
Citera
2017-01-25, 10:36
Medlem
t.u.r.u.ts avatar
veckorna mellan PCT och sista injektionen

Snabb bakgrund:
Jag ska åka bort i en vecka under de två veckorna mellan PCT och sista injektionen, mer specifikt 4 dagar efter tills 11 dagar efter. Kör en 10 veckor test E kur med 640 mg per vecka uppdelade på måndag och torsdag. Startar PCT 14 dagar efter (Nolva/Clomid)

Har sökt överallt och räknat lite på roidcalc, men har inte fått nått tydligt svar. Hur känns det veckorna mellan PCT och sista injektionen? Är I huvudsak orolig över humör och libido, är rädd att jag ska bli som jag brukar bli några dagar efter att ha kört kortare estrar (Emo) . Ska man packa ner lite av de blåa pillerna?

Antar att detta varierar precis lika mycket som hur man känner sig på PCT så det uppskattas om svar inkluderar vad som användes under kur och hur det kändes dagarna precis efter sista injektionen tills dagarna precis innan PCT.

Råd och tips om vad jag ska tänka på uppskattas såklart
Citera
2017-01-25, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t.u.r.u.t
Snabb bakgrund:
Jag ska åka bort i en vecka under de två veckorna mellan PCT och sista injektionen, mer specifikt 4 dagar efter tills 11 dagar efter. Kör en 10 veckor test E kur med 640 mg per vecka uppdelade på måndag och torsdag. Startar PCT 14 dagar efter (Nolva/Clomid)

Har sökt överallt och räknat lite på roidcalc, men har inte fått nått tydligt svar. Hur känns det veckorna mellan PCT och sista injektionen? Är I huvudsak orolig över humör och libido, är rädd att jag ska bli som jag brukar bli några dagar efter att ha kört kortare estrar (Emo) . Ska man packa ner lite av de blåa pillerna?

Antar att detta varierar precis lika mycket som hur man känner sig på PCT så det uppskattas om svar inkluderar vad som användes under kur och hur det kändes dagarna precis efter sista injektionen tills dagarna precis innan PCT.

har aldrig känt mig nedstämd emellan kur och PCT och jag har kört både långa och korta estrar så du bör inte vara orolig, dessutom.. åker du utomlands lär du ju kunna köpa blåa piller vid behov på apotek? se till att hålla igång träningen bara även om du är på semester med tanke på att det kommer hjälpa din PCT
Citera
2017-01-25, 13:58
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t.u.r.u.t
Snabb bakgrund:

Det tog 4 veckor innan jag fick dipp på testo E. Vissa kan ju reagera på lite sänkta nivåer, men det bör inte vara så färdigt de första två veckorna då du har massor med testo kvar. Och jag hade dessutom väntat tre veckor innan pct. Inte lönt innan.
Citera
2017-01-25, 15:11
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Ska ta och kliva av efter ett par år on, senaste och nuvarande blasten har bestått utav testo och deca.

Första gången jag kört deca och har läst runt lite att man inte ska kö nolva efter deca? Finns det nå studier på detta eller är det bara broscience??

Mvh
Citera
2017-01-25, 19:04
Medlem
t.u.r.u.ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
har aldrig känt mig nedstämd emellan kur och PCT och jag har kört både långa och korta estrar så du bör inte vara orolig, dessutom.. åker du utomlands lär du ju kunna köpa blåa piller vid behov på apotek? se till att hålla igång träningen bara även om du är på semester med tanke på att det kommer hjälpa din PCT

Exakt vad jag ville höra, har fixat ett hotell med ett strandgym så lär få min dos av gym och sol. Ja, lär ju va lätt att få tag på där men fixade fina UG piller med en fin mix av de blåa och de oranga som var i princip gratis så var bara lite taggad på att använda köra på dem... men man kanske inte ska bråka med tullen...

Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Det tog 4 veckor innan jag fick dipp på testo E. Vissa kan ju reagera på lite sänkta nivåer, men det bör inte vara så färdigt de första två veckorna då du har massor med testo kvar. Och jag hade dessutom väntat tre veckor innan pct. Inte lönt innan.

Fick lite HCG precis så lär köra en blast och så följer nog ditt råd och börjar PCT den tredje veckan
Citera
2017-01-25, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Ska ta och kliva av efter ett par år on, senaste och nuvarande blasten har bestått utav testo och deca.

Första gången jag kört deca och har läst runt lite att man inte ska kö nolva efter deca? Finns det nå studier på detta eller är det bara broscience??

Mvh

nolva efter deca ska man köra, dock inte under tiden du har verksamt ämne i kroppen.
Citera
2017-01-25, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mrlittle
nolva efter deca ska man köra, dock inte under tiden du har verksamt ämne i kroppen.

Förstår inte varför folk kör nolvadex efter kur? De används på behandlingar av kvinnor med östrogenreceptorpositiv bröstcancer,alltså kvinnohormon. Man dröjer ju bara på att få tillbaka sin egen metabolism.
Citera
2017-01-25, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninnisss
Förstår inte varför folk kör nolvadex efter kur? De används på behandlingar av kvinnor med östrogenreceptorpositiv bröstcancer,alltså kvinnohormon. Man dröjer ju bara på att få tillbaka sin egen metabolism.

du kör alltså inte pct alls?
Citera
2017-01-25, 22:34
Medlem
Hur mycket förstör nolvadex under kur?
Jag kör redan nu armidex 0.5mg e3d då jag hade höga östradiolvärden, men har en klump som är avlång och löper runt vårtgården så tänkte att kanske köra 20mg nolva ed oc äh se ifall den släpper?
Hört dock att nolvadex under kur kan skada gainsen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in